Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?  (Luettu 38905 kertaa)

Poissa JussinPussit

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #200 : Syyskuu 03, 2023, 16:01:45 »
Mahtisonniksi on haukuttu, kun en meinannut saada satsia lähtöön.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #201 : Syyskuu 23, 2023, 09:50:30 »
Onpa sileitä seteleitä

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #202 : Maaliskuu 31, 2024, 09:49:42 »
Eilen kuultu:
" oot varmaan komein mies, kuka mun luona on käynyt.
Miksi sä maksat tästä?"


Sitten käytiin keskustelu, miksi maksan.

Mut kivahan se on kuulla, ettei ole vielä ihan täysin ns menneen talven lumia.
Kelpaisi vielä nuoremmillekkin. 😁

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #203 : Maaliskuu 31, 2024, 17:52:55 »
^ Aika kova. Ootko silver fox?

Olen sua nuorempi, mutta alan lähentelemään neljääkymppiä. Muutama vuosi takaperin ihan siviilissä 21v. ikäinen tyllerö havitteli mun perään. Asia jonka muistan tuoda esille joka käänteessä aina kun mahdollista. En tosin ymmärrä miksi havitteli, koska mussa ei ole yhtään charmantin ikämiehen vikaa, vaan oon kaljuuntuva, karvanen, lyhyt, chubby taikinapallo. 8)

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #204 : Maaliskuu 31, 2024, 19:10:37 »
En mä kyllä hupakkojen kehuja ota tosissani vaikka itsetuntoa vähän jotkut kommentit voisikin hivellä.

Pari kertaa kehuttu kullia ihanan isoksi, vaikka on ihan keskiverto.

Usein myös kyselevät olenko sinkku. Syytä en ole täysin ymmärtänyt, mutta tuskinpa potentiaalisia puolisoita kartoittavat.

Viimeksi kohteliaisuus oli, että "olet ensimmäinen normaali, suomalainen mies" kun hupakko oli ollut Vaasassa pari päivää visiitillä. En sitten kysynyt että minkälaista porukkaa oli käynyt.

Hyvää tuoksua on myös kehuttu.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #205 : Maaliskuu 31, 2024, 19:34:35 »
^ Aika kova. Ootko silver fox?

Olen sua nuorempi, mutta alan lähentelemään neljääkymppiä. Muutama vuosi takaperin ihan siviilissä 21v. ikäinen tyllerö havitteli mun perään. Asia jonka muistan tuoda esille joka käänteessä aina kun mahdollista. En tosin ymmärrä miksi havitteli, koska mussa ei ole yhtään charmantin ikämiehen vikaa, vaan oon kaljuuntuva, karvanen, lyhyt, chubby taikinapallo. 8)

Miten tällainen silver fox määritellään?
😄


Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #206 : Maaliskuu 31, 2024, 20:48:45 »

Miten tällainen silver fox määritellään?
😄

Vanhempi, noin 45-50v + eteenpäin, charmikas ja varakas mies. Hopeaketun itsetuntoa hivelee, kun kaunis nainen kehuu spontaanisti :inlove:

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2024, 20:51:33 kirjoittanut Stan »

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #207 : Maaliskuu 31, 2024, 21:18:25 »
^ Suurinpiirtein noin, mutta toki silver foxin määrittelyyn kuuluu oleellisena osana osittain tai kokonaan hopean harmaaksi muuttunut tukka ja/tai parta.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #208 : Maaliskuu 31, 2024, 23:04:12 »
”Olet ihan persoonallisen näköinen” tai ”Ihana nallekarhu” ovat painuneet ikiajoiksi mieleeni.

Toki myös ovella lausuttu ”Vittu mikä läski” ja nopea oven sulkeminen nenäni edestä.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 722
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #209 : Maaliskuu 31, 2024, 23:20:53 »
Nuorekkuus. Olen ilmeisesti balsamoinut itseni viskillä niin hyvin, etten ole ikääntynyt ulkonäöltäni samaa tahtia ikätovereideni kanssa. Sama aine on varmaankin estänyt henkisen kehittymiseni, ikiteininä liikenteessä. Partaa ei voi kasvattaa, silver fox iskee.

Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #210 : Huhtikuu 01, 2024, 00:02:22 »

Miten tällainen silver fox määritellään?
😄

Vanhempi, noin 45-50v + eteenpäin, charmikas ja varakas mies. Hopeaketun itsetuntoa hivelee, kun kaunis nainen kehuu spontaanisti :inlove:

Mjoo, mutta en nyt mitenkään varakas.
Lisätään listaan vielä komea ja urheilullinen, niin sit puhutaan minusta.😉😁

Mä luulen, että jokaisen vajaa 20 vuotta suhteessa olleen päivää piristää pikku kehu.
Onko se kehu oikea vai ei, ei sillä ole väliä. Flirtti piristää aina, viatonkin.

Se nimittäin on varmaa, että näin pitkässä suhteessa ne himaflirtit alkaa olemaan jo hiukan vähenemään päin.

Sitähän voisi vaikka maksaa, että joku kehuu...

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1186
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #211 : Huhtikuu 01, 2024, 01:08:28 »
Sitähän voisi vaikka maksaa, että joku kehuu...

Tässä on ideaa. Pitäisi varmaan seuraavaa tapaamista suunnitellessa kysyä, että voisinko saada muutaman kehun sitten kun tavataan. Vaikka sitten lisämaksua vastaan. Muistan saaneeni huorilta kehuja kaksi kertaa ilman erillistä pyyntöä, toinen koski hiuksiani ja toinen nahkatakkiani. Sen verran harvinaisia ovat kehut, että hyvin ovat jääneet mieleeni.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #212 : Huhtikuu 01, 2024, 13:32:05 »
Hehheh.. saattaa olla tyhmin kommentti minkä voi sanoa tuo:
" oot varmaan komein mies, kuka mun luona on käynyt.
Miksi sä maksat tästä?"

Vääräleukana olisin varmaankin heittänyt vastapalloon jotain tyyliin " Totta puhut joten sulle ei varmaan tarvitse nyt maksaa tästä.." 🤣🤣🤣

Itse toivoisin ettei ulkonäköä kommentoitaisi mitenkään mutta kyllähän sitä välillä vain kommentoidaan..

Yleisyysjärjestyksessä silmiä, kikkeliä, hiuksia, tyyliä, vaatetusta jne. Kai ne jotain puolitotuuksia on mutten niitä ota kovin tosissaan koska.. niin enhän mä seurustelukumppania ole hakemassa..😉 

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #213 : Huhtikuu 01, 2024, 13:42:02 »
Nuorekkuus. Olen ilmeisesti balsamoinut itseni viskillä niin hyvin, etten ole ikääntynyt ulkonäöltäni samaa tahtia ikätovereideni kanssa. Sama aine on varmaankin estänyt henkisen kehittymiseni, ikiteininä liikenteessä. Partaa ei voi kasvattaa, silver fox iskee.

Hitto, mulla varman sama. Tosin parta kyllä kasvaa liiankin hyvin, ikuinen ongelma kun pitää aina ajaa n. 30 s ennen naamalle istumista parta ettei raavi vastapuolta. Toinen olis tietenkin antaa kasvaa sellainen täysparta. 🤔

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #214 : Huhtikuu 01, 2024, 20:24:18 »
Yleisyysjärjestyksessä silmiä, kikkeliä, hiuksia, tyyliä, vaatetusta jne. Kai ne jotain puolitotuuksia on mutten niitä ota kovin tosissaan koska.. niin enhän mä seurustelukumppania ole hakemassa..😉

Jeh, näinhän se on ettei hupsukoiden kehuja kannata kovin tosissaan ottaa. Miellän ns. hyväksi asiakaspalveluksi. Omassa tapauksessa jos jotain kehuja saanut, niin liittynyt aina kroppaan ja treenamisesta kyselyyn. Vaikka kehu ei ole aito, niin se nostattaa fiiliksiä, koska se tarkoittaa sitä että olen onnistunut ainakin siinä määrin jumppaamaan salilla, että ulkopuolinen näkee sen kropasta ilman että mun tarvii itse sanallisesti ilmoittaa että "hei, olen käynyt salilla". 8)

Tosin kukaan ei ole koskaan kommentoinut edes "puolitotuunena" KIKKELISTÄ, vaikka voisi luulla että se olisi ensimmäinen asia jota positiivisesti kommentoimalla saadaan asiakas röyhistelemään rintaansa. Siinä ei sitten varmaan ole oikeasti mitään kehuttavan arvoista, hyväksyttävä se vaan on.  ;D

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2024, 20:34:16 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 303
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #215 : Huhtikuu 05, 2024, 21:53:20 »
”Et sä nyt ihan petolinnun perse olekaan minkä käsityksen KIK viesteistä sain...”  :P

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6698
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #216 : Huhtikuu 05, 2024, 22:19:46 »
"Ihanan paksu."

... oletan tämän viitanneen kiguliin eikä esim keskivartalon muotoon tai lompakkoon.  :D
Pörrö on aina plussaa

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #217 : Huhtikuu 05, 2024, 22:31:31 »
Kaikki ovat hurjasti kehuneet miun luonnetta ja muutenkin kaikkea hyvää käyttäytymisestä ja kohteliaisuudesta olen kuullut ja lisäksi ovat"moittineet" minuu herrasmieheksi, mutta kertaakaan en oo samaa kuullut siviilissä,vaikka toimin samoin🤔jännää sanois Pöysti.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2024, 22:36:14 kirjoittanut Maalainen88 »
Empaattinen nallekarhu

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #218 : Huhtikuu 14, 2024, 10:29:47 »
Se on muuten hauska homma, kun tässä harrastuksessa aina välillä saa kehuja. Ei vaan oikein osaa niihin asennoitua. Voi toki joku kehu joskus ollut ihan vilpitönkin, mutta koskaan ei voi oikein tietää.