Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palaute hupakolta asiakkaalle  (Luettu 16198 kertaa)

Paikalla Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #60 : Maaliskuu 25, 2021, 15:32:05 »
Kyrpää kehuu kaikki ympäri eurooppaa ja siitä mä niille maksan.
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1992
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #61 : Maaliskuu 25, 2021, 19:11:40 »
"Tästä puuttuu 20€"

Maksoin puuttuvan osuuden
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #62 : Maaliskuu 25, 2021, 19:16:07 »
"Tästä puuttuu 20€"

Maksoin puuttuvan osuuden

Samaan liittyen "Mulla on muuten hinta noussut, tästä puuttuu kymppi". Eipä ollut kun olin tasarahalla liikenteessä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #63 : Maaliskuu 25, 2021, 19:19:28 »
Eestiläinen hupakko sano, että sä oot hyvä mies

Se niissä viehättääkin. Annat edes kahvipaketin niin ne hymyilee ja sanoo että olet hyvä mies  :laught:

Se on vaan hyvä jos minun kanssa tyytyy vähään

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #64 : Toukokuu 18, 2021, 10:22:12 »
Eräs ihana tapaus tokaisi, että pitäisikö hänen ennemmin maksaa minulle. Oli mukavaa katsoa ja ihailla, kun hän nautti täysin rinnoin  :inlove:

Feel so good...

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #65 : Toukokuu 18, 2021, 19:33:51 »
Mä sanoin joskus ihailevasti asiakkaalle ovella, että ootpa sä pitkä! Mä pidän pitkistä miehistä :) Asiakas otti sen kuitenkin loukkauksena ja selitti jotain melkein anteeksipyytävästi. Korjasin tilanteen tietysti sanomalla, että musta vaan tosi kiva että olet noin pitkä. Mutta tosiaan voi olla ihmisillä vaikka jotain traumoja pituudesta kiusaamisesta lapsena tms. tms. niin siitä lähtien oon koittanut olla kommentoimatta kenenkään ulkomuotoa vaikka olisi mun silmissä oikein miellytävä.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #66 : Toukokuu 20, 2021, 13:02:44 »
Ei oo keltään pois sanoa jotain kivaa. Mulle se on luontaista. Joku törkykakkapoka ei ansaitse mitään, mutta lähtökohtasesti useimmiten jokaisessa on jotain josta voi sanoa nätisi. Joo ette tule meille pyytämään kehuja mutta kovin usein huomaan kuinka se selkeesti on mieleen. Jos on varattuna suhteessa niin eikös aika yleistä ole sitä omaa kumppania ei kehuta tai sanota kauniisti arkisista asioista. Parisuhteesta tulee helposti rutiini. Viime viikolla suorasukasena töksäyttelin jopa että hitto sä oot kuuma,, iskämassua kehuin pidän siitä miehellä on pehmee massu,, tatskat ja karvaisuus saa multa aina kehuja. Hesassa oli komeita ukkoja, paljon, ja kyllä niistä tuli mainittua heille face to face.


Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6491
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #67 : Heinäkuu 07, 2021, 13:22:35 »
Kerran eräs timmissä kunnossa ollut nuori pt silmäili meikäläistä panotauolla päästä varpaisiin ja lausahti "pitäisköhän sun alkaa käydä salilla".  :D

En tästä toki loukkaantunut. Pahoittelin vain etteivät liikunnalliset harrastukseni näy ilmeisesti missään, vaikka harrastan aktiivisesti juoksemista, maantiepyöräilyä ja uintia. Ehkä pitäisi panostaa enemmän yläkroppaan. 🤔
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #68 : Heinäkuu 14, 2021, 21:45:51 »
Mitähän näitä..

"kaunis poika" virolaisaksentilla
"Kuuma kundi"

Palautteen saaminen ja antaminen on kivaa ja suotavaa. Harvemmin on mitään negatiivista kumpaankaan suuntaan. Ja itse olen ainakin sen verran suupaltti, että enemmän jää kaivelemaan, jos toinen ei virka mitään. Näin käy useimmin ulkomaalaisten kuin suomalaisten kohdalla, jos on käydäkseen.

Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #69 : Heinäkuu 15, 2021, 18:09:18 »
Ei kyllä mitään hirveitä palautetta koskaan tullut.
Eräs tyttö mainitsi, että vähän liian nopeaan kävi hommat ja sen olen myös kuullut muutaman kerran, että olen liian kovaääninen.
Pimpsan nuolemisesta tuli kans kerran palautetta, että sitä ei lopeteta, ennen kuin siihen saa luvan.

No, ehkä senkin voi ottaa palautteena, että aika moni tyttö toivottaa uudelleen tulemaan 🙂

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6491
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #70 : Helmikuu 03, 2022, 22:09:59 »
Kuulinpa tuossa eräällä käynnillä että "oot mun päivän eka kyrpä".

En loukkaantunut, hyvähän se on että sanotaan asiat suoraan.  :whipping:
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #71 : Helmikuu 14, 2022, 11:20:38 »
Usein saa hyvää palautetta kun on ystävällinen ja antaa nuolemalla orkut jää itsellekin hyvä mieli😋

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #72 : Helmikuu 14, 2022, 11:28:57 »
Joskus sai palveluntarjoaja rajut orkut kun kulli oli oikean muotoinen ja osui oikeaan kohtaan ratsastaessa g-pisteeseen, pyyti käymään luonansa aina kun mahdollista jäi hyvä mieli tästä kummallekin :inlove:

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 198
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #73 : Helmikuu 14, 2022, 11:42:22 »
Komeaksi on kehuttu useammankin hupakon toimesta. Kaksi kertaa jopa sanottu, että mitä noin komea mies maksullisella, kun ilmankin sais. Eivät ole kuitenkaan ilmaiseksi antaneet.

Kullia on kehuttu mahtavaksi, mutta nämä taitaa olla enemmän niitä markkinointipuheita. Paras kehu on kuitenkin ehkä kummiskin se, kun muutama hupakko erikseen laittaa sähköpostia, kun ovat paikkakunnalle tulossa. Haluan uskoa, että ne haluaa mut nähdä, mutta enemmän taitavat vaan ymmärtää markkinoinnista jotain

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #74 : Helmikuu 14, 2022, 15:04:34 »
Haluan uskoa, että ne haluaa mut nähdä, mutta enemmän taitavat vaan ymmärtää markkinoinnista jotain

Ei se ensimmäinenkään vaihtoehto mahdoton ole, koska havaintojeni mukaan tuon tyyppinen markkinointiosaaminen on tällä alalla lopulta yllättävän harvinaista. Toki niitäkin alalta löytyy (tältä saitilta myös), ketkä markkinoinnin taitavat ja he kyllä sitten parhaiten menestyvätkin. Toki asiakkaita saattaisi riittää muutenkin enemmänkin kuin tarpeeksi, mutta silloin asiakasvalinta onkin sitä tärkeämpää.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa luottomies

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #75 : Helmikuu 14, 2022, 15:15:59 »
Parhaiten mieleen jäänyt positiivinen palaute hupakolta on ollut kun hän kesken aktin tokaisi "ihanaa kun jaksat panna kunnolla etkä tule heti"
Ihan kaikkien hupakoiden mielestä tuo ei taida positiivista olla   :D

Poissa Pinokkio

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #76 : Helmikuu 15, 2022, 11:54:36 »
Mieleen on jäänyt ammoisilta ajoilta kun olin "hieman" nuorempi (taisi olla vielä markka-aikaa) ja otin Vaasankadulta yhden katupartiotytön - en muista mistä oli kotoisin mutta itä-korosteisella englannilla kommunikoitiin.

Muutama olut oli alla ja eräästä syystä pieni vitutuskin joten panemisessa meni kyllä tovin aikaa kun ei nalli ottanut palaakseen mutta ryskytin menemään hiki päässä ihan hulluna. Siinä kohtaa kun sitten nalli napsahti varmaan reilun puolentunnin kohdalla ja loikoilin emännän päällä hiestä märkänä, meisseli laatikossa vielä, tämä nauroi onnellisen näköisenä ja alkoi ylistämään että "Et taida olla suomalainen?" Minä siihen että "kyllä olen, miten niin" johon tämä huokaili "et varmasti ole, kukaan suomalainen ei pane noin hyvin". Tarjosi uutta kierrosta ilmaiseksi mutta totesin että "ei varmasti onnistu hetkeen" ja poistuin takaisin baarikierrokselle. :laught:

Poissa Parska

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #77 : Toukokuu 17, 2022, 00:51:00 »
Parhaita palautteita ihanilta hupsuilta:

"Voi vittu oikeestiko eukkos sanoo sua paskaksi sängyssä? Me pantiin saatana kaks tuntia ja mä nautin joka hetkestä, enemmän olisin nauttinu josset olis höpöttäny."

"Toiko pieni? Onko sun vaimolla autotalli jalkovälissä?"

"Joko mä saan istuu ton päälle"

"Sehän vielä vaan jöpöttää kuin pieni torni"

"Tuu pian taas käymään"

"Pelastit mun päivän, kun soitit. Hirvee panetus, ja tiedän et sä voit siihen auttaa"