Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskan silmin  (Luettu 8171 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #20 : Heinäkuu 30, 2019, 19:57:59 »


Itse olen harrastuksesta jonninverran ystäville tullut maininneeksi ja yllättävän positiivisella suhtautumisella ovat kuuntelijat olleet - ihan vain yläviitosesta (kun muuan kimppasessiosta saunaillassa kertoilin), omien stereotypioidensa kukistamiseen ja ylipäätään uteliaasti. Eniten "fiksuja" asian tiimoilta kyselleet olivat molemmat naispuolisia kavereita, syystä tai toisesta - ehkä äijäporukassa jämähtää sitten helpommin putkiaivot "Panit kahta huikeaa blondia samaan aikaan!" moodiin.


Vähän samallainen kokemus mulla.
Parhaalle kaverilleni kerroin kimpasta useamman sihteerin kanssa, seurasi syvä hiljaisuus kunnes kaveri tokaisi :Respect.  ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2019, 20:09:16 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #21 : Marraskuu 10, 2019, 02:50:27 »
Ennen oli tosi ennakkoluuloiset ja stereotyyppiset asenteet. Olin sitä mieltä että huorissa en ainakaan alennu käymään ja että se olisi jotenkin likaista  :-\ Sen jälkeen kun So:n löysin ja sitä muutaman kuukauden lueskelin siinä avautui ihan uusi maailmansa.


Pätee moneen muuhunkin asiaan.... Mun motto: kannattaa kokeilla kaikkea 'likaista'  ennen kuin kuolee pois. :) Mielummin katuu tekemisiä, kuin tekemättä jättämisiä. ;)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2019, 02:58:14 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #22 : Marraskuu 10, 2019, 09:22:45 »
Maailma on erilainen ensimmäisen huorakäynnin jälkeen. Ongelma on vain siinä, että en muista miten se eroaa. Kun kävin ensimmäisen kerran, Berliinin muuri oli yhä pystyssä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Pekkanen

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #23 : Marraskuu 19, 2019, 19:49:57 »
Nuorena halusi vanhempaa ja nyt vanhana nuorempaa. Minä olen käynyt hupakoissa aina, joten en osaa sanoa miten tässä on mieli ja ajatukset muuttunut. Vaatimustaso on noussut, aiemmin kävi mikä reikä vain mutta nykyään haluaa kivan reiän kivassa tytössä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1181
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #24 : Marraskuu 19, 2019, 23:42:59 »
Minulle on ollut aina vaikeaa saada seksiä perinteisillä menetelmillä tai ylipäätään päästä lähempään yhteyteen naisten kanssa. Käytyäni maksullisen palvelijan luona ensimmäisen kerran tajusin, että minäkin voin saada helpotusta läheisyyden ja seksin tarpeeseen. Kadun tässä harrastuksessa ainoastaan sitä, etten aloittanut sitä aiemmin. Suurin ero edelliseen ja tähän nykyiseen elämääni on siinä, että olen naisten suhteen hieman rennompi ja itsevarmempi. Kokemukset hupakoissa ovat siis opettaneet minulle jotain naisista yleisemmälläkin tasolla.