Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Helsinginbeibe25  (Luettu 3156 kertaa)

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Helsinginbeibe25
« : Heinäkuu 12, 2020, 21:19:28 »
Otin kyseiseen naiseen yhteyttä naapuri sivulta kun oli lisännyt yhteydenotto mahdollisuudeksi e-mailin. Esitin viestissä itseni ja ajankohdan milloin haluaisin hänet tavata .vastaukseksi sain vain : (soita numeroon kun tulet.ei muuta.moi)
No töistä päästyäni ajoin auton levähdyspaikalle ja näppäilin numeron ja puhelimesta kuului muutama piippaus ääni ja sit mykisty.no ei siinä mitään .soitin sit heti perään toisen kerran ja sit puhelin piippaa kuten pitää ja sieltä vastattiin .että ( soititko minulle juuri äsken) johon tietenkin kerroin mitä oli tapahtunut ja tämä on toinen yritys. No sitten alkoi kova läksytys että ( älä soita enään että lopeta häiriköinti ja anna mun olla ) ja yritin siinä kysyä että olet ehkä nyt sekoittanut minut johonkin häirikköön.että minä kyllä yritän nyt ihan ensimmäisiä kertoja sinulle soittaa.mutta siinä kertoessani hän oli jo katkaissut puhelun. No yritin kerran vielä soittaa ja kun hän vastasi hän suoraa huutoa huusi ( etkö nyt ymmärrä LOPETA SE HÄIRIKÖINTI). No minkäs tälle sit enään pystyi tekemään kun luovuttaa.yritin kyllä sähköpostilla vielä selvittää asiaa.mutta ei kuulunut hänestä enään mitään ja käytyäni hänen profiilissaan uudestaan .niin oli poistanut mahdollisuuden ottaa yhteyttä sähköpostitse...
Tuollaine asia jää kyllä kaivamaan mieltä kun ei saa asiaa selvitettyä...tuntui kyllä vähän siltä että ei ihan kaikki varmaan ollut tytöllä hyvin sillä hetkellä. Onko kokemuksia tälläisestä vastaanotosta.🤔
 

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2020, 21:53:43 »
Joillakaan ei tunnu olevan kaikki kohdillaan. Minäkin otin yhteen neitoon yhteyttä kun hänen ilmoituksensa vaikutti mielenkiintoiselta. Lähetin asiallisen emailin hänelle ja sain epäileväisen vastauksen häneltä ja sen jälkeen en enää kuullut hänestä mutta ilmoitus on edelleen naapurisivulla.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2020, 21:57:36 »
No mulla tulee ensimmäisenä mieleen et onko ilmoituksen laatija ensinkään tuon numeron omistaja mihin soitit vai onko joku halunnut tehdä kiusaa ko numeron haltijalle... Toinen vaihtoehto et tyttö odotti puhelua toiselta henkilöltä mut ei onnistunut vastaanottamaan ko puhelua kun soitit kokoajan uudelleen vaikka puhelu katkaistiin/sanottiin et älä soita nyt.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #3 : Heinäkuu 13, 2020, 01:05:34 »
No mulla tulee ensimmäisenä mieleen et onko ilmoituksen laatija ensinkään tuon numeron omistaja mihin soitit vai onko joku halunnut tehdä kiusaa ko numeron haltijalle... Toinen vaihtoehto et tyttö odotti puhelua toiselta henkilöltä mut ei onnistunut vastaanottamaan ko puhelua kun soitit kokoajan uudelleen vaikka puhelu katkaistiin/sanottiin et älä soita nyt.

Nuo tuli mullakin mieleen, tai sitten tuo mitä aloittaja taisi epäilläkin, eli tytöllä ollut samaanaikaan jokin häirikkö kimpussa, ja oli vain sattunut soittaan sitten samaan syssyyn :-/
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2020, 09:19:01 »
Mulle tuli kanssa ekana mieleen, että nyt on tehty jekutus profiili jonkun katkeroituneen kosijan toimesta. Kyllähän se varmaan ärsyttää kun vieraat ukot soittelee ja kyselee koska voi tulla ja mihin.

Toki joku muukin syy on mahdollinen. Mene ja tiedä ???
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #5 : Heinäkuu 13, 2020, 11:11:32 »
Olisiko tuo ensimmäisen soittoyrityksen tuuttaus ja mykistyminen voinut tarkoittaa, että hän oli juuri puhelimessa jonkun toisen kanssa? Että jos olisit odottanut hetken, niin sieltä olisi alkanut kuulua "tavoittelemasi henkilö puhuu juuri toista puhelua". Se on vähän stressaava tilanne, kun odottaa juuri puhelua ajan varanneelta asiakkaalta, mutta kaikki Suomen muut miehet alkavat juuri sillä hetkellä tarvita sinua ja tukkivat puhelinlinjan niin, että ajan varannut asiakas ei saa sinua sovittuun aikaan kiinni :D

Tuli aika elävästi mieleen oma tilanteeni yhden soittopommittajan kanssa. Tämä oli toki paljon pahempi pommittaja, soitteli päivystysnumerooni melkein vuorokauden ympäri ja pahimmillaan parin minuutin välein.

Kun ajan varannut asiakas saapuu luokseni, niin hänen kuuluu soittaa minulle, jotta tiedän mennä avaamaan oven. Juuri kun odotin ajan varannutta asiakasta saapuvaksi, niin soittopommittaja ryhtyi kunnon sarjatulitukseen.

"Hei, oliko meillä aika varattuna?"

"Joo viideltä."

"Mitä, viideltä? Minulla ei lue, että olisin sopinut kenenkään kanssa tapaamista viideksi."

"Haluan varata ajan viideksi."

"Jos meillä ei ole aikaa jo varattuna, niin siinä tapauksessa en pysty puhumaan kanssasi juuri nyt, ole hyvä ja soita myöhemmin uudelleen, hyvää päivänjatkoa."

Katkaisin puhelun, mutta se pärähti heti taas soimaan.

"Haluanvarataajanviideltätaiehkäjoneljältämuttakuudeltaeienääehdijakunminähaluaisinsellaistaettä..."

"MINULLA EI OLE NYT AIKAA PUHUA, ET VOI SOITELLA MINULLE KOLMEN SEKUNNIN VÄLEIN KUN TOISEN ASIAKKAAN KUULUU VOIDA SAADA MINUT KIINNI, LAKKAA HETI POMMITTAMASTA PUHELINTANI JA TUKKIMASTA LINJOJANI, HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA PERKELE!!!"

Sitten myöhemmin rupesin saamaan viestejä:

"Ohhoh, miten sinä nyt noin vihainen olit? :o "

"Halusin vain varata ajan viideksi, onnistuuko?"

"Huhuu? Miksi olet niin vihainen? :o "

Toivottavasti kollegalla oli siellä kaikki hyvin. En voi tietää, mikä tilanne siellä on ollut, mutta kun kysyit, että onko toisilla kokemusta tällaisesta vastaanotosta, niin minulla on, kun olen joutunut juuri tuollaisen vastaanoton jollekulle antamaan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #6 : Heinäkuu 13, 2020, 11:14:54 »
Osa wannebehutsuista ei oikein tiedä mitä ne yrittävät tehdä. Tänään näin ja huomenna taas näin. Siinä ei paljoa "asiakkaat" paina.

Poissa Hkibabe

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #7 : Heinäkuu 13, 2020, 13:37:06 »
Tämä oli kyllä huvittavaa luettavaa kun avasin minusta kertovan tarinan ;D tämä pitkän kertomuksen aloittaja mies varmastikin oli erittäin loukkaantunut, kun tälläinen häirikkö sitten loppujen lopuksi yritti saada minua tavalla ja toisella kiinni. Olin siis estänyt aiemmin sinun ensimäisen, toisen, kolmannen(??) numerosi, ja sen vuoksi et pystynyt minua tavoittamaan, jolloin laitoit minulle e mailia, ettei soittosi tule läpi. Siinä vaiheessa ymmärsin että syystäkin olen sinut estänyt, ja näin ollen lukuisista soittoyrityksistäsi en sinua ollut halukas tapaamaan.
Olet kertonut aivan päättömiä asioita tuossa, mitä muka olisin sanonut, oikein naurattaa vieläkin ;D eivät pidä paikkaansa.
Monillakin naisilla on suuresti häiritsijöitä, ketkä soittavat n. 4-10x putkeen, mikä on oikeesti rasittavaa, ja ehkä sekin kertoo jotain ihmisestä.
Itselläkin lukee että haluan todella mielelläni tavata miehiä, kenellä on käytöstavat hallussa ja mieluummin myös siellä yläkerrassakin, eikä tulla satuillen tarinoimaan ja loukkaantua siitä, että nainen ei ole halukas tapaamaan, tässäkin ammatissa on oikeus valita asiakkaansa :)
Oikein hyvää päivänjatkoa teille kaikille :-*

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #8 : Heinäkuu 13, 2020, 14:21:25 »
Hyvä, että saatiin kuulla molempia osapuolia. Näiden pohjalta voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä siitä, mitä on oikeasti tapahtunut.
Eläkkeellä.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #9 : Heinäkuu 13, 2020, 17:06:35 »
Oli kyllä hyvä kun tulit kertomaan sinun versiosi tapahtuneesta . Mutta miksi minä olisin tännetullut kertomaan satuja .ei kuulu tapoihini . Nyt se vaan tuli selväksi että epäilit minuakin häiriköksi.vaikka olin vasta soittanut sinulle ensin yhden puhelun joka ei hälyttänyt kun muutaman ihmeellisen piippauksen ja tietenkin soitan uuden puhelun kun huomaa että puhelu ei mene perille ja toiseen puheluun kun vastasit .niin kysyit vielä että ( olenko soittanut aikaisemmin) joten tietenkin vastaan että olen kun et vastannut ensimmäiseen.mutta siinä et sitten halunnut kuulla minun selitystäni .vaan sanoit että (älä häiritse mua ) siinä vaiheessa kyllä tajusin heti että nyt on tullut joku väärin käsitys ja ajattelinkin että nyt varmaan soitin samaan aikaan kun joku häirikkö. Halusin vielä kerran soittaa sinulle ja olisin halunnut selittää mutta sanoit vaan että lopeta se häiriköinti... en  missään nimessä ollut se häirikkö anteeksi vain .vaan olisin halunnut tavata kuten sinulle sen e-mailin sinulle ruokatunnilla lähetin ...sori jos se oli minun puoleltani häiriköintiä.ei tarkoitettua

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #10 : Heinäkuu 13, 2020, 18:07:10 »
Ihan tämän perusteella ei mun mielestä voi vetää muita johtopäätöksiä kuin, että tässä on ziljoona väärinkäsityksen mahdollisuutta kummallekin osapuolelle. Näitä sattuu, ei muuta kuin eteenpäin sano huora/turska lumessa 👍
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Helsinginbeibe25
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2020, 09:12:53 »
Jos vastaanotto on nuivaa niin itse ainakin siirryn suosiolla seuraavaan. On se syy tylyyteen sitten minussa tai vastapuolessa, ei se tapaaminenkaan varmasti mikään huippukiva sitten olisi. Ei kannata takertua tällaisiin ja jäädä niitä vatvomaan.