Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko pettynyt ostoseksiin  (Luettu 515 kertaa)

Poissa Jannuhei

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Oletko pettynyt ostoseksiin
« : tänään kello 17:02:07 »
Onko kellään kokemuksia, että olet tullut rikosilmoituksen uhriksi esim. raiskauksesta pahoinpitelystä kun olet ostanut seksiä. Tai tullut kiristetyksi esim jos olet naimisissa. Jos jotain muuta negatiivista niin olisi hyvä kuulla
Kiitos jo etukäteen Jannu

Poissa Amatöörigynekologi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko pettynyt ostoseksiin
« Vastaus #1 : tänään kello 18:38:21 »
Olen pettynyt monestikin ostoseksiin, ihan vaan laatu/hinta-suhteeseen. Mitään sen pahempaa ei ole tapahtunut, vaikka lajista on kokemusta joku 15 vuotta. Toisaalta tämän harrastuksen parista on löytynyt myös niin ihania naisia, että ei niitä muualta löydä.

Tässä lajissa kokemusten haitari on todella iso, mutta tekemällä ns. pohjatyön hyvin (lukemalla rapsat, viestimällä pt:n kanssa etukäteen jne.) voi pahimmat miinat välttää.

Uusien tuttavuuksien kanssa kannattaa aina käyttää prepaidia ja/tai anonyymiä sähköpostia. Suurin osa alalla olevista naisista (tai ainakin niistä joita itse olen tavannut) on ihan perusrehellisiä, rahan tarpeessa olevia ja toisaalta seksistä tykkääviä naisia. Sekaan kuitenkin mahtuu kaikenlaista pirkkoa, joilla elämä on sekaisin, päihteitä kuluu tai joku muu kuin pirkko itse vetää hyödyn itselleen.

Yksityisyydestä huolehtien, prepaidia käyttäen ja käteisellä maksaen rohkeasti kohti pimperoisia. Sit taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ::)

PS. Sit kun löytyy sellainen ihana vakkari, seksi on parempaa kuin yleensä parisuhteessa, koska siihen ei liity velvoitteita tiskivuoroista, remonteista tai nurmikon leikkuusta. Setelit naiselle ja loppu on silkkaa nautintoa, kun maksavaa asiakasta palvellaan 8)
En oo gynekologi, mut voin mä maistaa 😋

Poissa aM9

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 18:44:19 »
Yks.kertainen kysymys, vastaus, olen.

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : tänään kello 19:24:07 »
En ole.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 20:18:15 »
Olen.
Svobodná republika Žižkov

Poissa Julle95

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : tänään kello 20:28:15 »
Olen ja olen usein. Menossa törö tissisen petite thaikun luokse kyrpä kovana, ja oven avaa verkkareihin sonnustautunut 60+ vuotias kuularingit taaksen jättänyt mummeli.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #6 : tänään kello 20:50:59 »
^ Pieruverkkarit kyllä vituttaa. Raskaasti.
"Full stomach, empty balls" is the code a lot of women have forgotten. We're not super complicated.

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : tänään kello 21:19:25 »
varmasti moni on pettynyt ostoseksiin🤔vuosien varrella on tullut kokeiltua yhtä jos toista.yleensä suurin ongelma on ollut kiire ja rahat pois eikä se ole tuntunut kivalta☹️jää heti tunne et tuonne ei tarvi mennä toista kertaa😖vielä kun olen ihastunut thaikkuihin kun ylipainoset ja ylihintaset kotimaiset ei kiinnosta ja hyvästä thaikusta jää aina kiva tunnelma👍nyt kun on löytänyt pari hyvää thaikkupaikkaa missä saa lämpösen vastaanoton sekä tulee tunne et tämä tyttö osaa homman ja tietää mistä mies pitää 👍ja homma toimii koko maksetun ajan se luo tunteen et tämä on kuin oma tyttöystävä😁👍ukollan kyllä suositella näitä muillekin jokka haluaa hyvän kokemuksen👍toinen on seinäjoella rajatiellä piling hän on kivan luonteinen ja ystävällinen sekä hoitaa homman kuten on sovittu👍toinen vaasas vöyrinkadulla warapon joka on todella ihana ja tuntuu heti omalta tyttökaverilta joka hoitaa hyvin homman ja on tosi ihana👍noissa kun on tullut käytyä ei ole enään kiinnostusta muualla käydäkkään😁👍

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : tänään kello 21:21:13 »
Kyllä esimerkiksi Milenan päällä harmaat college-housut on aivan helvetin kuumat! 🔥

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #9 : tänään kello 22:00:41 »
No ei ne aina ole mennyt kuin "Strömsössä" - mutta aina ne on menneet ihan päin wittua positiivisessa mielessä  :behind: :inlove:

Kaipa se ihmismieli tekee itselleen odotuksia tapaamisesta kuvien, tekstien, videoiden jne. perusteella, joskus ne ei sitten natsaa kohdilleen. Mutta hyvin usein olen päässyt paljonkin nautinnollisempaan lopputulokseen omiin odotuksiin nähden, varsinkin kun on yrittänyt jättää "odotukset" omiin oloihin ja mennä vaan nauttimaan.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <W00W ===))

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #10 : tänään kello 22:13:37 »
Kyllä esimerkiksi Milenan päällä harmaat college-housut on aivan helvetin kuumat! 🔥

Yhdyn tähän pelkän mielikuvan perusteella 100%.
Pienten yksityiskohtien rakastaja.

Poissa Blain

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : tänään kello 22:53:08 »
Tottakai.
Ihan kuten siviiliseksiin. Jopa runkkaukseen.

Ja autoihin, ihmisiin, elämään etc.

Onko muka jotain, mihin ihminen ei olisi pettynyt?