Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ladyboyt Suomessa  (Luettu 55753 kertaa)

Poissa Kovax

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #20 : Maaliskuu 08, 2022, 14:34:23 »
Kiinnostais isolla munalla varustettu. Kuka on pk-seudulla isoimalla varustuksella oleva?

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #21 : Huhtikuu 05, 2022, 17:11:09 »
Sopa Lahdessa. Yritin päästä visiitille. Hieman nihkeää vastailu. No mut aikaa varattu, pelipaikalle, ajoa useampi satanen. Tulee vastaus ei voi tavata, ei muuta. Ennusmerkit ohareille oli ilmassa aiemmin. Ois pitäny tajuta. Ei siis jatkoon. En tiedä onko muilla mitä kokemuksia...

Poissa jklzam

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #22 : Syyskuu 01, 2022, 09:19:48 »
Ladyboy jyväskylä, Yin nimellä. Kokemuksia vai onko joku aikaisemmista eri nimellä?

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #23 : Syyskuu 06, 2022, 13:14:14 »
Näyttää naapurisivuston kuvien valossa Thaiya muuttaneen melkoisesti ulkonäköään. Ehdottomasti nuo vaaleat hiukset sopivat hänelle.

Kaulapantakin on oikein sexy, saisikohan siihen liittää talutusremmin, että saisi vedettyä kaunokaisen tiukemmin vasten syliä?

Eivätkä punaiset jalkineet ja musta pitsibody nekään näytä laisinkaan pahalta.

Onko viimeisimpiä kokemuksia livestä Thaiyan kanssa?

Suositteletteko tapaamista?

Oma kokemus muutaman vuoden takaa oli melkoisen ihana.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #24 : Lokakuu 10, 2022, 10:33:10 »
Ei tämä nyt mikään "vastaus itselleni" ole vaan omalaatuinen hakuilmoitus.

Viimeksi hieman yli viikko sitten tuonne toisaalle kirjoitin viimeisimmästä vierailustani palvelutuottajan luona.

Nyt ajattelin kirjoittaa tulevassa aikamuodossa seuraavasta vierailustani, mahdollisesti jopa saman tai jonkun muun, palvelutuottajan luona.

Kyseeseen tulisi siis palvelutuottaja, joka mahdollisimman luonnonmukaisesti voisi auttaa minua avartamaan maailmankuvaani pyllyseksin suhteen.

Toki minulla on vuosien saatossa muutamia maksullisia (ja pari maksutontakin) kokemusta tältä alalta, mutta luvalla sanoen osa niistä ei ole ollut kovin miellyttäviä Muutaman session olen epämukavan tunteen vuoksi jopa lopettanut kesken leikin ja olemme siirtyneet perinteisempiin menetelmiin.

Nyt kaipaan siis transua, miestä tai straponladyä, joka osaisi rentouttaaa ja kiihottaa minut niin, että nauttisin pyllyni varovaisesta naimisesta. Kokemukseni tuosta viimeisimmästä palvelutuottajasta eli Nansiista ovat sellaisia, että se saattaisi olla juuri hän. Mutta olen avoin myös muille hyville ehdotuksille.

Tällä kertaa en siis kaipaa mitään "yleishierontaa" vaan nimenomaan keskittymistä lantion seutuun, sisoon pyllyyni ja miksei myös toivottavan aktin aikana melkoisiin rintoihini.

Jotta tämä onnistuisi, olisi tietysti itse hoidettava valmistautuminen ("reitin raivaus") huolella, mutta sitten aloite ja vastuukin siirtyisi palvelutuottajalle.

Pyllyni vaatisi virittelyä ja lämmittelyä, rentoutusta ja rasvausta, kieltä, sormea, ehkä pientä sauvaa ja jos kaikki menee hyvin, lopulta myös varovaista kalun tai straponin käyttöä.

Näen jo sieluni silmin itseni sängyllä vatsallaan tai pylly pystyssä polvillaan, touhukkaan palvelutuottajan valmistamassa minua aktiin ja lopulta myös varovaisesti työntymässä pyllyyni. Hyvältä tuntuisi myös kädet rintojani hyväilemässä ja varovaisesti nännejäni puristelemassa.

Leikin kliimaksi voisi tulla vaikka niin, että palvelutuottaja runkkaisi minut laukeamiseen naidessaan minua dogstylessä.

Tai palvelutuottajan viriiliydestä riippuen hän voisi innostua minun tyydyttämiseen sen jälkeen, kun olisi ensin ampunut poman kutinsa kumihupun pohjaan minun pyllyssäni. Tässä vaihtoehdossa saattaisi olla kiihottavaa lopettaa leikki kuusysiin niin, että palvelutuottaja olisi päälläni, runkkaisi minua varovaisesti sauvalla ja imisi samalla spermani nieluunsa.

Melko kiihottavaa tuossa huipennuksessa olisi myös se, jos saisin samaan aikaan runkata myös palvelutuottajan aukkoa hieromasauvalla tai kumidildolla.

Pitääpä miettiä (ja ottaa vastaan ehdotuksia) mistä tulevalle keskiviikon vapaapäivälle pääkaupunkiseudulla löytyisi tällainen  palvelutuottaja.

Poissa Vieras1461

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #25 : Lokakuu 12, 2022, 10:22:58 »
nimimerkki Mymongo kokemuksia?

Poissa Officer68

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #26 : Lokakuu 16, 2022, 10:55:18 »
Onko kellään tuoretta kokemusta naapurissa nimim. Zindraa ilmoittelevasta palveluiden tarjoajasta?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #27 : Lokakuu 17, 2022, 01:44:19 »
Onko kellään tuoretta kokemusta naapurissa nimim. Zindraa ilmoittelevasta palveluiden tarjoajasta?

On niin selvä maskuliinen mies peruukissa, kuin olla ja voi vaikkei, naamaa edes ole näkyvissä...

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #28 : Lokakuu 27, 2022, 19:05:37 »
Kaunis Thai LadyBoy naapurissa ilmo, kiertelee ajoittain eri paikkakunnilla, ei haulla löytynyt. Millanenkahan tapaus?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2022, 19:46:52 kirjoittanut Shark »

Poissa JohnDoe

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #29 : Lokakuu 28, 2022, 19:42:45 »
Kaunis Thai LadyBoy naapurissa ilmo, kiertelee ajoittain eri paikkakunnilla, ei haulla löytynyt. Millanenkahan tapaus?

Kokemuksia ei valitettavasti ole, mutta mielestäni on kyllä pitkään toiminut suomenmaalla, ainakin samat kuvat on pyörineet naapuripuolella pitkään, tekisi mieli väittää että jopa useammankin vuoden.

Kai se nyt joku on tähän mennessä käynyt kokeilemassa, vaan nimimerkki Katoey jolla ilmoitukset nyt ovat, eikös meinaa thaimaaksi leidaria?

Käy kokeile ja rapsaa niin tiedän käynkö itsekin  ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2022, 19:51:16 kirjoittanut JohnDoe »

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #30 : Lokakuu 31, 2022, 11:22:37 »
On kiertänyt pitkään. Varasin ajan ja kävin tapaamassa mutta tällä kertaa ei omaan makuun jotenka kääntyminen ovella ja uusiin seikkailuihin rahat taskussa.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #31 : Lokakuu 31, 2022, 21:03:02 »
Mikä sai Syyskyntäjän kääntymään ovelta. Oliko sänki liian karhea vai pelkäsitkö auran uppoavan vaaralliseen vakoon?

Itsellä ovella kääntyminen on vaan niin vaikeaa sekä oman kiihkon että jonkinlaisen mielyttämishalun vuoksi.

Enkä minä ravintolassakaan kehtaa lähettää ylikypsäksi paistettua mutta mediumina tilattua lihaa takaisin.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #32 : Marraskuu 01, 2022, 12:40:18 »
Ei ongelmia kääntymisessä, onnistuu kyllä jos siltä tuntuu. Ei vaa nyt natsannu, jokainen käyköön itse toteamassa tilanne. Mistäs sen tietää vaikka kui hyvä palvelu olis.

Poissa Elostelija

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #33 : Marraskuu 03, 2022, 11:01:06 »
Onko kellään kertoa kokemuksia Mimistä, vaikka privana? Suomi vai Englanti? Hintataso? Tai jos on jotain muita mitä suositella ensikertalaiselle. :behind:

Poissa FrankLopez

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #34 : Maaliskuu 04, 2023, 13:02:36 »
Kellään kokemusta tällä hetkellä rovaniemellä olevasta ladyboysta(jenny)? ...it sivustolla ilmo

Poissa Kankimies

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #35 : Maaliskuu 05, 2023, 12:14:10 »
Näyttää naapurisivuston kuvien valossa Thaiya muuttaneen melkoisesti ulkonäköään. Ehdottomasti nuo vaaleat hiukset sopivat hänelle.

Kaulapantakin on oikein sexy, saisikohan siihen liittää talutusremmin, että saisi vedettyä kaunokaisen tiukemmin vasten syliä?

Eivätkä punaiset jalkineet ja musta pitsibody nekään näytä laisinkaan pahalta.

Onko viimeisimpiä kokemuksia livestä Thaiyan kanssa?

Suositteletteko tapaamista?

Oma kokemus muutaman vuoden takaa oli melkoisen ihana.

Viime kokemus Thaiyasta on keväältä 2021. Kiva kokemus. Poikamainen toki vartaloltaan, mutta iloinen asiakaspalveluluonne. Kiireetön tapaaminen. Ottaa aina intohimoisesti suihin. Ratsasti munallani hyvin. Perse on aina pantavissa.

Poissa nicklaus

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #36 : Maaliskuu 05, 2023, 21:10:29 »
Jos jollakulla on kokemusta Vantaalla Hello boys -ilmoituksella naapurissa ilmoittelevasta Rita Honeysta, niin kiitollinen olisin kuulla niitä.

Tietysti vois käydä myös Ainan luona joka on Tikkurilassa. Oli ensimmäinen trans jonka kanssa olin.

Poissa jessev

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #37 : Maaliskuu 22, 2023, 11:26:18 »
'Ladyboy hieronta Tikkurila' ilmottelee naapurisivulla. Onko kellään kokemuksia?

Poissa Pertti55hki

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #38 : Maaliskuu 27, 2023, 12:39:06 »
Kuvat pitänee paikkansa ja palvelut hyviä ja sovitun mukaan. Muutaman kerran käynyt toimii hyvin. Siitä löytyy täältö aikaisemmin kirjoitettua tietoa.

Poissa JonttuE

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ladyboyt Suomessa
« Vastaus #39 : Marraskuu 28, 2023, 14:25:08 »
Nadea ja kaverinsa tarjoavat kimppaa. Onko kokemusta?