Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Itsensäpaljastaja Brahenkadulla pe 28.8.  (Luettu 428 kertaa)

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
  • ** Piristää muiden päivää
Itsensäpaljastaja Brahenkadulla pe 28.8.
« : tänään kello 04:02:42 »
Mietin hetken kirjoitanko tästä, mutta koska asia koskee muitakin kuin minua, niin hyvä tietää tästä.

Perjantaina 28.8. työskennellessäni Brahenkadun privassa, olin liikkeen edustalla selaamassa puhelinta ja liikkeen eteen parkkeerasi beigen/harmaan värisessä autossa mies. Miehellä oli harmaat hiukset ja pitkä harmaa parta ja ikää 50-70v, en osaa sanoa tarkasti. Hän poltti tupakkaa samalla kun lähestyi minua.

Aluksi ajattelin, että kyseessä on tavallinen asiakaskohtaaminen. Kuitenkin miehellä oli shortsien alla kiinnitettynä omaan penikseen jokin kokoa suurentava esine (ehkä sleeve), mikä oli kauttaaltaan kääritty mustaan sideharsoon. Tätä näkyä hän heilutteli sitten edessäni keskellä katua. Yritin pyytää häntä sisätiloihin, että kukaan muu ei joudu tätä näkyä todistamaan kadulla, mutta hän sanoi lähtevänsä hakemaan käteistä. Kuitenkaan häntä ei näkynyt, kun ajoi pois.

Tästä meni ihan hetki kun seuraavaksi paikalla oli poliisipartio, jotka joku sivullinen oli soittanut paikalle. Olen itse tilaanteen suhteen ok, koska olen tottunut jo näkemään tämmöisiä juttuja vuosien aikana, menee "toisesta korvasta toiseen korvaan, aijaa taas tämmöistä" tyylillä. Mutta henkilön käytös oli julkisella paikalla vilauttamista ja sen on voinut nähdä ties kuinka moni asukas ikkunasta tai kadun toisella puolella olleista.

Eli siis jos näillä tuntomerkeillä ilmestyy iäkkäämpi herra ovelle privaan, suosittelen laittamaan oven kiinni ja ilmoittamaan havainnosta hätäkeskukseen.

Eli tuntomerkit vielä: Ajaa beigeä/beigenharmaata autoa, aika tavallista, ei mikään uusi muttei super vanha auto / harmaat hiukset, harmaa pitkä parta / oli jalassa shortsit minkä alta vilauttaa / poltti tupakkaa
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Itsensäpaljastaja Brahenkadulla pe 28.8.
« Vastaus #1 : tänään kello 08:21:15 »
tuntomerkit täsmää muhun mutta en se minä ollut  ;D  ei tarvetta vilautella    ;D   8) 

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : tänään kello 08:43:39 »
tästä tuli yks juttu mieleen vuosia sitten poliisit piiritti yhden kaverin ja sitten tajusivat ettei olekkaan tyyppi ketä etsivät niin rupesivat kyselemään että oletko nähnyt saman näköstä kaveria kun sinä   ;D    :o 

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : tänään kello 08:57:29 »
Mä olen usein fantasioinut että joku mutantti tulisi heiluttelemaan kulliansa mun eteen. Mulla on niin paljon asioita mitä haluaisin tehdä sille kullille ja yksikään fantasiostani ei ole seksuaalinen.

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
« Vastaus #4 : tänään kello 09:59:24 »
tuntomerkit täsmää muhun mutta en se minä ollut  ;D  ei tarvetta vilautella    ;D   8)

Niin niin.. nyt sitten äkkiä autokaupoille ja auto vaihtoon, parta ajoon jne.. 😄
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa LunaCoyote

• Jr. Member
  • Galleria (12)
« Vastaus #5 : tänään kello 10:04:50 »
Mä olen usein fantasioinut että joku mutantti tulisi heiluttelemaan kulliansa mun eteen. Mulla on niin paljon asioita mitä haluaisin tehdä sille kullille ja yksikään fantasiostani ei ole seksuaalinen.

Ainoa asia mikä tässä henkilökohtaisesti harmittaa, on että kun kerrankin minulle tehdään klassinen vilautus ihan kasvotusten, niin piti tätä itsensäpaljastajan kaanonia rikkoa. En saanut edes aitoa ihoa nähdä, vaan jonkun häiritsevän peniksen jatke -viritelmän harso ympärillä, eikä tyypillä ollut edes beigeä pitkänmallista takkia päällä missä ei ollut alla mitään.

Ja olisi säästänyt yllätyksen edes sinne eteiseen, koska en tiedä kuinka monen muun verkkokalvoille on piirtynyt se näky.

Mutta kieltämättä vaivannäkö oli eri tasolla, koska se viritelmä on erikseen pitänyt kiinnittää kulliin ja vielä päästä autoon istumaan ilman että naapurit huomaa.  :D