Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?  (Luettu 36755 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #40 : Heinäkuu 09, 2020, 18:33:40 »
Toisaalta joo... Ehkä ihmisiä pitäisikin kehua niistä ansioista, joista kehuttava oletettavasti haluaisi tulla kehutuksi. Eli miehet, mitä olisi mukava kuulla? "Olet niin kova panomies ja munasi on niin komea, onpa uljas seisokki kertakaikkiaan." Olisiko tällainen imartelevaa?  ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #41 : Heinäkuu 09, 2020, 18:39:19 »
Joo, juuri noin. Se tosin vaatii reenaamista, jotta ne kräämin määrän kehumiset ja kullin suonikkuuden ylistämiset osuu oikeille kohteille.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #42 : Heinäkuu 09, 2020, 18:42:32 »
^^
Ei oikeestaan😁. Kovasta panomiehestä ei kannattaisi mainita, kun sehän on nyt ihan ilmiselvä asia...vähän kuin kehuisit miestä hyväksi kuskiksi.
Muna ei ole koskaan komea (liian homomaista). Parempi olisi "näin isoa mä en ole koskaan ennen saanut".
Seisokki ei oikeastaan imartele millään tavalla, koska sehän aina seisoo samalla tavalla tai on seisomatta. Väli muodoilla ei oikein pysty panemaan.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2020, 18:44:47 kirjoittanut dude »

Poissa Relander

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #43 : Heinäkuu 09, 2020, 18:58:20 »
Toisaalta joo... Ehkä ihmisiä pitäisikin kehua niistä ansioista, joista kehuttava oletettavasti haluaisi tulla kehutuksi. Eli miehet, mitä olisi mukava kuulla? "Olet niin kova panomies ja munasi on niin komea, onpa uljas seisokki kertakaikkiaan." Olisiko tällainen imartelevaa? ;D

Enpä tiedä :D Itse haluaisin tulla kehutuksi käyttäytymiseen ja/tai luonteeseen perustuen.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #44 : Heinäkuu 09, 2020, 19:48:57 »
^ Sama.
Kotoa on aina löytynyt peili ja olen niistä itseäni niin alastomana kuin vaatteetkin päällä kohta 50 vuotta epäsäännöllisesti tuijotellut. Jos joku innostuu ulkonäköä kehumaan niin hän joko puhuu muunneltua totuutta tai on sokea...  :( ::)

Poissa Relander

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #45 : Heinäkuu 09, 2020, 20:00:05 »
Jos joku innostuu ulkonäköä kehumaan niin hän joko puhuu muunneltua totuutta tai on sokea... :( ::)

...tai jos se onkin vain "vaihtoehtoinen fakta" kuten eräs amerikkalainen politiikan toimija sanoi ;D

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #46 : Heinäkuu 09, 2020, 20:18:04 »
Paras palaute itselleni on ollut jäähyväissuudelman yhteydessä sanottu ”oli mukava tutustua, kiitos että tulit tapaamaan”
Katkarapua on kehuttu muhkeaksi ja suttuisia rintakarvoja rouheiksi, mutta tUo ensimmäinen tuntui parhaalta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #47 : Heinäkuu 09, 2020, 20:38:39 »
Toisaalta joo... Ehkä ihmisiä pitäisikin kehua niistä ansioista, joista kehuttava oletettavasti haluaisi tulla kehutuksi. Eli miehet, mitä olisi mukava kuulla? "Olet niin kova panomies ja munasi on niin komea, onpa uljas seisokki kertakaikkiaan." Olisiko tällainen imartelevaa?  ;D

Ömmm... Itse en ehkä noin vuolaita kehuja ihan sulattaisi ;D Jos kaikki menee hyvin ja homma päättyy mallikkaasti, niin "olipa kivaa" tai "oli ihana nähdä" riittää itselleni ;D

Isoksi jos kehutaan, niin luultavasti repeäisin nauramaan😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 09, 2020, 20:43:47 »
Minusta hyvä palaute on, kun sanotaan oli kiva tavata. Tuon perään vielä kysymys, että milloin tavataan uudestaan, on osaltaan piste i:n päällä. 

Ulkonäöstäni on joskus sanottu, että oletpas pitkä. Käsistäni olen saanut imartelevaa palautetta, enkä nyt tarkoita niiden ulkonäköä.  ;D
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 09, 2020, 21:03:25 »

...Ehkä ihmisiä pitäisikin kehua niistä ansioista, joista kehuttava oletettavasti haluaisi tulla kehutuksi....

Tässähän se tulikin. Sopinee myös naisiin...  :)
Amator

Poissa Sukinova

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 10, 2020, 00:28:40 »
Ulkolaiset kutsuneet mua monesti karhuksi, kaveripiirissä ja eukko kutsuu sonniksi. Peniksen koko tai oikeastaan paksuus herättänyt aina myös huomiota.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #51 : Heinäkuu 10, 2020, 07:16:51 »
^ en väitä tietäväni kaikkea, mutta jotenkin olen rivien välistä ymmärtänyt hupakoiden puheista ja kirjoituksista, että sperman määrä ei ole listan kärkisijoilla mieluisaa asiakasta määriteltäessä. 😂 Voin toki olla tässä asiassa hyvin väärässäkin.

 ;D ;D Todellisuudessa suurella sperman määrällä ei pääse hupakoiden top 10-listalle, niin valitettavaa, kun se onkin. Mutta kun on tarpeeksi paksu lompakko ja sijoittaa siellä olevia rahojaan omaan hyvinvointiin riittävän usein, silloin keskimittaisesta ja sopusuhtaisesta miehestä alkaa löytymään positiivisia puolia, joista ei ole koskaan aikaisemmin ollut tietoinen. On täydellinen rakastaja, joka osaa käyttää oma lady satifieriä paremmin kuin muut tursakkeet ja muistuttaa George Clooney pimeässä. Mutta pakkohan se on uskoa, jos nainen niin sanoo. Hupakot eivät nimittäin koskaan valehtele ja heitä on mahdoton lahjoa.  ::) 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2020, 07:19:55 kirjoittanut Hese69 »

Poissa mixxu78

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #52 : Heinäkuu 10, 2020, 17:51:21 »
Ruskeita silmiä

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #53 : Heinäkuu 10, 2020, 18:12:33 »
Ilmaiset varvit. ;)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 10, 2020, 19:54:23 »
Ilmaiset varvit. ;)

Ei tuo vielä mitään. Mulle hupakko osti omakotitalon, golfosakkeen, kesämökin Hangosta, Armanin vain minua varten räätälöityjä pukuja, Rolexin, kultakoruja, Monacon huvilan ja kauppa-autoksi Audi A8:n. Ja kaikki vain siksi, että olen komea.       
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2020, 19:56:07 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 10, 2020, 20:17:39 »
Sellainen juttu on jäänyt mieleen, kun Prahassa Kristynka kehui partaani komeaksi. Minulla parta ja hiukset harmaantuivat jo suunnilleen viisikymppisenä, ja vaikka itse sen sanonkin, niin partani on aika komea ja hyvin hoidettu. Siis Kristynka ihaili ja silitteli nussimisen jälkeen partaani ja sanoi että se on cool. Ja kun lupasin että tulen seuraavana päivänä uudelleen häntä tapaamaan, niin hän oli käynyt kemikaliosta ostamassa ihan minun partaani varten erityistä hoitoainetta. Sitten hän kysyi luvan ja hieman trimmaili partaani ja suihkussa laittoi sitä hoitoainetta. Ja lumialta soi tietenkin Rolling Stonesin Some Girls  :). Tämä on sellainen spesiaalijuttu jonka muistan varmasti ikäni. Meistä tuli sitten hyvät ystävät Kristynkan kanssa. Ja sain tietenkin tämän hoitoaineen partaani varten mukaani Ouluun  :).
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2020, 20:24:52 kirjoittanut kocour »

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #56 : Heinäkuu 10, 2020, 21:28:21 »
Minusta hyvä palaute on, kun sanotaan oli kiva tavata. Tuon perään vielä kysymys, että milloin tavataan uudestaan, on osaltaan piste i:n päällä. 


Mä oon lukenu tätä ketjua ja tuntenut monta pistoa sydämessä. Oon aivan järkyttävän huono kehumaan. Ajattelen tapaamisen aikana todella usein asioita, joita VOISIN sanoa, mut en sit juuri koskaan sano kuitenkaan, lähinnä siksi, että arvelen, että kehujen saaja luulisi, että sanon kaikille saman, tai että pelkään, että se kuulostaisi jotenkin vain epäaidolta...sanoa, että sulla on ihan helvetin ihana kyrpä, tai Kylläpä sä tunnut hyvälle, tai hitto että sä oot kuuma tapaus jne jne  Pelkään, että sanomalla pilaan hetken. Outoa ehkä, mutta totta.

Sanon lopuksi, et hei olipa tosi kivaa tavata. Ja tarkoitan sitä ja siihen kulminoituu kaikki ne kehut joita olen mielessäni ajatellut. Mukavaa lukea, että tämän "oli kiva tavata" on useammallekin kirjoittajalle ollut näköjään merkityksellinen.

Jos ei ole ollut oikeasti kiva tavata, niin tuskin kukaan palveluntarjoaja sitä silloin sanoo.

Multa saa lisäksi yleensä kehut vielä jälkikäteen kirjallisena, jos lähettää jonkin viestin perään. Se tuntuu mulle luontevammalta tavalta. Oon siis juro suomalainen, joka pelkää kehumista.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #57 : Heinäkuu 10, 2020, 21:55:46 »
Palautteista vähän yleisemmin... Yksi mieleenpainuvimmista oli vastaus kiitosviestiini: "Siis mitä, tavattiiks me? ;)"

Poissa Jamppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #58 : Heinäkuu 11, 2020, 11:01:23 »
Minähän en ole mitenkään erityisemmän komea mies. Nuorempana olin varmaan ihan ok näköinen ja urheilullinen heppu, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sen isompi ja karskimpi miehenroikale minusta näyttää tulevan. Näin ollen minua ei kovasti voi kehuakaan  :D

Mutta kuten jo kirjoitin tuonne ketjuun, missä kerrotaan ensimmäisistä hupakointikokemuksista, niin sillä keikalla kaunis virotar osasi vetää oikeista naruista ja kysyi perinteisen "minkä takia noin komean kundin täytyy käydä maksullisissa?"-kysymyksen. Se tuntui kivalta ja hiveli nuorukaisen itsetuntoa  :)

Toinen mieleen jäänyt kehu on parin vuoden takaa venäläistaustaiselta ihanalta naikkoselta. Kun minua katsoo, niin lähtökohtaisesti katsoja varmaankin pitää minua vain ylipainoisena keski-ikäisenä miehenä. Mutta kun katsoo tarkemmin, saattaa pitkään jatkunut (joskin viime aikoina vammojen takia hieman vähemmälle jäänyt) voimailuharrastus näkyä jonkinlaisina lihaksina ylimääräisen massan alta.

Siinä kun vähän hengähdettiin ensimmäisen rundin jälkeen, tyttö katsoin silmät pyöreinä ja totesi "wow, you've got muscles!" ja hieroi mukavan tuntuisesti rinta-, ojentaja- ja olkapäälihaksiani lisäten "you're so strong!"  :) Kukapa mies ei pitäisi siitä, että kehutaan vahvaksi äijäksi. Se tuntui kovasti imartelevalta, varsinkin kun tässä on menty aika pitkään ilman sen kummempia kehuja ulkomuodon puolesta.

Tai no, saan minä toisinaan positiivista huomiota ulkomuotoni puolesta, mutta se tulee poikkeuksetta aina miespuolisilta  ;D

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #59 : Heinäkuu 11, 2020, 11:41:22 »
Tai no, saan minä toisinaan positiivista huomiota ulkomuotoni puolesta, mutta se tulee poikkeuksetta aina miespuolisilta  ;D

Tämä alkaa itse asiassa olla aika luotettava mittari. :) Kehu, jonka takana saattaa ollaa niinkin vahva motivaattori kuin raha on vähän niin ja näin, mutta kun kehu tulee ihmiseltä, joka joutuu astumaan ulos polultaan ja jopa vähän narauttamaan kaapin ovea antaakseen tuon kehun, aletaan olla vilpittömyyden taianomaisella alueella.