Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oulun heikko tarjonta!  (Luettu 3900 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun heikko tarjonta!
« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2026, 11:28:50 »
kukaa anna muutamalla kympillä.

Ikinä ennoo rahhaa pyytäny yheltäkkää muijjalta joka on multa munnaa ruinannu.
Livekonsertit 2026: 21  (2025:31, 2024:20)

Poissa GiorgioM

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Syyskuu 03, 2026, 10:33:12 »
kukaa anna muutamalla kympillä.

Ikinä ennoo rahhaa pyytäny yheltäkkää muijjalta joka on multa munnaa ruinannu.
Niin, on täällä varmasti muitakin jotka sitä saa myös ilman mitään vastiketta.

Poissa sosialisti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Syyskuu 03, 2026, 13:13:16 »
Yhden pt:n kanssa keskusteltuani myönsi ihan suoraan että nykyään ns. muutaman kympin "sponssi" tarjontaa on vaan niin paljon että näillä perus 150/250 taksoilla ei vaan saa keikkoja enää. Minkä olen luonnollisesti itsekin huomannut...  8)

Taas näitä manipulaatio kommentteja millä yritetää saada hintoja alas 🤣🤣 kukaa anna muutamalla kympillä.

Ties vaikka nistit tietyllä hädän hetkellä. Sponssityttöjen lähteestä ei ollut puhetta.

Poissa Miesmiesvaan

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : tänään kello 17:34:08 »
Kyllähän tuolla nyt näyttää olevan aika hyvä tarjonta 🤔

Poissa GiorgioM

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : tänään kello 17:43:07 »
Yhden pt:n kanssa keskusteltuani myönsi ihan suoraan että nykyään ns. muutaman kympin "sponssi" tarjontaa on vaan niin paljon että näillä perus 150/250 taksoilla ei vaan saa keikkoja enää. Minkä olen luonnollisesti itsekin huomannut...  8)

Taas näitä manipulaatio kommentteja millä yritetää saada hintoja alas 🤣🤣 kukaa anna muutamalla kympillä.

Ties vaikka nistit tietyllä hädän hetkellä. Sponssityttöjen lähteestä ei ollut puhetta.

Muiden puolesta en pysty vastaamaan mutta itse en alkoholin saati sitten huumeiden vaikutuksen alaisia tapaa.

Poissa sosialisti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : tänään kello 18:38:32 »

Muiden puolesta en pysty vastaamaan mutta itse en alkoholin saati sitten huumeiden vaikutuksen alaisia tapaa.

Niin siis.. oletko huomannut muutaman kympin tarjonnan runsauden? Vai minkä?