Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turun paras domina  (Luettu 5853 kertaa)

Poissa Samppa90

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Turun paras domina
« : Lokakuu 08, 2023, 15:48:41 »
Ehdotuksia Turun seudun naisista joilta onnistuu dominatouhut parhaiten?  :stiletto:
Ei mitään kunnon kuritusta mut sidonta, lievä käskytys, naamalla istuminen plussaa?

Poissa Pezku

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turun paras domina
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2023, 18:06:30 »
En tiedä pysyvästi ilmoittelevista mutta Salossa Jessica ja Tuhmaasokeria nimim Jumalattaret.

Poissa Pezku

• Full Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2023, 22:11:50 »
Lisään vielä en tiedä koska Turussa seuraavaksi, harvemmin käynyt nykyään mutta Cleo. Onnistuu myös domme  :)

Poissa Pezku

• Full Member
« Vastaus #3 : Tammikuu 23, 2026, 19:33:18 »
Luna osaa asiansa tämän saralla kuten monessa muussakin erittäin vahva suositus!

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
« Vastaus #4 : Helmikuu 25, 2026, 07:48:23 »
Luna osaa asiansa tämän saralla kuten monessa muussakin erittäin vahva suositus!

Kiitos 🥰 Oon alkanut siirtyä enemmän femdomiin, mutta teen tyttöystäväkokemusta myös edelleen. Näitä saa myös yhdisteltynä mun kanssa 😈
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa Sex princess

• Full Member
  • Galleria (52)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 05, 2026, 17:12:04 »
Mäkin oon hyvä! Kokenut ja innokas. 😘
Turussa urheilullisella ja naisellisella kaunottarella on vielä jonkin aikaa hyvin aikaa fuselle, mutta tulevaisuudessa työtehtävät ovat vaihtumassa!

Poissa DominasylviaD.

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Toukokuu 07, 2026, 22:45:44 »
Olen myös tavattavissa Turussa, lisäinfot esimerkiksi naapurisivustolla  :stiletto:
Tavattavissa Turussa
Alalla vuodesta 2018
Hedonisti, sadisti ja siviilissäkin täysin dominoiva

Poissa EliteHeels

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Syyskuu 17, 2026, 07:27:21 »
Suosittelen Evaa. Kaunis, läsnäoleva ja osaava. Hänestä näkee ja tuntee, että hän nauttii työstään. Luna Coyoten luona en vielä ole päässyt käymään mutta mieli tekisi käydä kokeilemassa ovatko kynnet terässä!

Poissa tampereman51

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 13:18:08 »
mites Fiona, on ainakin kaunis

Poissa Sex princess

• Full Member
  • Galleria (52)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : eilen kello 14:16:34 »
Mullahan on ollut Fiona Dom nimimerkki jo vuodesta 2017 Turussa... Inhottaa nimimerkkien matkinnat tällä alalla, oon kohdannut aiemminkin toisella nimimerkillä ja aina vaikuttanut siltä, et joku mua huonompi ja vaatimattomampi yrittänyt ratsastaa mun hyvällä maineella Turussa. Taitaa olla ihan mun laillisten oikeuksien rikkomistakin taas sellainenkin...
Turussa urheilullisella ja naisellisella kaunottarella on vielä jonkin aikaa hyvin aikaa fuselle, mutta tulevaisuudessa työtehtävät ovat vaihtumassa!

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : eilen kello 15:41:11 »
OT: Nimimerkki ei ole rekisteröity tavaramerkki ja kuka tahansa voi käyttää samaa nimimerkkiä. Eikä kukaan alalle tuleva tai pitkäänkin ollut voi tietää mitä nimimerkkejä sadoilla ja tuhansilla muilla on käytössään ja millä alustalla. Ei siinä aleta tutkimaan erikseen, saako nyt olla vaikka Maija, Pillu-Päivi tai joku muu siltä varalta että jonkun egoon tekee kipeää.
Stifler's mom.