Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Imurifetissi  (Luettu 7021 kertaa)

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Imurifetissi
« : Heinäkuu 03, 2020, 19:03:43 »
Tämä saattaa kuulostaa naurettavalta, säälittävältä oudolta yms. Mutta minulle on kehkeentynyt eräänlainen imurifetissi. Muistan pikkupoikana kun imin kikkeliä imurilla ja jossain vaiheessa se alkoikin tehdä niin hyvää että aloin saamaan orgasmeja. Sieltä asti tämä varmasti kumpuaa.. Sitten jossain vaiheessa alkoi naisetkin kiinostaa ja siitä asti olen haaveillut pääseväni toteuttamaan näitä imurileikkejä naisen kanssa. Sinälläänhän tämä ei kovin haastavaa hommaa ole kun naisen ei tarvitsisi välttämättä muuta tehdä kun pidellä imurinletkua kädessä. Ei vaan oikeen tunnu innokkaita löytyvän. Jos jollain sattuis kiinostamaan tällainen homma, niin ota ihmeessä yhteyttä.  Korvaan kyllä jos joku vaivaantuu auttamaan minua. Tai jos joku palstalaisista tietää mistä kannattais kysellä, niin vinkkejä otetaan vastaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2020, 20:13:24 kirjoittanut Mummo »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2020, 21:06:32 »
Ei tuo niin ihmeelliseltä kuulosta. Tulee van mieleen jäitkö vanhemmille kiinni imurin letkun pesusta ja miten selitit ;D

Hupakoilla ei välttämättä ole imuria käytettävissä ja vaikka tekisivät töitä kotona, niin oman imurin käyttö tuohon voi olla no no. Entä jos ehdotat viedä oman imurin mukaan?
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2020, 21:12:19 »
Nyt ei ole tarkoituksena nauraa kenellekään koska useimmilla ihmisistä on joitain erikoisia fetissejä mutta en voi sille mitään että mieleeni tulee se imurikohtaus siitä ekasta Scary Movie leffasta. :D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2020, 21:23:52 »
Ilmankos Jarla tulee Mieleen.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2020, 21:27:22 »
Ei tuo niin ihmeelliseltä kuulosta. Tulee van mieleen jäitkö vanhemmille kiinni imurin letkun pesusta ja miten selitit ;D

Hupakoilla ei välttämättä ole imuria käytettävissä ja vaikka tekisivät töitä kotona, niin oman imurin käyttö tuohon voi olla no no. Entä jos ehdotat viedä oman imurin mukaan?
Osasin olla senverran ovela, etten tietääkseni ainakaan jäänyt kiini koskaan. Meillä oli kotona sellanen vanha käytöstä poistettu imuri, millä salaa imuroin. Voisin kyllä ottaa omankin imurin mukaani jos joku vaan haluais imuroida minua..

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2020, 21:30:40 »
Nyt ei ole tarkoituksena nauraa kenellekään koska useimmilla ihmisistä on joitain erikoisia fetissejä mutta en voi sille mitään että mieleeni tulee se imurikohtaus siitä ekasta Scary Movie leffasta. :D
Joo, se kohtaus on kyllä just niinku mun nuoruudesta  ;)

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #6 : Heinäkuu 03, 2020, 21:37:39 »
Tai mitä jos vaan kutsut hutsun kotiin ja ai niin, tuli tämmöinen Mieleen!

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #7 : Heinäkuu 03, 2020, 21:46:31 »
Tai mitä jos vaan kutsut hutsun kotiin ja ai niin, tuli tämmöinen Mieleen!

_
dijon on sinappi
Muuten kyllä mutta asun täällä keskellä korpea. Täällä kyllä sais kaikessa rauhassa imuroida, mutta tuskin tänne kukaan uskaltaa tulla vieraan miehen luo. Ja jotenki se vieras ilmapiiri kiihottas kans siinä. Samoin ku se vieras imuri, mikä olis ollu naisen käytössä jo ennen ku sillä minua imuroidaan.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #8 : Heinäkuu 03, 2020, 21:52:34 »
Tai mitä jos vaan kutsut hutsun kotiin ja ai niin, tuli tämmöinen Mieleen!

_
dijon on sinappi
Muuten kyllä mutta asun täällä keskellä korpea. Täällä kyllä sais kaikessa rauhassa imuroida, mutta tuskin tänne kukaan uskaltaa tulla vieraan miehen luo. Ja jotenki se vieras ilmapiiri kiihottas kans siinä. Samoin ku se vieras imuri, mikä olis ollu naisen käytössä jo ennen ku sillä minua imuroidaan.

No itse ainakin veloittaisin uuden imurin hinnan verran extraa. Mällihän menee talouslaatuimurin moottorin läpi höyrystyneenä aerolina takaisin sisäilmaan xD

Varmaan haisee suodattimet vehkeelle vielä pitkään.

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 03, 2020, 22:01:08 »
Joo, tottakai mä nyt sen ymmärrän. Eihän kukaan halua että imuri haisee vehkeelle. Mutta jos jollain olis vaikka joku vanha imuri. Voisin sitten ostaa sen ja viedä mukanani. Sekin ajatus kiihottaa minua koska se imuri olis ollu sen naisen käytössä  :)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 03, 2020, 22:13:50 »
Joo, tottakai mä nyt sen ymmärrän. Eihän kukaan halua että imuri haisee vehkeelle. Mutta jos jollain olis vaikka joku vanha imuri. Voisin sitten ostaa sen ja viedä mukanani. Sekin ajatus kiihottaa minua koska se imuri olis ollu sen naisen käytössä  :)
Hupakoissa käynnin vielä ymmärrän, mutta oletko pettämässä sun imuria, jonkun hupakon imurin kanssa?

Siis pettämässä sitä imuria, joka on vuosikaudet pitänyt sut tyytyväisenä ja kodin puhtaana   :'(

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 03, 2020, 22:22:00 »
Meillä on sopimus sen imurin kans joka pitää kodin puhtaana, etten saa laueta siihen sisälle. Mutta saan kyllä leikitellä sen kans. Mutta sitten taas se imuri mihin saan tulla, alkaa olemaan jo niin raihnainen ja väsyny, että tuskin haittaa vaikka kävisin välillä vieraissa ;D

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #12 : Heinäkuu 03, 2020, 22:35:35 »
^ Polyimurinen suhde siis   ;D

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 03, 2020, 22:36:52 »
Juurikin näin  ;D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #14 : Heinäkuu 03, 2020, 22:57:01 »
Tekninen kysymys tähän väliin☝️ Oli pakko mittailla kullin paksuutta ja imurin letkun halkaisijaa. Letku on aika ahdas, niin onko sulla joku suullake siihen vai miten toteutus?

Ei. En ole kokeilemassa... Masan puolesta kyselen...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #15 : Heinäkuu 03, 2020, 23:11:46 »
Tekninen kysymys tähän väliin☝️ Oli pakko mittailla kullin paksuutta ja imurin letkun halkaisijaa. Letku on aika ahdas, niin onko sulla joku suullake siihen vai miten toteutus?

Ei. En ole kokeilemassa... Masan puolesta kyselen...
No minulla nyt sattuu olemaan keskivertoa ohuempi varustus. Että yleensä kun sen ohuimman suulake osan ottaa siitä letkusta irti niin penis mahtuu sinne letkuun :) Ja ilmavirta vielä paikoin ohi siitä. Olen joskus kokeillut paksumpiakin putkia liittää imuriin. Mutta sitten se saa aikaan sellaisen lärpsytyksen ja vibran, että laukeen melkein heti ;D Nautinnollisempi pikkuhiljaa imuroida ahtaammalla putkella.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #16 : Heinäkuu 03, 2020, 23:27:28 »
Tekninen kysymys tähän väliin☝️ Oli pakko mittailla kullin paksuutta ja imurin letkun halkaisijaa. Letku on aika ahdas, niin onko sulla joku suullake siihen vai miten toteutus?

Ei. En ole kokeilemassa... Masan puolesta kyselen...
No minulla nyt sattuu olemaan keskivertoa ohuempi varustus. Että yleensä kun sen ohuimman suulake osan ottaa siitä letkusta irti niin penis mahtuu sinne letkuun :) Ja ilmavirta vielä paikoin ohi siitä. Olen joskus kokeillut paksumpiakin putkia liittää imuriin. Mutta sitten se saa aikaan sellaisen lärpsytyksen ja vibran, että laukeen melkein heti ;D Nautinnollisempi pikkuhiljaa imuroida ahtaammalla putkella.
Ja sano sille Masalle että jos meinaa kokeilla imuria, niin kandee olla semmonen imuri mistä löytyy tehonsäätö. Aluksi pienellä teholla kokeilee miltä tuntuu ja pikkuhiljaa nostaa tehoa jos tuntuu hyvältä. Ettei ainakaan tule mitään vahinkoa  :-\

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #17 : Heinäkuu 03, 2020, 23:42:44 »
Tekninen kysymys tähän väliin☝️ Oli pakko mittailla kullin paksuutta ja imurin letkun halkaisijaa. Letku on aika ahdas, niin onko sulla joku suullake siihen vai miten toteutus?

Ei. En ole kokeilemassa... Masan puolesta kyselen...

Miten sulla, eiku sori Masalla sujuu?
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #18 : Heinäkuu 03, 2020, 23:59:28 »
Tekninen kysymys tähän väliin☝️ Oli pakko mittailla kullin paksuutta ja imurin letkun halkaisijaa. Letku on aika ahdas, niin onko sulla joku suullake siihen vai miten toteutus?

Ei. En ole kokeilemassa... Masan puolesta kyselen...

Miten sulla, eiku sori Masalla sujuu?
Toivottavasti "Masalla" sujuu hyvin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #19 : Heinäkuu 04, 2020, 00:25:42 »
Tekninen kysymys tähän väliin☝️ Oli pakko mittailla kullin paksuutta ja imurin letkun halkaisijaa. Letku on aika ahdas, niin onko sulla joku suullake siihen vai miten toteutus?

Ei. En ole kokeilemassa... Masan puolesta kyselen...
No minulla nyt sattuu olemaan keskivertoa ohuempi varustus. Että yleensä kun sen ohuimman suulake osan ottaa siitä letkusta irti niin penis mahtuu sinne letkuun :) Ja ilmavirta vielä paikoin ohi siitä. Olen joskus kokeillut paksumpiakin putkia liittää imuriin. Mutta sitten se saa aikaan sellaisen lärpsytyksen ja vibran, että laukeen melkein heti ;D Nautinnollisempi pikkuhiljaa imuroida ahtaammalla putkella.

Ymmärrän👍 Masa voi hyvin ja kehui menevänsä heti maanantaina kodinkone liikkeeseen!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.