Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Samantha De Fiore

(1/2) > >>

Vieras0071:
Kokemuksia kenelläkään kyseisestä leidistä?

jami:
Vanha viesti mutta vastataan nyt tähän kun kokemusta on. Ensinnäkin en nyt ole ihan varma, että onko syntyjään edes leidi. Ääni on kovin maskuliininen vaikka yrittääkin puhua korkealta. Hupakko on todella pitkä ja tissit on kovat kumipallot. Hirveästi muuten ei kurveja olekkaan. Liukkarilla piti läträillä niin pirusti että epäilen ettei oma värkki tuota ollenkaan kosteutta. Kampaus oli täsmälleen samanlainen kuin kuvissa (peruukki?), hampaat havemmat ja huulet täynnä jotain täytettä. Kassit tuli tyhjättyä kuitenkin ja mukavaa palvelua sai.

Sahtimonni:
Samanthan pari vuotta sitten tavanneena täysin samat fiilikset kuin Jamilla! Kuvansa myös ovat kovin, noh, sanoisinko vaikka "imartelevia".

Footsteri:
Juuri itseasiassa kommentoin aiemmin tuonne trans osion ketjuun ”Pitääkö post-op mainita ilmoituksessa” ja muistelin tätäkin tapausta. Itsellekin jäi tapaamisesta hieman samat vibat kuin Sahtimonnilla ja Jamilla. Oltiin vaan viestitelty ennen tapaamista ja hänen äänensä ja lievä maskuliinisuus yllätti melkoisesti. Tosi mukavan oloinen oli kuitenkin ja itse satun pitämään pitkistä naisista, niin päätin kuitenkin viedä hommaa eteenpäin. Sänkypuuhia kun aloiteltiin, niin minulle tuli tosi outo tunne. Jotenkin se alapää oli juuri sellainen keinotekoinen.. ensin jopa hätkähdin, että onko se todellisuudessa pakoputki, jota hän minulle tarjosi etukautta. Mulla lerpahti koko homma sitten melkoisen nopsaan, kun olin sen verran hämilläni. Hieronnalla hoideltiin systeemit maaliin. Valaistuskin oli sellainen todella hämyinen asunnossa, niin se laittoi myös epäilemään, että jotain tässä nyt koitetaan peitellä.

Siitä reissusta jäi kaikinpuolin tosi hämmentynyt olo ja kysymysmerkkejä vaan, kun en kehdannut mahdollista aiempaa operaatiota ottaa puheeksi.

Timmy:
Vähän samanlaisia kokemuksia, tosin tästä on pari vuotta kun kävin. Kaikki oli vähän outoa ja todellakin rinnat kovat kuin greipit ja sitten muutama muu outo asia. Joten se homma jäi kesken ennen kun se edes alkoi ja lähdin pois vartin päästä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta