Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakot ovat eri planeetalta?  (Luettu 1034 kertaa)

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Hupakot ovat eri planeetalta?
« : eilen kello 17:31:51 »
Onko arvon hupakot niin että jos turska on liian töpinöissään tapaamisesta niin lopetatte yhteydenpidon.

Tässä minun viimeaikojen kokemuksia.

Täältä Kuusamosta kun ei viehkeää hupakkoseuraa saa niin olen kokeillut onneani Oulusta ja Rovaniemeltä.

Olen katsonut hupakon ilmoituksen: kuvat, palvelut sekä milloin on paikkakunnalla.

Olen sitten lähettänyt viestin että vieläkö olisi vapaita aikoja x päivälle. Itseni myös esitellen.

Vastauksena on tullut että kyllä aikoja on vielä.

Olen sitten vastannut että kiitos, tykkäsin kovin kuvistasi ja haluaisin tulla x päivänä x aikaan ja tuon sovitun summan käteisenä.

Mutta heti kun mainitsen että ottaisin nämä palvelut ja extrat niin yhteydenpito loppuu hupakon puolelta.

Eli eikö saisi olla liian innokkaana tapaamisen suhteen?

Pitäisikö olla välinpitämätön ja kirjoittaa vain että saa nähdä tulenko ja tehdään sitten mitä neito haluaa ja palveluista viis. Turskalle vain pussi päähän ettei ruma naama näy ja käsipelillä finaaliin.

Vaikuttaa sille että palveluissa mainitaan sellaisia asioita mitä ei sitten loppupeleissä kuitenkaan haluta tehdä ja turska dropataan vain.

Olisi kiva saada vastaus että anteeksi tämä palvelu ei nyt käykkään.
Ei se mitään, ei se niin tärkeää ole.
Voimme tavata silti... mutta ei kun ei.

Hupakot Ghostaa turskia.

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakot ovat eri planeetalta?
« Vastaus #1 : eilen kello 18:52:43 »
Onko arvon hupakot niin että jos turska on liian töpinöissään tapaamisesta niin lopetatte yhteydenpidon.

Täältä Kuusamosta kun ei viehkeää hupakkoseuraa saa niin olen kokeillut onneani Oulusta ja Rovaniemeltä.

Olen katsonut hupakon ilmoituksen: kuvat, palvelut sekä milloin on paikkakunnalla.

Olen sitten lähettänyt viestin että vieläkö olisi vapaita aikoja x päivälle. Itseni myös esitellen.

Tähän asti kaikki on mennytkin hyvin kommunikoinnissa. Mutta tuosta eteenpäin varaa vain aika asiallisesti, äläkä osoita intohimoista kiinnostusta kuviin tai kyseiseen naiseen, niin saat kyllä vastauksen ja ajan varattua.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : eilen kello 19:00:16 »
^ Juuri näin. Kuvien ym. hehkuttaminen vain ensimmäisessä yhteydenotossa, jos ollenkaan. Siitä eteenpäin vain tapaamiseen liittyvien käytännön asioiden viestittelyä, mahdollisimman lyhyesti ja mahdollisimman vähäisellä määrällä viestejä.
Tapaamisen aikana voit sitten hehkuttaa naisen kauneutta tms niin paljon kuin haluat, jos tapaaminen on sovittu tyyliin GFE-henkiseksi.

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 19:01:10 »

Tähän asti kaikki on mennytkin hyvin kommunikoinnissa. Mutta tuosta eteenpäin varaa vain aika asiallisesti, äläkä osoita intohimoista kiinnostusta kuviin tai kyseiseen naiseen, niin saat kyllä vastauksen ja ajan varattua.

Kiitos neuvosta. Hankala olla tyynenä kun mielikuvitus jo laukkaa tapaamisessa 🥺

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #4 : eilen kello 19:02:17 »
Kysyinpä muuten huvikseen vielä ChatGPT:ltä, ja se vastasi juuri sellaista mitä oletinkin.

Minä takia seksityöntekijältä aikaa varatessa ei kannata osoittaa valtavaa intohimoa, tai valtavaa kiinnostusta hänen kuviinsa?

Usein syy on ennen kaikkea ammatillinen ja turvallisuuteen liittyvä, ei se, että kiinnostusta pitäisi teeskennellä olemattomaksi. Seksityöntekijä erottaa työn ja henkilökohtaisen kiinnostuksen. Liian voimakas ihailu tai seksuaalinen viestittely voi tuntua siltä, että asiakas ei hahmota kyseessä olevan palvelutilanne. Jos tuntematon asiakas kirjoittaa hyvin intohimoisesti jo ennen tapaamista, työntekijä ei vielä tiedä, miten tämä käyttäytyy kasvokkain.

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 19:03:09 »
^ Juuri näin. Kuvien ym. hehkuttaminen vain ensimmäisessä yhteydenotossa, jos ollenkaan. Siitä eteenpäin vain tapaamiseen liittyvien käytännön asioiden viestittelyä, mahdollisimman lyhyesti ja mahdollisimman vähäisellä määrällä viestejä.
Tapaamisen aikana voit sitten hehkuttaa naisen kauneutta tms niin paljon kuin haluat, jos tapaaminen on sovittu tyyliin GFE-henkiseksi.

Kiitos. Täytyy yrittää sopia kaikki tapaamiseen liittyvä lyhyesti ja ytimekkäästi.

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 19:07:37 »
Kysyinpä muuten huvikseen vielä ChatGPT:ltä, ja se vastasi juuri sellaista mitä oletinkin.

Minä takia seksityöntekijältä aikaa varatessa ei kannata osoittaa valtavaa intohimoa, tai valtavaa kiinnostusta hänen kuviinsa?

Usein syy on ennen kaikkea ammatillinen ja turvallisuuteen liittyvä, ei se, että kiinnostusta pitäisi teeskennellä olemattomaksi. Seksityöntekijä erottaa työn ja henkilökohtaisen kiinnostuksen. Liian voimakas ihailu tai seksuaalinen viestittely voi tuntua siltä, että asiakas ei hahmota kyseessä olevan palvelutilanne. Jos tuntematon asiakas kirjoittaa hyvin intohimoisesti jo ennen tapaamista, työntekijä ei vielä tiedä, miten tämä käyttäytyy kasvokkain.

Tämäkin tietysti riippuu ihmistyypistä. Itse olen avoin ja sosiaalinen ja saatan kaupassa käydessäkin kommentoida tuntemattomalle naiselle että onpas sinulla nätit letit tai kaunis mekko ilman että siihen sisältyy mitään seksuaalista. Toiselle tulee siitä hyvä mieli niinkuin minullekin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : eilen kello 21:10:49 »
Tässä tuli kyllä täydellinen vastaus miten toimia. Vituttaa kuin Simoa jouluna kun en voi olla eri mieltä.
"Full stomach, empty balls" is the code a lot of women have forgotten. We're not super complicated.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #8 : eilen kello 22:30:06 »
Vaikuttaa sille että palveluissa mainitaan sellaisia asioita mitä ei sitten loppupeleissä kuitenkaan haluta tehdä ja turska dropataan vain.

Kannattaa tosiaan varmistaa palvelut, hinnat ehtoineen ja lukea hupakon viesti kunnolla läpi, ettei tule pyydettyä palvelua katalogin ulkopuolelta. Muuten tulee radiohiljaisuus.

Myöskään ei kannata pommittaa viesteillä hupakkoa, jos aikoo saada pimppiä - eli siinäkään liika innostus ei auta asiaan.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <W00W ===))

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 22:34:25 »

Kannattaa tosiaan varmistaa palvelut, hinnat ehtoineen ja lukea hupakon viesti kunnolla läpi, ettei tule pyydettyä palvelua katalogin ulkopuolelta. Muuten tulee radiohiljaisuus.

Myöskään ei kannata pommittaa viesteillä hupakkoa, jos aikoo saada pimppiä - eli siinäkään liika innostus ei auta asiaan.

Kiitos neuvoista myös sinulle  :drinking:

Paikalla Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #10 : tänään kello 04:38:01 »
En ole varma kuinka kiihkeää ihastelua tässä tarkoitettiin, mutta on myös mahdollisuus että ihastelija tulkitaan runkkariksi. Eli siellä se hoitaa itse itseään kotona, toivoo mausteeksi pt:ltä kommunikointia eikä missään vaiheessa aiokaan varata tapaamista. Tätä ihan oikeasti tapahtuu jatkuvasti ja usein sen tunnistaa pitkistä turskalta saapuvista monologeista.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa namnam

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : tänään kello 07:03:43 »
Nonih täällä on annettu jo samoja neuvoja mitä itsekkin pitkän linjan horona ajattelen asiasta. Liika innokkuus, liika viestintä, hehkutus, sydän, kukka ym hymiöiden viljely, on mulle red flag. Itse en pidä myöskään ilmaisuista että haluaa tutustua, haluaa rakastella ja ehkä nimittää jopa viesteissäkin rakkaaksi. Tällaset eivät todelkaan kuulu asiaan. Kuivan asiallinen ytimekäs viestintä on toivottua. Jos tulee liikaa viestintää ja hehkutusta olen joskus jopa perunut ajan, ohari riski on erittäin suuri koska nämä todellakin on usein runkkareita.

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : tänään kello 07:47:51 »
Minusta tuntuu että hupakon ja turskan tapaamisen järjestely on hieman karannut käsistä. Syynä taitaa olla nämä runkkarit jotka heruttelevat hupakon palveluilla mutta eivät sitten kuitenkaan koskaan saavu paikalle. Ymmärrän hupakoiden näkökulman kyllä tähän. Toisaalta se vaikeuttaa sitten ns. oikein asiakkaiden lähestymistä kun tuntuu että ei saa kysellä pälveluiden perään kun heti luullaan runkkariksi 😅 kyllähän se on tärkeätä tietää että mitkä jutut ovat mahdollisia tapaamisessa.

ps. sydänten lähettely ja rakkaaksi kutsuminen kuuluvat parisuhteeseen eivätkä hupakko turska tapaamiseen

Poissa Mr_Massage

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : tänään kello 08:30:45 »
Eli siellä se hoitaa itse itseään kotona, toivoo mausteeksi pt:ltä kommunikointia eikä missään vaiheessa aiokaan varata tapaamista. Tätä ihan oikeasti tapahtuu jatkuvasti ja usein sen tunnistaa pitkistä turskalta saapuvista monologeista.

Todellakin näin on. Turskat ei ehkä myös hahmota sitä, kuinka paljon pt:t saa viestejä joissa kehitellään mielensisäisiä skenaarioita tyyliin "olisipa ihanaa tavata sinut ja jos voisit vielä pukeutua satiiniin samalla kun työstät penistäni, katso liitteenä kuvat ja en saanut kaikkia liitteeksi, alla linkki kuvagalleriaan".

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #14 : tänään kello 09:33:27 »
En ole varma kuinka kiihkeää ihastelua tässä tarkoitettiin, mutta on myös mahdollisuus että ihastelija tulkitaan runkkariksi. Eli siellä se hoitaa itse itseään kotona, toivoo mausteeksi pt:ltä kommunikointia eikä missään vaiheessa aiokaan varata tapaamista. Tätä ihan oikeasti tapahtuu jatkuvasti ja usein sen tunnistaa pitkistä turskalta saapuvista monologeista.

Tämähän on käytännössä mahdoton yhtälö; toisaalta pyydetään etukäteen tietoja mitä asiakas haluaa ja silloin on tarkennettava mitä on tarjolla. Ja jos vastaa lyhyesti ja ytimekkäästi "millon pääsee panemaan", sekin tuottaa nenän nyrpistystä ja estoon.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #15 : tänään kello 09:47:32 »
^ Et kyllä oikeasti noin yksinkertainen ole, että mielestäsi olisi sama asia listata saatavilla olevat palvelut (suikkari, anaali, whatever) kuin mehustella niiden yksityiskohdilla siten että selvästi on tarkoitus todellakin vain mehustella.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #16 : tänään kello 09:54:06 »
Voi pyhä yksinkertaisuus.

Et nähtävästi ymmärrä mistä kirjoitin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #17 : tänään kello 10:06:40 »
Hyvää keskustelua ja aloittaja vaikuttaa tämän ketjun perusteella ihan jalat maassa olevalta tyypiltä. Ei aikojen varaaminen rakettitiedettä ole, pitää vain osata varoa joutumasta siihen perusvaroitustägillä varustettujen joukkoon
do. or do not. there is no try.

Poissa Terttumarica

• Full Member
« Vastaus #18 : tänään kello 10:20:09 »
Mutta heti kun mainitsen että ottaisin nämä palvelut ja extrat niin yhteydenpito loppuu hupakon puolelta.

JOS olet ollut yhteydessä ammattilaisiin, niin jokin tässä sun tarinassa ei täsmää. Voitko laittaa esimerkkiviestin, millä tavalla olet ollut "innokas"? Jos kuvailet tulevaa tapaamista yksityiskohtaisesti monen kappaleen verran, niin siinä tapauksessa en ihmettele, jos jäät ilman vastausta. Jos edes kyselet jotain paljaalla panemisia tai vihjailet mitään niiden suuntaan, niin moni ammattilainen ei halua tavata.

Paikalla Qsamoman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : tänään kello 11:01:33 »

JOS olet ollut yhteydessä ammattilaisiin, niin jokin tässä sun tarinassa ei täsmää. Voitko laittaa esimerkkiviestin, millä tavalla olet ollut "innokas"? Jos kuvailet tulevaa tapaamista yksityiskohtaisesti monen kappaleen verran, niin siinä tapauksessa en ihmettele, jos jäät ilman vastausta. Jos edes kyselet jotain paljaalla panemisia tai vihjailet mitään niiden suuntaan, niin moni ammattilainen ei halua tavata.

Kiitos viestistä. En todellakaan ole mikään ensikertalainen. Olen vieraillut vuosien varrella useiden hupakoiden luona eikä koskaan aikaisemmin ole ollut tällaisia ongelmia. Olen saanut tytöiltä jopa kehuja kuinka mukava ja huomioonottava asiakas olen ollut. Olen vieraillut myös saman hupakon luona useamman kerran joten tuskin nyt ihan vastenmielinen olen.
En kysele paljaalla panemisista koska terveys on minulle tärkeää. En kysele palveluiden ulkopuolella olevia tuhmuuksia enkä heruttele tulevalla tapaamisella. Alkuperäistä viestiäni täytyy hieman tarkentaa että nämä hupakot joiden kanssa olen yrittänyt saada tapaamista niin he ovat olleet ulkomaalaisia. Suomi tyttöjen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ehkä tsekki kaunottarien viesti tulva on niin suuri että heillä on varaa skipata tällainen joka kyselee palveluista ja haluaa varata tapaamisajan 😔