Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eturauhanen ja ejakulaatio  (Luettu 806 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Eturauhanen ja ejakulaatio
« : Huhtikuu 06, 2024, 18:14:09 »
Lauantaita! Olen huomannut, että jos olen pari päivää laukeamatta ja saan dildoa bebaan kun harrastan seksiä, niin orgasmi kestää pitkään ja se päättyy siihen että spermaa lentää sykäyksittäin, voimalla ja kauas. Ero pelkän peniksen kiihottamiseen on kokemuksellisestikin iso, mutta myös havainnoiden sonninmaitoa tulee enemmän ja siivottavaa riittää.

Trans-tytyn kanssa olen alkanut harrastaa eturauhasen hyväilyä (hän ei tosin pane).
Joka tapauksessa oikein antoisaa hommaa, aion jatkaa ja suosittelen!
You and me, part-time lovers

Poissa Abomination

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhanen ja ejakulaatio
« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2024, 18:24:13 »
Oikeanlaisella lelulla saan eturauhasorgasmin koskematta kaluun ollenkaan :wanker: On tosiaan huomattavasti voimakkaampi kuin normaali orgasmi ja tavaraa lentää enemmän ja pidemmälle.

Voin suositella jokaiselle miehelle, että kannattaa löytää eturauhasen hyväilyn salat :drinking:

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhanen ja ejakulaatio
« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2024, 19:42:56 »
Skoolataanpa sille :drinking:

You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eturauhanen ja ejakulaatio
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2024, 21:09:00 »
Lauantaita! Olen huomannut, että jos olen pari päivää laukeamatta ja saan dildoa bebaan kun harrastan seksiä, niin orgasmi kestää pitkään ja se päättyy siihen että spermaa lentää sykäyksittäin, voimalla ja kauas

Mitään todistusaineistoa ei ole taaskaan tarjolla  :'( Ensin pitää tehdä testi jossa olet vatkaillut lapaseen joka päivä ja pystyrunkulla ruikit menemään 10m timpurin mittanauha siihen eteen aseteltuna. Kerro kuinka pitkälle lensi.

Toinen testi tehdään jossa olet viikon runkkaamatta ja sitten se transutyty vetelee sinua hanuriin kun seisot pystyrunkulla. Kerro kuinka pitkälle lensi. Muussa tapauksessa tämä on taas ihan höpötipöpöti juttuja.
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhanen ja ejakulaatio
« Vastaus #4 : Huhtikuu 07, 2024, 07:51:12 »
No sellasta se on. Ehkä asiaan liittyy eturauhasen tehtävä tuottaa liukkaria siittiöille?
Ts-tyty ei pane ja viikkoa en ole runkkaamatta. Todistaminen kuuluu suviseuroille ja aa-kerhoon.
You and me, part-time lovers

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 150
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhanen ja ejakulaatio
« Vastaus #5 : Huhtikuu 11, 2024, 20:18:10 »
Pojjaat teillon taas jutut ihan persiistä
-sloppy dicks racing team-