Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lempi-asusi palveluntarjoajana  (Luettu 28864 kertaa)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Lempi-asusi palveluntarjoajana
« : Heinäkuu 01, 2019, 07:45:56 »
Mikä on se asu jossa viihdyt kun otat asiakkaita vastaan?

Kuuluuko siihen stayupit, sukat sukkanauhoilla, sukkahousut vai ei mitään.
Rintaliivit ehkä tai sitten ei.
Korkkarit. Pitsipuseroa. Korsettia.
Ehkä nahkaa. PVC, kumiasu.
Reisisaappaita. Avokkaat, lakatut varpaankynnet näkyvillä.
Pikkuhousut. Stringit. Hipsterimalliset. Haaroista auki olevat. Ei housuja ollenkaan.
Niukkaa vai enemmän peittävää.

Tunnetko itsesi kauniiksi ja seksikkääksi asun kanssa vai kokonaan ilman mitään?

Oma asuni vaihtelee sen mukaan mitä palvelua kysytään.
Eroottisen hierontaan laitan mieluummin sukat sukkanauhoilla ja korkokengät. Rintaliivit jotka jättävät rinnat ja nännit puolittain näkyville. Pikkuhousuissa eri värejä. Ja läpinäkyvä niukka pitsipusero.
Joskus oli mukana vielä lyhyt hame. Se jäänyt aikaa myöten pois.

Dominapalveluissa viihdyn lyhyessä pvc-hameessa. Pvc-takki päällä joka puolittain auki ja alta näkyy pitsipusero jonka läpi heijastuu rinnat. Tai musta korsetti.
Kiiltävät reisisaappaat korkealla korolla tottakai. Värinä musta tai punainen.

Kyllä, tunnen itseni seksikkääksi. Asun kanssa. Se tunne tulee kun näkee asiakkaiden katselevan sillä silmällä hymyillen.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #1 : Heinäkuu 01, 2019, 10:37:16 »
Tämä vaihtelee vähän :) Välillä on steikkarit + body, joskus seikkarit + sukkanauhaliivi ja rintsikat, joskus pelkkä pyyhe, mekko tai aamutakki. Riippuu toiveista.  Korkokenkiä en pidä muuten kuin pyydettäessä ja monesti en niissä silti avaa ovea (naapurit + kopina). Pääsääntöisesti värinä on mustaa tai pinkkiä :) Korsetteja, nahkaa, PVC asuja tms ei minun valikoimista löydy  :)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #2 : Heinäkuu 01, 2019, 12:17:09 »
Pimullahan on hyvät asusteet siinä ovella. Mun lempparit aamutakki tai pyyhe eli helpot ja nopeat pudottaa pois edestä haittaamasta kauniita näkymiä vaikka heti siihen eteisen lattialle :D   

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #3 : Heinäkuu 01, 2019, 14:57:21 »
Alasti  ;D No joo on mul yleensä jotain pientä päällä kun avaan oven mut sängyssä tykkään yleensä olla alasti niin ei hiosta, meinaa näissä touhuissa olla lämmin noin muutenkin xD
Thank you 🙏🕊️

Poissa ElinaNeito

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #4 : Heinäkuu 09, 2019, 15:29:17 »
Mulla on muodostunut vakkariasut vaikka otankin mielellään vastaan asutoiveita. Joskus asiakas toteaa, että ei niin väliä jos en laittaudu, kunhan pääsisi nopeasti tulemaan, mutta itselle on tärkeää laittautua. On kivaa pukeutua seksikkäästi ja siitä tulee itselle myös hyvä olo. :)

Tämän hetken vakkariasu on stay upit, edestä avattavat rintsikat, musta korsetti, pitsiset pikkarit ja piikkikorkokengät. Joskus korsetti vaihtuu babydoll-alusasuun ja korkkarit korkosaappaisiin, mutta stay upit laitan aina, vaikka olis muuten alasti. :D
Vähän väliä ympäri Suomea, vähän välillä herkkua myös pk-seudulla! ;)

Lisää kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=383

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #5 : Heinäkuu 09, 2019, 15:37:46 »
Tämä univormuhan on työn parhaita puolia ;D Ei kiristä, hankaa eikä hiosta edes kesällä, ja on aina varmasti sopivan kokoinen!

Mutta ennen univormuun pukeutumista minulla on jotkut kivat alusvaatteet ja siinä päällä ihan ns. tavallisia vaatteita. Hametta tai housua, talvella joku letkeä kietaisuvillapaita.
Eläkkeellä.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #6 : Heinäkuu 10, 2019, 19:36:52 »
Mulla on yleensä pari suosikkiasua, joita vaihtelen fiiliksen mukaan. Sitten ne jää, kun intoudun ostamaan jotain uutta. Joskus joku vanha suosikki löytyy kaapin perältä, ja sitten taas en hetkeen osaa mitään muuta hutsuiluvermettä käyttääkään. :D

Mutta siis, usein mulla on jokin babydoll-tyyppinen mekko ja verkkostay-upit. Pikkareita käytän töissä tuskin koskaan. Verkkostay-upit mulla on tavallisten stay-upien sijaan käytössä. Verkot eivät mene rikki, eli niissä ei ole silmäpakovaaraa, kuten tavallisissa sukissa, jotka menevät rikki jo ensikertaa jalkaan vedettäessä... Noita verkkomalleja vaihdan uuteen, kun ne ns. lässähtävät eli menettävät muotonsa ja kimmoisuutensa.

Bodymallisia hepeniä käyttäisin mielelläni, mutta isotkin koot jäävät mulla liian lyhyiksi pituuteni vuoksi.

Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #7 : Heinäkuu 14, 2019, 09:06:08 »
Jos ei toivota mitään erikoisuuksia, niin stringit, tissiliivit, stay-upit ja pikkuinen silkki tai sametti aamutakki.
Ei nuo nyt mikään lempi-asu ole, mutta tottunut vaan töissä käyttämään.
On muuten aika vaikea muistaa, kun asiakas tulee toistamiseen kylään, ettei ole samat vaatteet kun edellisellä kerralla.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #8 : Heinäkuu 14, 2019, 09:39:39 »
Mikäs siinä on, että pitäisi olla eri vaatteet? Niissä vetimissähän asiakas minut muistaa silloin kun tekee päätöksen tulla uudestaan :D
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #9 : Heinäkuu 14, 2019, 09:55:23 »
Mikäs siinä on, että pitäisi olla eri vaatteet? Niissä vetimissähän asiakas minut muistaa silloin kun tekee päätöksen tulla uudestaan :D

Ai, no minä vissiin ajattelen niin, että viime kerralla oli punaiset, nyt laitan mustat tai violetit.
Muutenkin vakkari asiakas varmaan tykkää muutoksista, vaikka ei aina siitä mainitsekaan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #10 : Heinäkuu 14, 2019, 10:04:30 »
Joku tykkää, joku ei. Kuten sanoit, on tosi vaikea muistaa, mitkä vaatteet ovat olleet päällä milloinkin, joten minä ainakaan en vaivaa asialla päätäni, vaan laitan aina ne vaatteet, jotka sinä päivänä parhaalta tuntuvat. Siinä teen poikkeuksen, jos saan varta vasten pyynnön pynttäytyä tiettyihin hepeniin :)

EDIT: Siis kiva tietenkin, että joku jaksaa nähdä vaivaa jopa tällaisen vaihtelun suhteen. Minä en ikinä pysyisi kärryillä siinä, mitkä vaatteet minulla on milloinkin ollut.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2019, 10:07:23 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2019, 10:36:32 »
Minä nään kaiken mahdollisen "vaivan" asiakkaan eteen, kun kuitenkin laskutan häntä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #12 : Heinäkuu 14, 2019, 12:35:30 »
Jollei ole erikoistoiveita, niin mulla menee kausittain mikä milloinkin lemppari.
Jonkin aikaa menen aina samalla setillä, ja sitten se vaihtuu jossain vaiheessa. Aina on mustat steikkarit, ja nyt käynnissä edelleen punaiset alusvaatteet kausi. Sitä ennen oli pitkään musta läpinäkyvä minimekko kausi.
Tällä tavoin tietty vakkarit joilla ei ole spessutoiveita saa vaihtelua myös. :)
Käytännön juttu on sekin, että noi seksihepenet ei aina oo kestävimmästä päästä vaikka kuinka koittaisi panostaa laatuun. Pakkokin vaihdella kun rytkyt kulahtaa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #13 : Heinäkuu 14, 2019, 14:17:13 »
Jos ei toivota mitään erikoisuuksia, niin stringit, tissiliivit, stay-upit ja pikkuinen silkki tai sametti aamutakki.
Ei nuo nyt mikään lempi-asu ole, mutta tottunut vaan töissä käyttämään.
On muuten aika vaikea muistaa, kun asiakas tulee toistamiseen kylään, ettei ole samat vaatteet kun edellisellä kerralla.

Mä urani alussa kirjoitin ylös, mitä mulla oli päällä kenenkin asiakkaan kanssa, että mulla olisi aina eri asuyhdistelmä päälläni seuraavilla tapaamisilla. Asujen ylöskirjaaminen jäi pois melko pian, kun aloin luottaa omaan muistiini, sekä arvottamaan omaa fiilistä (eli sitä, mikä asu minusta itsestäni tuntuisi tänään mukavalta laittaa päälle) mekaanisen vaihteluntarjoamisen sijaan. Tällä hetkellä noi kaksi asiaa on musta aika kivasti balanssissa mun työskentelyssäni: ei ole niin vaarallista, vaikka asiakas, olisi jo nähnytkin mun vaatteet, mutta silti yritän tarjota vaihtelua, jos se sopii siihen hetkeen ja omiin fiiliksiin. Kaikista tärkeintä kun musta kuitenkin on se, että mä itse viihdyn työvaatteissani. Se hyvä olo sitten huokuu musta ulospäin asiakkaalle seksikkyytenä, ja näin kaikki voittavat - oli vaatteet nähty aiemminkin tai ei. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Rosalove

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #14 : Heinäkuu 14, 2019, 14:25:50 »
Mulla on lähes aina mustat stay upit, mustat tai punaiset pitsialusvaatteet ja hame. Toki asiakkaan toiveiden mukaan muokkailen asuani, mutta nää on sellaset vakkarit, jotka laitan jos mitään erityisiä toiveita ei tule. Mustissa ja punaisissa alusvaatteissa tunnen itseni yleensä viehättävimmäksi. :)
Turkulainen tyttöystävä

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #15 : Heinäkuu 14, 2019, 14:32:52 »
Luin että lempisusi palveluntarjoajana. 😂

Mahdollisimman mukava asu seksikkyydestä tinkimättä, aina korkkarit ja helposti riisuttava pikkumusta, pitsialkkarit ja liivit.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #16 : Heinäkuu 15, 2019, 17:33:23 »
Luin että lempisusi palveluntarjoajana. 😂

No eiks toi sit ois Villerius ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #17 : Heinäkuu 15, 2019, 18:02:11 »
^
Ai, oonks mää joku lemmikkisusi vai hä?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #18 : Heinäkuu 15, 2019, 18:29:11 »
^
Ai, oonks mää joku lemmikkisusi vai hä?  ;D

Aaaah...mmmmm...nooooh
Haittaaks se? :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lempi-asusi palveluntarjoajana
« Vastaus #19 : Heinäkuu 15, 2019, 18:51:31 »
Sudet on niin uljaita ja kauniita eläimiä. 🐺 😍
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha