Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suvichan  (Luettu 15145 kertaa)

Poissa jukkisss

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #20 : Elokuu 12, 2020, 15:57:11 »
Tottakai ihminen pyytää sen verran mitä sillä hetkellä tarvii ei hinta aina sama ole kaikilla todellakaan. Suvi mielestäni parhain vakkarini. Ymmärrän täysin että ekat kerrat haluaa tavata autossa tai hotellissa koska on pieni hento nainen niin kuka sellainen uskaltaa mennä randomin miehen kotiin taikka ottaa omaansa. haluaa eka tutustua kunnolla ja sitten tuli kotiini. outoa että täälä aikuset miehet itketään vaika kukaan ei oo edes teistä tavannu suvi ku yks :D tää ei oo köyhien harrastus haloo

Moikka Suvichan, käyhän se esittely noinkin.
Jos pari neuvoa saa antaa, niin jos päätät alkaa alalle niin huoralla on hintansa, mikä ei todellakaan riipu siitä, mitä hän sillä hetkellä tarvii käsilaukkuun, kampaajalle tai huumeisiin, tuuliviireihin ei luoteta. Tuo viimeisin vaihtoehto tulee pakosti mieleen kirjoituksestasi. Autopano on huomattavasti vaarallisempaa kun omassa paikassaan tapaaminen. Ylimielinen pissis asenne ei vaan toimi. Ennenkuin saat ensimmäistäkään asiakasta, niin opettelepa arvostamaan sitä, että joku ihan oikeasti on valmis maksamaan sinun panemisesta ja seurasta.

et vissiin ole suvia nähnyt tai päässyt nussimaan ku noin katkerasti purat tänne kun ei ole varaa häneen. mee töihin nii ehkä sit saat naisia. et selkeästi tiedä itseään myyvistä naisista mitään jos luulet että heidän mielestä turvallisempi paikka on ottaa tuntematon mies kotiin ei vaadi muutaku yks isku päähän ja ku tyttö herää kamat viety.
suvin kans juteltiin ja tollaset huonot kokemukset muokkaa ihmistä. mutta ku vakkari oon niin tiedän paremmin. jos luulet että kaikki miehet jotka käy huorissa on enkeleitä naisia kohtaan niin oot todella nuori tai tyhmä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #21 : Elokuu 12, 2020, 16:06:36 »
Luetun ymmärtäminen ::)

Poissa rasmuskokkeli

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #22 : Elokuu 12, 2020, 16:31:09 »
siis huhhuh järkytyin kyllä ku luin tätä lankaa ihan kahean vihasia kaikki :D mikä ihme teitä vaivaa? tai niiku mistä ootte vihasia? vai oletteko vain inceleitä?  suvia nähnyt monta kertaa autossa eka pyysi 170 ja seukki kerral 150 mikä on mun mielestä täysin ok. tänään ollaan menossa hotelliin ja siitä maksan 250 tunti mikä on kans täysin ok. outoa että niin monen mielestä hinnan vaihtelu on outoa mutta kun saatte enemmän kokemiusta ja ikää niiin ehkä ymymärrätte en mä teidä haha 

Poissa Sekuntti

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2020, 08:09:07 »
Luetun ymmärtäminen ::)

Itsensä nolaaminen on taitolaji

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suvichan
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2020, 08:14:58 »
Jännästi tämä ketju vetää puoleensa uusia jäseniä useampia. Mutta hyvähän se on saada uusia kirjoittelijoita tänne saitille!  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suvichan
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2020, 08:29:13 »
^

Sanoppa muuta! Tämä taianomainen ketju voittaa esittäytymisketjun 100-0. 😊
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suvichan
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2020, 10:27:32 »
Jännästi tämä ketju vetää puoleensa uusia jäseniä useampia. Mutta hyvähän se on saada uusia kirjoittelijoita tänne saitille!  ;D

Panin saman merkille ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Sekuntti

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2020, 12:27:19 »
Jännästi tämä ketju vetää puoleensa uusia jäseniä useampia. Mutta hyvähän se on saada uusia kirjoittelijoita tänne saitille!  ;D

Normaalisti vain seuraan muiden kommentteja, mutta nyt oli pakko kompata Ninaa  :D

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #28 : Elokuu 13, 2020, 23:33:12 »
Jännästi tämä ketju vetää puoleensa uusia jäseniä useampia. Mutta hyvähän se on saada uusia kirjoittelijoita tänne saitille!  ;D

No onhan se. Ja kummasti kaikilla juuri sama sanoma ja tarina joka piti just nyt tulla kertomaan :)


Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suvichan
« Vastaus #29 : Elokuu 30, 2020, 16:42:13 »

Jokainen kiva asiakas on lahja <3 Ylimielisyys ei vain kanna pitkälle näissä hommissa :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0088

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #30 : Lokakuu 11, 2020, 11:18:44 »
Moi, kiinostais tavata suvichan mistä sais kiinni?

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suvichan
« Vastaus #31 : Helmikuu 17, 2021, 15:01:06 »
Tämä "Suvi" ilmoittelee nykyisin nimimerkillä: SUVICHANEL
Ihan hirveän sekavaa ja pätkivää hänen kirjoittelut Kik:ssä Ihan kuin kaikki ei olis ihan kotona??

Poissa Pieter

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #32 : Helmikuu 18, 2021, 12:16:09 »
Mun mielestä tais ilmoitella myös veerasinivuori nikillä jossain välissä, sori Veeralle jos näin ei ollut. Todella ahdistavasti lähettelee jatkuvasti viestejä, et nyt ois hotellihuone, tuu kun oon yksinäinen ja hinnat alkaen sen 200e. Ja vaatii myös kuvaa ennenkuin suostuu millekään. Hyvin epämääräistä muutenkin käyttäytyminen. Ei jatkoon.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suvichan
« Vastaus #33 : Helmikuu 18, 2021, 12:20:13 »
Mun mielestä tais ilmoitella myös veerasinivuori nikillä jossain välissä, sori Veeralle jos näin ei ollut. Todella ahdistavasti lähettelee jatkuvasti viestejä, et nyt ois hotellihuone, tuu kun oon yksinäinen ja hinnat alkaen sen 200e. Ja vaatii myös kuvaa ennenkuin suostuu millekään. Hyvin epämääräistä muutenkin käyttäytyminen. Ei jatkoon.

Ei kyllä tietääkseni ole ilmoitellut koskaan veerasinivuorena?? Kysessä on ihan eri henkilö.

Poissa Liquid Tension

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #34 : Helmikuu 18, 2021, 14:49:34 »
Ei minustakaan kuulostanut ollenkaan veerasinivuori nimimerkillä liikuskelevan käyttäytymiseltä, olen hänen kanssa tavannut, asiallisesti hoitui kommunikointi.

Poissa jassu03

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #35 : Helmikuu 19, 2021, 12:48:16 »
Mielenkiintoinen tapaus on kyllä tämä Suvichan. Ekalla kerralla hinta 100€. Seuraavalla kerralla hinta, joko autossa 150€ tai hänen luonaan 190€. Sen jälkeen kuulemma kovan kysynnän vuoksi pyysi jopa 400€, koska tälläistä kuulemma oli tarjottu.

Poissa Pieter

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #36 : Helmikuu 20, 2021, 23:46:10 »
Mun mielestä tais ilmoitella myös veerasinivuori nikillä jossain välissä, sori Veeralle jos näin ei ollut. Todella ahdistavasti lähettelee jatkuvasti viestejä, et nyt ois hotellihuone, tuu kun oon yksinäinen ja hinnat alkaen sen 200e. Ja vaatii myös kuvaa ennenkuin suostuu millekään. Hyvin epämääräistä muutenkin käyttäytyminen. Ei jatkoon.

Ei kyllä tietääkseni ole ilmoitellut koskaan veerasinivuorena?? Kysessä on ihan eri henkilö.

Ei minustakaan kuulostanut ollenkaan veerasinivuori nimimerkillä liikuskelevan käyttäytymiseltä, olen hänen kanssa tavannut, asiallisesti hoitui kommunikointi.

Aa okei. Mistähän mulla on sit jäänyt sellainen päähän  😳😧
Sori Veera!

Poissa Nestori

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #37 : Toukokuu 18, 2021, 21:58:12 »
Varoituksen sana kyseisestä neidistä; myy myös kuvia ja videoita..rahat saatuaan alkaa mykkäkoulu, ja ylläri, kuvia tahi videoita ei näy. Ei vaivaudu edes feikkejä lähettämään :D rahallinen menetys hyvin pieni, olishan ne yksinäisen poikamiehen arkea hiukan piristäneet kuitenkin.

Poissa vizon

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #38 : Toukokuu 19, 2021, 20:52:24 »
Mun mielestä tais ilmoitella myös veerasinivuori nikillä jossain välissä, sori Veeralle jos näin ei ollut. Todella ahdistavasti lähettelee jatkuvasti viestejä, et nyt ois hotellihuone, tuu kun oon yksinäinen ja hinnat alkaen sen 200e. Ja vaatii myös kuvaa ennenkuin suostuu millekään. Hyvin epämääräistä muutenkin käyttäytyminen. Ei jatkoon.

Kuulostaa taas mun mielestä just suvichanelilta. Sillä tää suvichanel pyysi heti alkuun kuvan itsestä (en tietenkään laittanut). Vetosi justiinsa "turvallisuuteen", että ei luota, ja on tehnyt tätä 14-vuotiaasta asti! Ei jatkoon, kuulostaa siltä, että rahat menee päihteisiin.

Poissa hemekoski

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suvichan
« Vastaus #39 : Syyskuu 28, 2021, 20:20:53 »
Tämä barpituraattimonsteri on aktivoitunut jälleen naapurissa, viestit tuttua sekoilua onneksi oulun tarjonta on laajaa ja laadukasta ilman näitä hörhöjä :whipping: