Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen  (Luettu 18909 kertaa)

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Oikeusministeriön työryhmä on tänään luovuttanut mietintönsä seksuaalirikoslain kokonaisvaltaisesta uudistamisesta.
Keskeinen muutos olisi raiskausrikoksen muuttaminen suostumusperusteiseksi.

https://valtioneuvosto.fi/-/1410853/tyoryhma-raiskauksen-tunnusmerkiksi-vapaaehtoisuuden-puute?fbclid=IwAR3Wxga_Zt0-AQuTH6jkogXLz2tP0Skb8Mb2H4xk7aAfMPOr8Do_W9kxFWk

Muita merkittäviä muutoksia on mm. seksuaalisen ahdistelun määritelmän laajentaminen. Nykyisellään se on käsittänyt vain ei-toivotun koskettelun ja on ollut auttamattomasti jäljessä esim. digitaalisessa mediassa tapahtuvan häirinnän tunnistamisessa ja tunnustamisessa. Henk.koht. toivon kovasti mietinnön menevän eteenpäin, jotta jatkossa voitaisiin alkaa kitkemään rehottamaan päässyttä dickpic-kulttuuria. Jollei joku vielä tiennyt, niin nykyiselläänkin siitä voi tehdä ilmoituksen. Riippuen kontekstista, ei-toivottu dickpic voi olla aikuiselle lähetettäessä kunnianloukkaus tai seksuaalista häirintää.

https://yle.fi/uutiset/3-11436684?fbclid=IwAR1i7-DRYFZsnKYLLfjLmjuTbehbVRLBRHaxau1ABfBwb7a8h39ziMq8Gzg&utm_campaign=yleuutiset&utm_medium=social&utm_source=facebook


En tiedä kollegoistani, mutta itselleni dickpicejä kilahtelee silloin tällöin. Aiemmin olen vain ignoorannut ne ja laittanut lähettäjän suoraan blockeriin, mutta nykyään olen ottanut toisenlaisen lähestymistavan. Informoin lähettäjää, että hän syyllistyy nyt seksuaaliseen häirintään. Reaktiot tähän ovat vaihdelleet. Fiksut miehet ovat pyytettömästi pahoitelleet ja uskon heidän olleen tietämättömiä. Vaikka tässä hutsuja ollaankin, niin sama lainsäädäntö sekä yleiset käyttäytymissäännöt koskevat myös meitä sekä meidän asiakkaita. Eihän enää vain hiljaisesti hyväksytä kyseenalaista saatika lainvastaista käytöstä. Muutos on tapahtumassa, ja me voimme osaltamme olla vauhdittamassa sitä!

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #1 : Heinäkuu 07, 2020, 19:29:35 »
Mitääh!!. Mä olen aina pitänyt niitä naisia etuoikeutettuna kenelle olen lähettänyt mun eskimosta kuvia.
Pitääkö tässä kohta alkaa odotella linnatuomioita tai raipan iskuja pyllylle(toivon vaan🙂).

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #2 : Heinäkuu 07, 2020, 19:43:31 »
Ah mahtavaa! Rakastan ihan kaikenlaisia kulleja, mutta vain tapaamisilla. Rakastan antaa suuseksiä ja nussiminen on vielä ihanampaa. Mut aina jos puhelimeen kilahtaa joku kusinen dickpic, se saa lähinnä välittömän oksennusrefleksin aikaan.
Ihan Horona paikalla

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 07, 2020, 19:56:29 »
Selvennättäköön tosiaan vielä ettei tule ikäviä väärinkäsityksiä. Rakastan itsekin kulleja eikä mikään ole kiihottavampaa kuin antaa kunnon suikkari ja katsella miehen laukeamista. :-* Mutta tosiaan, tälle aktiviteetille kuten ylipäätään sille peniksensä esittelylle täytyy etukäteen sopia tarkka aika ja paikka, ollen näin molemminpuoliseen suostumukseen pohjautuvaa. Kaikenlaiset kikkelit ovat tervetulleita hunajapurkille asiallisen ajanvarauksen kautta ;)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 07, 2020, 20:37:51 »
Tässähän täytyy ottaa tulosteita seksisopimuksesta mukaan treffeille.

https://www.scribd.com/document/371269912/suostumus-seksiin
Saitin Bud Spencer

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 07, 2020, 21:00:03 »
Tuli mieleen, että joillain ulkomaalaisilla palveluntarjoajilla on ollut tapana lähettää teasereita yhteydenoton jälkeen. Eräskin eteläamerikkalainen hottis laittoi kuviaan ja lopuksi sellaisen videon, ettei tarvinnut enää edes aikaa sopia. Kauankohan menee ennen kuin nämä vaihtuvat Enton postaamiin sopimuslomakkeisiin.  ;D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2020, 21:06:44 »
Onhan tässä sellainen huutava vääryys, että itse olen saanut pyytämättäkin pillu- ja tissikuvia niin huorilta kuin siviileiltäkin. Onhan sekin nyt laitonta? Ei kun eihän se vaan ole...
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2020, 21:15:15 »
Hyvä aloitus Sannalta ja niin toivon noiden kaavailtujen lakimuutosten toteutuvan. Itse myös olen alkanut valistaa pyytämättä lähetettyjen dickpicien lähettäjiä. Se ei vaan ole ok, guys...
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #8 : Heinäkuu 07, 2020, 21:21:48 »
Mä oon toisinaan arvuutellut mielessäni näiden dickpicin lähettäjien motiiveja. Jotain kiksejä ne varmaan siitä lähettämisestä saa...🤔 Noh, on täällä maailmassa paljon muutakin mitä en tajua. :)
Amator

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #9 : Heinäkuu 07, 2020, 21:22:39 »
Kalukuvat on asia, jota en vaan jaksa ymmärtää. Mies ottaa itsestään - yleensä - erektiossa kalukuvan ja lähettää sen random naiselle. Mitä korvien välissä tapahtuu? Ai kun mun kalu on ihana, lähetän kuvan. Siis sen on pakko olla vaan tuo ”ketju”: mun kalu on ihana, haluan näyttää sen tuntemattomalle. En usko että siinä haetaan mitään yhteyttä, dialogia, vaan kyse on digitaalisesta itsensäpaljastelusta. Ennen heidän oli pakko mennä ulos kylmään ja sateeseen, riskeerata kiinnijäämistä. Nyt paljastelevat bitteinä.

Vanha juttu, uudet kääreet. Aina numero ja/tai sposti blokkiin, siinä mun reaktio.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #10 : Heinäkuu 07, 2020, 21:35:29 »
Antti Holmalla oli Radio Sodoma podcast-sarjassa hyvä "kuunnelma" miehestä, jonka päänsisäiseen puheseen kuuntelija sai tutustua. Hän ajatteli olevansa tänään "naisten mielestä hyvännäköinen mies" ja päätti juhlistaa tilaansa ottamalla kuvan pippelistään kännykällä junan vessassa. Ei tietenkään mennyt ihan putkeen. Suosittelen!

You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #11 : Heinäkuu 07, 2020, 21:39:58 »
Dickpicien lähettäminen on todella moukkamaista.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #12 : Heinäkuu 07, 2020, 22:25:08 »
Mut aina jos puhelimeen kilahtaa joku kusinen dickpic, se saa lähinnä välittömän oksennusrefleksin aikaan.

Ööh, miksi kukaan a priori olettaisi "kusinen"?

Hyvä aloitus Sannalta ja niin toivon noiden kaavailtujen lakimuutosten toteutuvan. Itse myös olen alkanut valistaa pyytämättä lähetettyjen dickpicien lähettäjiä. Se ei vaan ole ok, guys...

Paras sitten pyytää kirjallisesti allekirjoitetulla peniskuvalomakkeella xD

Mä oon toisinaan arvuutellut mielessäni näiden dickpicin lähettäjien motiiveja. Jotain kiksejä ne varmaan siitä lähettämisestä saa...🤔 Noh, on täällä maailmassa paljon muutakin mitä en tajua. :)

Jäbyhän leijailee meidän tavallistem miesten yläpuolella sädekehässään xD

On siitä tehty leffakin, pääosassa Pihla Viitala, linkki säästää sut katsomasta koko traileria

https://m.youtube.com/watch?v=YHqvsNI0B8A&t=53

Dickpicien lähettäminen on todella moukkamaista.

Mies makuuni; nussitaan!  :-*

_
dijon on sinappi


Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #13 : Heinäkuu 07, 2020, 22:34:16 »
Hyvä! Toivottavasti jatkossa hillitsee niiden katkaravun kuvien jakamista ja annetaan sakkoja tuntuvasti. Niillä voisi melkein maksaa kaikkien skandinaavisten maiden valtionvelat.
Taitaa yleisin syy olla heikko itsetunto ja epävarmuuss omasta kullista. Vähissä ovat ne naiset jotka viestin kilahdettua luuriin, joutuvat vaihtamaan alkkarit. Yleisin reaktio taitaa olla inho ja loukatuksi tulemisen tunne.
Miehet jotka laitatte puoliveltosta pippelistä kuvan naisille. Laittakaa ensikerralla kuva jäntevästä käsivarresta joka pitelee kirvestä tai kuva öljyn ja jarrupölyn tahrimasta olemuksesta kun olette vaihtaneet 16h Omeganne alatukivartta. Sellaiset saavat ennemmin naisen märäksi.
Laittakaa kuva jostain muusta kuin siitä nysästä. Sillä ei pilaa kuin vastaanottajan päivän. Viimeinen keino pillun saamiseen menee siinä. Jollei sitten ole joku järjetön kohtupora, mutta tuskin silloinkaan?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #14 : Heinäkuu 07, 2020, 22:42:21 »
Hyvä! Toivottavasti jatkossa hillitsee niiden katkaravun kuvien jakamista ja annetaan sakkoja tuntuvasti. Niillä voisi melkein maksaa kaikkien skandinaavisten maiden valtionvelat.
Taitaa yleisin syy olla heikko itsetunto ja epävarmuuss omasta kullista. Vähissä ovat ne naiset jotka viestin kilahdettua luuriin, joutuvat vaihtamaan alkkarit. Yleisin reaktio taitaa olla inho ja loukatuksi tulemisen tunne.
Miehet jotka laitatte puoliveltosta pippelistä kuvan naisille. Laittakaa ensikerralla kuva jäntevästä käsivarresta joka pitelee kirvestä tai kuva öljyn ja jarrupölyn tahrimasta olemuksesta kun olette vaihtaneet 16h Omeganne alatukivartta. Sellaiset saavat ennemmin naisen märäksi.
Laittakaa kuva jostain muusta kuin siitä nysästä. Sillä ei pilaa kuin vastaanottajan päivän. Viimeinen keino pillun saamiseen menee siinä. Jollei sitten ole joku järjetön kohtupora, mutta tuskin silloinkaan?

Ittehän ripustan Omegan kuusenoksaan halkoja hakatessani. Aika väkinäistä larppailla muutenkaan gladiaattorin ja laittoman uhkauksen välimaastossa kirveines.  ???

_
dijon on sinappi

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #15 : Heinäkuu 07, 2020, 22:47:49 »
Aika väkinäistä larppailla muutenkaan gladiaattorin ja laittoman uhkauksen välimaastossa kirveines.  ???

Hah! Mä olenkin saanut sellaisen kuvan avittamana pillua! ;D Ei kannata olla niin  väkinäinen kikkelikuvinesi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #16 : Heinäkuu 07, 2020, 23:40:21 »

Laittakaa ensikerralla kuva jäntevästä käsivarresta joka pitelee kirvestä tai kuva öljyn ja jarrupölyn tahrimasta olemuksesta kun olette vaihtaneet 16h Omeganne alatukivartta. Sellaiset saavat ennemmin naisen märäksi.


Gentleman, teit mut just niin onnelliseksi sanomalla tämän!

Myönnän olevani heikkona kaikkiinn perinteisesti maskuliinisiin juttuihin, oli se sitten istuva puku tai pölyiset työkledjut, hauikset, öljyiset kädet, jne jne... joten todellakin, tämänaatuinen kuva toimisi ainakin mulle.


Mä en kyllä tiedä, mikä on 16h Omega, että sillä ei niin väliä. Poka(!)saha rekvisiittana olis varmaan mun henk koht suosikki. 
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #17 : Heinäkuu 08, 2020, 00:12:47 »
Voisin aluksi todeta, että en ole lähettänyt ikinä yhtään dickpiciä kenellekkään vaikka niitä on naisten puolesta joskus pyydetty. Tätä katkarapua pääsee katsomaan vain livenä  8)

Itse mietintöön, josta mahdollisesti tulisi laki. Onhan tuolla varmaan jonkintasoinen yleistä mielipidettä ohjaava vaikutus. Siinä varmaan lain merkittävin anti.

Käytännössä mahdollisessa laissa rangaistuksena lienee sakot. Ja jos vähänkään osaa peitellä jälkiään ei dickpicin lähettäjä jää teosta kiinni. Vähän epäilen, että tämä merkittävästi muuttaa näiden lähettäjien käytöstä.

Lauralle tiedoksi, se Omega on auto, 16h se aika kun sitä on fixattu.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #18 : Heinäkuu 08, 2020, 06:40:53 »
Mä oon toisinaan arvuutellut mielessäni näiden dickpicin lähettäjien motiiveja. Jotain kiksejä ne varmaan siitä lähettämisestä saa...🤔 Noh, on täällä maailmassa paljon muutakin mitä en tajua. :)

Jäbyhän leijailee meidän tavallistem miesten yläpuolella sädekehässään xD

On siitä tehty leffakin, pääosassa Pihla Viitala, linkki säästää sut katsomasta koko traileria

_
dijon on sinappi

Ehkä mun sädekehä häikäsee mua liikaa tai jotain mutta pitikö ton trailerin (alkaen kohdasta 53s) siis kertoa mitä kiksejä tavalliset miehet saa lähettäessään dickpiceja? Ehkä voitko vielä vähän avata omin sanoin niitä kiksejä mitä saa kun lähettää dickpicin?  :)
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dickpicit eli kalukuvat rangaistaviksi: Seksuaalirikoslain uudistaminen
« Vastaus #19 : Heinäkuu 08, 2020, 06:53:01 »
Aina kun hupakko pyytää lähettämään kuvaa, lähetän kolme Paavo Väyrysen kuvaa. Jälkenpäin tulee viesti: Lopeta näiden mulkun kuvien lähettely! Mitähän uusi laki tähän sanoo  ???