Nyt kun täällä on näemmä Povisirkasta jotain kirjoiteltu, niin ajattelin itsekin jotain kertoilla hänestä.
Omat tapaamiseni Povisirkan kanssa ovat olleet erittäin hyviä. Törmäsin hänen ilmoitukseensa ensi kertaa tänä kesänä naapurissa ja kyllähän niiden kuvien ja omasta mielestäni erinomaisen ilmoitustekstin perusteella halusin kokea hetken huumaa Povisirkan kanssa. Ensitapaaminen oli heinäkuussa Helsingissä eräänä aamuna ennen työpäivän alkua, ja huh huh olipahan kokemus. Kokemus oli niin erinomainen, että tapasin hänet uudemman kerran Helsingissä myöhemmin kesällä ja hieman pidemmän ajan kuin ensitapaamisella. Jos ja kun hän taas Helsinkiin saapuu, niin luulen seuraavan tapaamisen olevan edellistä pidemmän. Meillä on ehkä puuhaa koko ajaksi.
Mitä hänestä ja tapaamisista voi sanoa? Mietin kertoisinko yksityiskohtaisemmin tapaamisistamme, mutta ajattelin, että ehkäpä kukin saa itse hakea omat kokemuksensa hänen kanssaan.
Sen nyt haluan sanoa, että hän on erittäin hyvä ja kiihkeä suutelija ja vaikka suutelemista voisi jatkaa pidempäänkin hänen kanssaan, niin onhan hänen upea ja uhkea vartalonsa ja tietenkin ne rinnat, jotain mihin on pakko saada tutustua paremmin. Itse nautin nuolemisesta ja niin nauttii myös Povisirkka. Sen nautinnon kyllä kuulee ja sen todellakin huomaa, kun hän saa erittäin kosteasti. Eikä se jää vain yhteen kertaan.
Seksi on todella kiihkeää hänen kanssaan ja kun huomaa miten toinen nauttii, niin se nostaa oman tunnelman ja tekemisen ihan toisiin sfääreihin. Povisirkan kanssa voi saada ja saakin mielenkiintoisia uusia kokemuksia. Minä ainakin sain, ja saan ehkä seuraavalla kerralla lisää. Toivottavasti.