Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskan silmin  (Luettu 8152 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Turskan silmin
« : Heinäkuu 01, 2019, 10:43:20 »
Kaikki meistä seksiä ostavista ovat katselleet maailmaa ennen seksin ostamista ja myös sen jälkeen kun ensimmäinen maksuseksikokemus on takana päin. Kysymys kuuluu, että mitä eroa näillä kahdella maailmalla on. Miten käsityksesi ovat muuttuneet ja mitä havaintoja olet tehnyt? Hupakotkin saavat tietenkin kommentoida ketjuun.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #1 : Heinäkuu 01, 2019, 10:53:07 »
Itselläni oli ennakkokäsityksiä hupakoista ja maksullisesta seksistä, jotka ovat ihan totaalisesti romuttunut nyt kun on jonkun aikaa harrastellut tätä lajia. Arvostukseni hupakoita kohtaan on kohonnut ihan sfääreihin. En ole kohdannut yhtään huonon asenteen omaavaa kotimaista hupakkoa. Ulkomaisia kylläkin, jonka ymmärrän siitä, että hehän ovat täällä käymässä ja tekemässä vain rahaa mahdollisimman paljon mahdollisen nopeasti. Itse en pystyisi samaan mitä kotimaiset tapaamani hupakot tekevät, koska olen sen verran pinnallinen, että en pystyisi harrastamaan seksiä ihan kenen tahansa kanssa.
Toinen hauska havainto on, että nykyään kun kuljen ihan missä vaan niin tulee katsottua naisia myös sillä silmällä, että onkohan tuo mahdollisesti hupakko ja minkähänlaista olisi harrastaa seksiä hänen kanssa.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #2 : Heinäkuu 01, 2019, 11:10:02 »
Siitä lähtien kun tajusin, että kullilla voi tehdä muutakin kuin pissata on jonkun näköinen kiinnostus huorissa käyntiin kytenyt. Alkuun olin todella epävarma ja mielipiteet olin muodostanut lähinnä sen mukaan mitä olin nähnyt tai lukenut prostituutiosta. Mielikuva oli vahvasti sellainen jossa kaikki tytöt ovat enemmän tai vähemmän paritettuja tai työhönsä leipiintyneitä, konemaisia palveluntarjoajia. Sen vuoksi kestikin todella kauvan ennen kuin uskaltauduin varaamaan ensimmäisen ajan. Oikeastaan vanhan wörkin löytymisen myötä ja sivusta foorumia seuranneena sain rohkeutta mennä maksullisiin. Ensinmäisen kokemus avasi silmät kerta rysäyksellä ja oma ajatusmaailma muuttui ihan täysin. Arvostan ammatti huoria ja heidän työtään. Joukkoon on mahtunut niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia ja mkaikesta on otettu uutta oppia. Itseluottamuksen kasvu on seurausta niistä ihanista tytöistä joita olen tavannut ja saanut viettää ihania hetkiä heidän kanssaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #3 : Heinäkuu 01, 2019, 11:32:37 »
Edellä olevia postauksia voi kompata. Samat ennakkokäsitykset olivat itsellänikin. Myöhemmin kun pääsin skeneen kunnolla sisään opin, että palveluntarjoajia löytyy hyvinkin erilaisia aivan kuten muitakin ihmisiä.
Joillain on asiat hyvin. Joillain ei. Sama pätee niin kotimaisiin kuin ulkkareihin. Kansallisuudella ei ole mulle mitään väliä vaan sillä miten ne kuuluisat kemiat toimivat. Väliin loistavasti, väliin ei niinkään, mutta sellaistahan se elämä on.

Poissa Vieras0033

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #4 : Heinäkuu 01, 2019, 14:03:31 »
Varmaan joskus parikymppisenä löysin naapurisivun ja seksi-ilmoituksen omalta paikkakunnalta. Kirjoitin vilpittömän viestin, toiveena päästä harrastamaan seksiä. Toisesta päästä tulikin hintalistaus hänen palveluistaan. Tuo oli ensimmäinen kontaktini maksulliseen ja silloin nuorena miehenä hämmennyin, että  suomalaiset naiset edes tekee sellaista. Vastasinkin muistaakseni jotain että sori, en halua maksaa seksistä :D Vuosia myöhemmin löysin ne keltaiset sivut. Selasin opiston listaa ja ihmettelin että ei kai nämä ole aitoja, onko tämmöistä muka Suomessa. Sitten löysin sen foorumipuolen ja tajusin että kyllä se vaan totta. Jonkun puoli vuotta-vuosi tulikin vaan luettua foorumia ennen kuin tapasin ketään. Sinällään en ole ihmisistä palveluiden takana mitenkään yllättänyt. Tavallisia ihmisiä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #5 : Heinäkuu 01, 2019, 20:45:37 »
^ Tuota muuten tapahtuu hyvin paljon, että erään sivuston kuvitellaan oikeasti olevan täynnä seksinnälkäisiä naisia, jotka eivät muuta halua kuin pientä virkistystä yksinäisiin iltapäiviinsä :D Siellä ne tuhannet kuumat sinkut sinun alueeltasi himoisevat päästä tapaamaan juuri sinua... Ja sitten kun linkkaan vastauksessa koko ilmoitukseni hintoineen ja kaikkineen, niin ollaan aika yllättyneitä, että "ei kai, siis tuohan on pelkkä seksiseuranhakusivusto, miten tuollainen nuori nätti plikka nyt tällaiseen on ajautunut, voi että tätä maailmaa".

Parhaita ovat tietysti ne muutamat, jotka haluavat ruveta oveliksi. "Kuule kun tämähän ei nyt taida olla ihan laillista, vai mitä, niin mites olisi sellainen maksu, että sinä tulet tänne kiltisti imemään mällit kitusiisi, niin minä en sitten ilmoita sinusta poliisille". ;D

Kiva kuitenkin kuulla, että pääsit alkujärkytyksestä ohi ja uskaltauduit tutustumaan myös maksullisiin. Kiitän sinua, ja voin varmaan kiittää kaikkien kollegoittenikin puolesta :)

(Tämä viesti ei sisällä oikeita lainauksia kenenkään minulle lähettämistä viesteistä, vaan esimerkit ovat itse kirjoittamiani hahmotelmia siitä, minkä tyyppisiä viestejä olen vastaanottanut.)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2019, 20:58:15 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #6 : Heinäkuu 01, 2019, 21:02:37 »
Itselläni kanssa heräsi heti sivun löydettyäni epäilys jostain muusta kuin mitä antoi ymmärtää ;D

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #7 : Heinäkuu 02, 2019, 00:35:02 »
Eipä mullakaan ole paljon lisättävää edellisiin. Ennen oli tosi ennakkoluuloiset ja stereotyyppiset asenteet maksullisiin. Olin sitä mieltä että huorissa en ainakaan alennu käymään ja että se olisi jotenkin likaista  :-\ Sen jälkeen kun So:n löysin ja sitä muutaman kuukauden lueskelin siinä avautui ihan uusi maailmansa. Ennakkoasenteet kyllä hävisivät nopeasti ja sitten keräsin rohkeutta ensimmäiseen tapaamiseen  :D Tässä kun on tarinoita kuullut elämästä niin arvostukseni tyttöjä kohtaan on vain kasvanut. He tekevät loistavaa työtä meidän hyvinvointimme eteen, jotta voivat sitten toteuttaa omia unelmiaan. Ja siitä maksan mielelläni. :D

En tiedä onko se vain raha mutta tuntuu että hupakot pystyvät näkemään asiakkaissa muutakin kuin pinnallisen puolen ja osaavat ottaa meidät aina iloisesti vastaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2019, 00:38:50 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #8 : Heinäkuu 02, 2019, 21:26:27 »
Hyviä kirjoituksia edellisillä. Itsellä oli nuorempana periaate etten koskaan maksa seksistä,no elämäntilanteet on muuttuneet siitä ja yks kaks olin siinä tilanteessa että selailin keltaista sivustoa etsien sopivaa sihteeriä. Rapsoja tuli luettua monet ennen kuin sopiva löytyi ja näin jälkeenpäin se kyllä kannatti koska eka kerta meni aivan nappiin ja siitähän se uusi harrastus lähti  ;)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #9 : Heinäkuu 02, 2019, 21:39:37 »
Samoin oli ennakkoluulot kovat tähän skeneen ja eka kerta jännitti pirusti. Useat rapsat tuli luettua ja hetki SW:llä lueskeltua juttuja. Mikä parasta usean turskan opastuksella pääsinkin onneksi heti huippu kaunottaren kanssa tapaamiseen joka vei hupakointineitsyyteni ja lumosi mut tämän skenen pariin. Ennakkoluulot jäi sille ekalle tapaamiselle ja nyt porskutetaan eteenpäin hymyssäsuin :)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #10 : Heinäkuu 03, 2019, 00:08:03 »
NIsten aloitteellisuus ja aktiivisuus hämmästyttää kun "siviilissä" on törmännyt vain passiivisiin emäntiin

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #11 : Heinäkuu 06, 2019, 07:35:36 »

Eka kerta suomalaisen sihteerin kanssa oli ihan täydellinen. Se yllätti minut niin totaalisesti että ei mitään rajaa. Ehkä minulla oli jotain tiedostamattomia ennakkoluuloja, jotka kyllä kaikki romuttuivat tuossa tapaamisessa. Olihan se kyllä jännä paikka se eka kerta... Mutta palataan asiaan,  elämä on nyt jollain tavalla mielekkäämpää kun voi käpertyä vakkarin kainaloon ja hämmästyä miten todenmukaiselta illuusio voi tuntua. Joskus sitä tarvii lomaa omasta arjesta. On tämä kyllä mahtavaa.
Amator

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #12 : Heinäkuu 20, 2019, 07:54:57 »
Oma käsitykseni oli hyvin pitkälle samankaltainen mikä on yleinen mielipide asiasta, joka ei ole kovin ruusuinen. Olen aina saanut pillua ilman rahaa, joten mitään varsinaista tarvetta hupakoinnille ei ollut. Mutta edellisen pitkän parisuhteen kariuduttua päätin kokeilla enkä ole katunut päiväkään. Tai ehkä sitä, etten kokeillut tätä aikaisemmin.

Oma mielikuvani on muuttunut täysin. Elin käsityksessä, että tätä harrastaa vain epätoivoiset jampat, jotka eivät saa pillua muuten. Maksullisia naisia on väheksytty ja heitä on aina katsottu aina alaspäin. Tietty häpeän tunne liitetään aina maksuseksiin. Se on kirkollista perua, joka katsoi seksin kuuluvan vain avioliittoon. Eri uskonnot ovat aina yrittäneet hallita ihmisiä määrittämällä moraalisäännöt, joita tulisi noudattaa ja joiden mukaan tulisi elää. Moraalisääntöjen rikkojaa on katsottu halventavasti ja yleensä hänet on mustamaalattu julkisesti. Elämme edelleen vanhoillisten moraalisääntöjen mukaan ja näinä feminismin kulta-aikoina ei ole puhettakaan, että hupakoinnista tulee hyväksyttävämpää.

Olen tavannut monia fiksuja ja erittäin kauniita hupakoita, joiden kanssa on tullut vietettyä mukavia hetkiä myös vapaa-aikana ja jotka tekevät tätä työtä omasta tahdostaan. Myös suurin osa tännekin kirjoittavissa turskista vaikuttaa järkeviltä miehiltä ja mukavilta panomiehiltä. Vain tälle asialle vihkiytyneet tietävät asioiden oikean tilan, mikä on sinänsä harmi. 
   
Koko harrastanut on muuttanut sen, että harvemmin enää jaksaa lähteä baariin katsomaan paikallista tarjontaa, kun voi valita juuri mieleisen partnerin.  Koko alkoholin käyttö on vähentynyt ja syön terveellisemmin, urheilen päivittäin, kun haluan olla yhtä timmissä kunnossa kuin parhaat hupakot.  Eipä tästä julkisesti kannata kertoa ystäville, kun tietää, etteivät tavalliset ihmiset ymmärrä mitään, vaan elävät samanlaisessa harhakuvitelmissa, joita itsellä oli ennen harrastusta.       

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #13 : Heinäkuu 20, 2019, 08:39:37 »

...syön terveellisemmin, urheilen päivittäin, kun haluan olla yhtä timmissä kunnossa kuin parhaat hupakot.
...     

Mulla on muuten ihan sama! Välillä itseäni kyllä hymyilyttää omat motiivit pitää vartalo timminä  8) :D :D

Mutta tosi hienoo taas huomata samankaltaisuuksia itsensä ja toisten tänne kirjoittajien kanssa. :)
Amator

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #14 : Heinäkuu 20, 2019, 08:45:19 »
Vain tälle asialle vihkiytyneet tietävät asioiden oikean tilan, mikä on sinänsä harmi. 

Mutta toisaalta, onhan nämä viimeaikojen tapahtumat "skenessä" myös muistuttaneet ainakin itselle että on myös sitä synkempää/stereotyppisempää puolta.

Sitä niin helposti sitten myös sortuu heilahtamaan ajatuksissaan ihan siihen toiseen ääripäähän jossa kaikki osalliset ovat "men of wealth and taste" (Jagger/Richards) ja ihania omasta halustaan seksipalveluita tarjoavia neitoja. Ruusunpunaisten lasian läpi sitä skeneä katsoo, näin turskana varmasti - eritoten kun on tullut valittua kaikki sihteerit erittäin tarkkaan harkiten. Kuten aina, totuus on jossain siellä ääripäiden välissä ja ihmiset tuppaavat katsomaan asoita harhaan siltä kantilta mikä omaan maailmankuvaan tuntuu sopivimmalta.

Ei sinänsä etteikö vapaampi ja yhteiskunnallisesti normalisoivampi suhtautuminen maksuseksiin ylipäätään olisi omasta mielestä ainoa oikea ratkaisu epäkohtien ratkaisemiseen ja valitettavasti nousussa oleva "korkeamoraalinen" tunnelma sieltä perkeleestä itsestään...

Eipä tästä julkisesti kannata kertoa ystäville, kun tietää, etteivät tavalliset ihmiset ymmärrä mitään, vaan elävät samanlaisessa harhakuvitelmissa, joita itsellä oli ennen harrastusta.

Itse olen harrastuksesta jonninverran ystäville tullut maininneeksi ja yllättävän positiivisella suhtautumisella ovat kuuntelijat olleet - ihan vain yläviitosesta (kun muuan kimppasessiosta saunaillassa kertoilin), omien stereotypioidensa kukistamiseen ja ylipäätään uteliaasti. Eniten "fiksuja" asian tiimoilta kyselleet olivat molemmat naispuolisia kavereita, syystä tai toisesta - ehkä äijäporukassa jämähtää sitten helpommin putkiaivot "Panit kahta huikeaa blondia samaan aikaan!" moodiin.


Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #15 : Heinäkuu 20, 2019, 09:38:14 »
Täällä ajassa ei varmaa ole kuin se, että lähtö tulee aikanaan. Siltä meistä kukaan ei tule säästymään ja se on oikeasti hyväkin asia. Todellista demokratiaa sanoisin jopa.

En tapaa ketään jos huomaan tytössä jotain merkkejä ettei hänellä ole kaikki hyvin, mutta mistäpä sen voi tietää mitä taustalta löytyy edes Suomessa. Tässä skenessä kun varmaan lähes kaikki haluavat pysyä anonyymeinä.

Tehdäänkö muuten jossain muualla lenkkareita kuin Aasian hikipajoissa?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2019, 09:43:19 kirjoittanut DeeDee »

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #16 : Heinäkuu 27, 2019, 16:50:18 »
Kun saa rahalla pilua, niin tajuaa että tästä eteenpäin tärkeintä on pitää pinkka kunnossa.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #17 : Heinäkuu 30, 2019, 19:10:42 »
Kun saa rahalla pilua, niin tajuaa että tästä eteenpäin tärkeintä on pitää pinkka kunnossa.

Hehheh hyvin sanottu eli tämäpätämä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #18 : Heinäkuu 30, 2019, 19:33:29 »
Vähän vaikea muistella että mikä ero oli ennen ja jälkeen. Menin huoriin kun olin 18v. Ennen sitä olin varmaan muiden teinien kanssa jossakin Kouvolan puistossa pussikaljaa juoden ja puolilöysällä säälittäviä pystypanoja koivun runkoa vasten. Sitten yhtäkkiä mä en enää ollut siellä puistossa. Mä en sit tiedä kumpi asia muutti mun elämän, se venäläinen huora vai se että täytin 18v ja painuin duuniin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan silmin
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2019, 19:57:59 »


Itse olen harrastuksesta jonninverran ystäville tullut maininneeksi ja yllättävän positiivisella suhtautumisella ovat kuuntelijat olleet - ihan vain yläviitosesta (kun muuan kimppasessiosta saunaillassa kertoilin), omien stereotypioidensa kukistamiseen ja ylipäätään uteliaasti. Eniten "fiksuja" asian tiimoilta kyselleet olivat molemmat naispuolisia kavereita, syystä tai toisesta - ehkä äijäporukassa jämähtää sitten helpommin putkiaivot "Panit kahta huikeaa blondia samaan aikaan!" moodiin.


Vähän samallainen kokemus mulla.
Parhaalle kaverilleni kerroin kimpasta useamman sihteerin kanssa, seurasi syvä hiljaisuus kunnes kaveri tokaisi :Respect.  ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2019, 20:09:16 kirjoittanut Mummo »