Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Imurifetissi  (Luettu 7081 kertaa)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #20 : Heinäkuu 04, 2020, 00:34:21 »
Noniin, sittenhän kaikki on okei :)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #21 : Heinäkuu 04, 2020, 08:01:31 »
Aika loogiselta ja kivalta vaikuttaa. Mikähän mahtaa olla paikkakunta? Suomen rajojen sisäpuolella kuitenkin, oletan.
Kalliiksi tulee pelkän imuriletkun piteleminen jos suomalaisten palveluntarjoajien tuntihintojen mukaan mennään. Siinä mielessä imuriletku omassa kädessä olisi parempi vaihtoehto.
Oma valinta tämä aina on. Saahan sen ostetun palvelun mukana läsnäolon ja vuorovaikutusta.
Mun studiolla on imuri jossa säädettävä imuteho. Jos värillä väliä niin imuri on keltainen. 
Joskus kokeillut sitä erään naisen klitorikselle. Koska siihen toimii, miksei myös miehen penikselle.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #22 : Heinäkuu 04, 2020, 09:23:05 »
^ En tiedä mitä aloittaja tarkoitti sanomalla saavansa kiksejä siitä, että imuri on ollut naisen käytössä.

Tämä imuri lienee ollut siis sekä käytössä, että "käytössä"   ;D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #23 : Heinäkuu 04, 2020, 11:57:10 »
Voisin sitten ostaa sen ja viedä mukanani. Sekin ajatus kiihottaa minua koska se imuri olis ollu sen naisen käytössä  :)

Jos fetissisi on vahva ja pääset toteuttamaan sitä naisen kanssa, niin ei taida yksi käynti riittä... Viet vakkarille joka tapaamisella uuden "käyttämättömän" imurin ja se siivoaa sillä duunikämppäänsä tapaamisten välit, niin molemmat voittaa! Sulle vaan saattaa alkaa kertymään noita imureita ;D Mutta sekään tuskin on fetisistille ongelma. ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #24 : Heinäkuu 04, 2020, 13:11:02 »
Aika loogiselta ja kivalta vaikuttaa. Mikähän mahtaa olla paikkakunta? Suomen rajojen sisäpuolella kuitenkin, oletan.
Kalliiksi tulee pelkän imuriletkun piteleminen jos suomalaisten palveluntarjoajien tuntihintojen mukaan mennään. Siinä mielessä imuriletku omassa kädessä olisi parempi vaihtoehto.
Oma valinta tämä aina on. Saahan sen ostetun palvelun mukana läsnäolon ja vuorovaikutusta.
Mun studiolla on imuri jossa säädettävä imuteho. Jos värillä väliä niin imuri on keltainen. 
Joskus kokeillut sitä erään naisen klitorikselle. Koska siihen toimii, miksei myös miehen penikselle.
Olen Oulusta päin, mutta välillä kuljen ympäri Suomea. Ymmärrän että palveluntarjoajan hinta on mikä on. Mutta siksi vähän ajattelinki, että jos jollain olisi käytöstä poistettu imurinrotisko ja haluais siitä eroon. Ja sitten vielä haluais auttaa minua tän asian kanssa, niin saisi ainaski paremman hinnan siitä imurista kun esim torissa. Mutta täytyy katsoa kun sielläpäin liikun, jos testattais sitä sun imuria penikseenki :)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #25 : Heinäkuu 04, 2020, 13:17:49 »
^ En tiedä mitä aloittaja tarkoitti sanomalla saavansa kiksejä siitä, että imuri on ollut naisen käytössä.

Tämä imuri lienee ollut siis sekä käytössä, että "käytössä"   ;D
Tarkoitin sillä sitä että kun se nainen on läsnä siinä tilanteessa ja tiedostaa mitä sillä hänen entisellä imurilla tehdään ja aijon tehdä jatkossakin, niin jotenki kiihottaa minua :)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #26 : Heinäkuu 04, 2020, 13:24:02 »
Voisin sitten ostaa sen ja viedä mukanani. Sekin ajatus kiihottaa minua koska se imuri olis ollu sen naisen käytössä  :)

Jos fetissisi on vahva ja pääset toteuttamaan sitä naisen kanssa, niin ei taida yksi käynti riittä... Viet vakkarille joka tapaamisella uuden "käyttämättömän" imurin ja se siivoaa sillä duunikämppäänsä tapaamisten välit, niin molemmat voittaa! Sulle vaan saattaa alkaa kertymään noita imureita ;D Mutta sekään tuskin on fetisistille ongelma. ;D
Niin eihan se haittaa jos niitä imureita kertyy, mutta saattaa tulla melko kalliiksi pidemmänpäälle. Tietty niinpäin että jättää sen vanhankin imurin sinne hyvälle vakkarille ja imuroi sillä aina välillä kikkeliä ja siivoaa sillä uudella imurilla :)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #27 : Heinäkuu 04, 2020, 13:49:54 »
Voi vitsi, mulla olis tuolla varastossa kaksi imuria tyhjänpanttina. Sellainen hyvin vanha, mutta toimiva vihreä ja sitten vähän laadukkaampi ja tehokas musta imuri, Bosch-merkkinen.  ;D Molemmilla olen ihan itse omin kätösin imuroinut. (Lattioita.)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #28 : Heinäkuu 04, 2020, 13:55:49 »
Minkä takia mä aloinkaan katsella silleen sivusilmällä tota mun imuria🤪. Ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua...

Kaapissa olisi rikkaimuri joutilaana🤔...

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #29 : Heinäkuu 04, 2020, 14:06:43 »
Voi vitsi, mulla olis tuolla varastossa kaksi imuria tyhjänpanttina. Sellainen hyvin vanha, mutta toimiva vihreä ja sitten vähän laadukkaampi ja tehokas musta imuri, Bosch-merkkinen.  ;D Molemmilla olen ihan itse omin kätösin imuroinut. (Lattioita.)
No nyt sinulla olis mahdollisuus päästä ainaski toisesta eroon jos haluat? Jos nyt ylipäänsä haluat lähtä leikkiin mukaan? Se vanha ja vihreä kyllä kiinostelis kovasti :)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #30 : Heinäkuu 04, 2020, 14:10:51 »
Minkä takia mä aloinkaan katsella silleen sivusilmällä tota mun imuria🤪. Ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua...

Kaapissa olisi rikkaimuri joutilaana🤔...
Jos käy uteliaisuus sietämättömäksi niin kokeile ihmeessä, mutta ole kuitenkin varovainen. Vaikka minulla melko pieni muna onkin, niin ei taidaihan rikkaimuriin kuitenkaan mahtua :D

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #31 : Heinäkuu 04, 2020, 16:01:58 »
Mua suunnattomasti harmittaa juuri nyt etten omista imuria ollenkaan enää. Koska siivoaminen on aika tylsää, niin teen siitä usein glamourimpaa siivoamalla korkkarit jalassa. Rahanahneena huorana näin tässä heti markkinaraon ja olisin voinut yrittää myydä Vacuumboylle (ja ties kenelle muulle, pakkohan imurifetistejä on oltava enemmänkin) seksikkäitä kuvia itsestäni imuroimassa!  ;D

Jos jollakulla on lattiaharja tai moppifetissi, niin hei, laita yv!
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #32 : Heinäkuu 04, 2020, 16:23:52 »
^
Nyt äkkiä imurikaupoille! Taottava se on kun rauta on kuumaa.  😊😊

Amator

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #33 : Heinäkuu 04, 2020, 16:27:30 »
^
Nyt äkkiä imurikaupoille! Taottava se on kun rauta on kuumaa.  😊😊

Niin. Voisin myydä jopa live-streamia imuroimisestani. Siivoamisesta tulisi vielä monta astetta glamourimpaa jos siitä saisi vielä rahaakin  :o
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #34 : Heinäkuu 04, 2020, 20:22:12 »
Mua suunnattomasti harmittaa juuri nyt etten omista imuria ollenkaan enää. Koska siivoaminen on aika tylsää, niin teen siitä usein glamourimpaa siivoamalla korkkarit jalassa. Rahanahneena huorana näin tässä heti markkinaraon ja olisin voinut yrittää myydä Vacuumboylle (ja ties kenelle muulle, pakkohan imurifetistejä on oltava enemmänkin) seksikkäitä kuvia itsestäni imuroimassa!  ;D

Jos jollakulla on lattiaharja tai moppifetissi, niin hei, laita yv!


Hmm... Laura korkkareissa harjaamassa....onkohan tuosta kuvaa ::)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #35 : Heinäkuu 04, 2020, 21:13:57 »
Kävin Lisäileen vähän kuvia tuonne minun albumiin. Sieltä voi käydä katsomassa tarkemmin mitä minä etsiskelen. Jos vähän erillaisempi imurointi kiinostelee :)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #36 : Heinäkuu 04, 2020, 21:18:37 »
Mua suunnattomasti harmittaa juuri nyt etten omista imuria ollenkaan enää. Koska siivoaminen on aika tylsää, niin teen siitä usein glamourimpaa siivoamalla korkkarit jalassa. Rahanahneena huorana näin tässä heti markkinaraon ja olisin voinut yrittää myydä Vacuumboylle (ja ties kenelle muulle, pakkohan imurifetistejä on oltava enemmänkin) seksikkäitä kuvia itsestäni imuroimassa!  ;D

Jos jollakulla on lattiaharja tai moppifetissi, niin hei, laita yv!
Aina kandeis varalta edes yks imuri omistaa, tällasia tilanteita varten ;D

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #37 : Heinäkuu 04, 2020, 21:49:34 »
Kovilla jätkillä on varmaan kohta imuri joka kaupungissa. 😄

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #38 : Heinäkuu 04, 2020, 22:18:53 »
Kovilla jätkillä on varmaan kohta imuri joka kaupungissa. 😄

Siinä on imurikauppias ihmeissään kun tulee seuraavan kerran esittelemään laitettaan....

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #39 : Heinäkuu 05, 2020, 10:13:06 »
Minulla on täällä tällainen Mummon vanha roikale (ei moderaattori-Mummon, vaan oman mummoni, jonka nimi on tietystikin Mummo). Letkun pehmeä osa on katki, mutta hyvin teipattuna pystyy imuroimaan normaalisti. Imurin pyllyn päällä oleva ritilä ja muovivaahto pomppaavat koko ajan irti ja koko härveli pitää ihan vitunmoista meteliä. Ja ai niin, jos ostamaan tulet, niin saat tuoda tullessasi uuden pölypussin, koska minulla on jäljellä ainoastaan tämä sisällä jo oleva, enkä tietenkään voi myydä sitä kun sinne on saattanut mennä jotain tärkeää.

Jos kaupat syntyvät, niin käytän rahat uuden imurin ostamiseen.

EDIT: Ja moderaattoreille tiedoksi, että tässähän kaupitellaan tietysti ainoastaan imuria, eikä mainosteta seksipalveluita :)
Eläkkeellä.