Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palaute hupakolta asiakkaalle  (Luettu 16301 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Palaute hupakolta asiakkaalle
« : Heinäkuu 02, 2020, 11:03:11 »
Kävi tässä itselle jokunen aika sitten erään seksipalveluita tarjoavan naisen kanssa sellainen tilanne, että sain tapaamisen jälkeen palautetta tapaamisesta.

Hupakko kai sitten rohkaistui antamaan minulle palautetta, kun lähetin tapaamisessa esillä olleesta keskustelun aiheesta hänelle tarkentavaa tietoa.

Olin normaalin hölöttelyni ohessa erehtynyt kysäisemään hupakolta hänen ulkonäköönsä liittyvää asiaa. Asia, josta minulle ei tullut siinä tilanteessa mieleenkään, että joku voisi loukkaantua oli ollutkin hänelle herkkä aihe.

Noh sain sitten viestin, että oli kokenut kysymäni asian loukkaavana ja yksityisenä. Viestin saatuani tajusin, että asiahan voi olla hyvinkin arka.

Kerroin vastauksessa, että en osannut tilanteessa miettiä asiaa siltä kulmalta, että voisi olla loukkaava. Jälkikäteen ajateltuna kyllä tajusin sen voivan olla herkkä aihe. Pyysin anteeksi ja ajattelin, että taas olen onnistunu olemaan täysi kusipää.

Sain sitten vielä vastauksen omaan anteeksipyyntööni. Hupakko kertoi ymmärtävänsä, että spontaanissa kysymyksessä ei aina tule mietittyä miten toinen ottaa asian. Hupakkoon oli kuulemma tehnyt vaikutuksen se, että en ollut yrittänyt puolustella kysymisiäni vaan reilusti pyytänyt anteeksi.

Onkos muut saaneet rakentavaa palautetta hupakoilta?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2020, 11:37:38 »
Voisin vastata vaikkei multa kysyttykään 🤓
Yhtä vinkkiä olen jakanut kaikki nämä vuodet: kuinka hellä sormen ja käden pitää olla iloalueella. Painaminen ei tunnu juuri  miltään, hiveleminen kiihottaa. Jos on oikein väkevä koura liikkeellä, havainnoillistan sen sormettamalla herran poskea sisäpuolelta. Samalla infoa kynsien siisteydestä ja pituudesta.
Vinkeistä on otettu vaarin, kenen vaari se lieneekään...

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2020, 12:14:58 »
Toki. Itse asiassa teen selväksi, että palaute on jopa toivottua. Hauskanpidon lisäksi haluan jatkuvasti oppia juttuja ja oppiminen käy vain palautteen kautta. Ja tuossa myyttisessä taruolennossa nimeltä nainen riittää oppimista.

Woman: the final frontier. These are the voyages of Ilotikku. :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2020, 12:17:07 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #3 : Heinäkuu 02, 2020, 12:18:50 »
Kävi tässä itselle jokunen aika sitten erään seksipalveluita tarjoavan naisen kanssa sellainen tilanne, että sain tapaamisen jälkeen palautetta tapaamisesta.

Hupakko kai sitten rohkaistui antamaan minulle palautetta, kun lähetin tapaamisessa esillä olleesta keskustelun aiheesta hänelle tarkentavaa tietoa.

Olin normaalin hölöttelyni ohessa erehtynyt kysäisemään hupakolta hänen ulkonäköönsä liittyvää asiaa. Asia, josta minulle ei tullut siinä tilanteessa mieleenkään, että joku voisi loukkaantua oli ollutkin hänelle herkkä aihe.

Noh sain sitten viestin, että oli kokenut kysymäni asian loukkaavana ja yksityisenä. Viestin saatuani tajusin, että asiahan voi olla hyvinkin arka.

Kerroin vastauksessa, että en osannut tilanteessa miettiä asiaa siltä kulmalta, että voisi olla loukkaava. Jälkikäteen ajateltuna kyllä tajusin sen voivan olla herkkä aihe. Pyysin anteeksi ja ajattelin, että taas olen onnistunu olemaan täysi kusipää.

Sain sitten vielä vastauksen omaan anteeksipyyntööni. Hupakko kertoi ymmärtävänsä, että spontaanissa kysymyksessä ei aina tule mietittyä miten toinen ottaa asian. Hupakkoon oli kuulemma tehnyt vaikutuksen se, että en ollut yrittänyt puolustella kysymisiäni vaan reilusti pyytänyt anteeksi.

Onkos muut saaneet rakentavaa palautetta hupakoilta?

Teit vaikutuksen huh? Jäbyhän on kohta seuraavaksi jo kihloissa hupakon kanssa xD

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2020, 12:19:56 »
Tällainen riippuu niin siitä, mitä on kysytty ja keneltä. Vaikkapa ”Onko sinulla aina ollut noin isot korvat?” voisi kieltämättä tuntua loukkaavalta. Mutta ”Onko tämä violetti hiustesi oikea väri?” tuskin loukkaisi, mutta kai siitäkin joku voisi loukkaantua.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #5 : Heinäkuu 02, 2020, 12:42:36 »
^Sanotaanko näin, että tuo jälkimmäinen arvauksesi on lähempänä totuutta.

Saatan joskus olla tyly ja karu, mutta yleensä varsinkin tuntemattomille yritän pitää turpani kiinni. Aina se ei tosin onnistu  8)

^^Vähän epäilen tuota, vaikka minun puolelta ongelmaa ei alustavasti olisikaan, sillä juttua riitti ja hupakko oli erittäin upean näköinen ilmestys. Ainakin omien puheidensa mukaan hän oli varattu.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #6 : Heinäkuu 02, 2020, 13:13:55 »

Onkos muut saaneet rakentavaa palautetta hupakoilta?

Monenlaista palautetta on tullut matkan varrella. Samoilla linjoilla olen kuin Ilotikku, eli palaute on kyllä aina hyvä juttu, sillä se avaa mahdollisuuden tulla paremmaksi.
Amator

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #7 : Heinäkuu 02, 2020, 13:45:12 »
Näin on kerran käynyt, tulin siinä jutellessa sanoneeksi ei niin järkeviä asioita vitsillä tytön siviiliasioista. Palautetta tuli ja olin tosi pahoillani. Mielestäni asiat jäi ihan hyvälle mallille, mutta eipä ole kyllä enää tavattu.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #8 : Heinäkuu 02, 2020, 14:25:22 »
Kolme vakkarihupsua on kertonut minulle palautteena, että olen paras (toistaiseksi?) pillunnuolija. Koska sitä nuolentaa oikein erikseen pyydetään, ja yliajalla lisää, niin pakkohan se on uskoa. Vaatimattomampi palaute on jäänyt saamatta, mutta eiköhän joku minua huonona nuolijana pidä siitä huolimatta.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #9 : Heinäkuu 02, 2020, 14:37:59 »
Enemmän kuin puolet tapaamistani hupsuista on kertonut mun olevan  hyvässä kunnossa. Ihan mukavallehan se tuntuu ei käy kiistäminen.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #10 : Heinäkuu 02, 2020, 14:55:25 »
^ Mulle ei ole kukaan hupakko sanonut tuollaista. Päinvastoin vittuilevat, jos olen herkutellut itselleni söpön kesäkummun! :D

^^ Uskottelen itselleni olevani hyvä pillunnuolija, mutta se aina palauttaa maan pinnalle, kun pillunsa nuolettava osapuoli huomauttaa, että olen viimeisen vartin nuollut tämän persettä. :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2020, 14:57:36 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #11 : Heinäkuu 02, 2020, 15:49:18 »
^ 🤣 Minä olen aina jättänyt perseet nuolematta. Uskoakseni.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #12 : Heinäkuu 02, 2020, 16:07:45 »
Mä rupesin miettiin millaista palautetta oon antanut vuosien varrella asiakkaille...

Yleisesti pienistä asioista nyt tulee helpostikin kommentoitua positiivista, jotta sanoisin jotain negatiivista niin sen pitäisi sitten olla isompi asia, ja on melkein tainnut olla niin että jos joudun negatiivista sanomaan, niin samaan syssyyn oon kyllä myös ilmoittanut ettei seuraavia tapaamisia enää tule.

Jotkuthan myös kysyy palautetta tapaamisen lopuksi (siis yleensä johonkin tiettyyn asiaan liittyen), ja silloin tietysti sit keskustellaan aiheesta. Mutta nää nyt ehkä vähän eri asia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #13 : Heinäkuu 02, 2020, 17:19:48 »
Aika usein kymmenen minuutin nylkytyksen jälkeen tulee kohteliaasti viestiä, että aika alkaa olla käytetty. Vaikka puolen tunnin ajasta on siis oikeasti suunnilleen puolet jäljellä. Ymmärrän kyllä hyvin. Onhan se ärsyttävää.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #14 : Heinäkuu 02, 2020, 17:55:39 »
^ Tuollaista palautetta olen joskus saanut myös.

Eräältä palveluntarjoajalta sain aikoinaan hyviä neuvoja, mutta niiden yleisettävyyttä hieman epäilen.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #15 : Heinäkuu 02, 2020, 17:57:07 »
Paras palaute tuli hetki sitten neidiltä, jota ehdin tavata muutaman kerran: "... Olen tehnyt päätöksen lopettaa nämä työt ja olen jo poistanut kaikki ilmoitukseni yms. Haluaisin kuitenkin jatkossa tavata sellaisia ihmisiä, joiden kanssa minulla on tapaamisissa ollut oikeasti mukavaa. Henk koht numeroni on xxx-xxxxxx ..."

Tavallaan tää on ollut itselläkin aina toiveena. Hyvä vakkarisuhde, jossa molemmilla on oikeasti kivaa.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #16 : Heinäkuu 02, 2020, 19:39:05 »
Tällainen riippuu niin siitä, mitä on kysytty ja keneltä. Vaikkapa ”Onko sinulla aina ollut noin isot korvat?” voisi kieltämättä tuntua loukkaavalta. Mutta ”Onko tämä violetti hiustesi oikea väri?” tuskin loukkaisi, mutta kai siitäkin joku voisi loukkaantua.

Riippuu myös miten on mainostette. Jos hupakko kehuu itseään kauniiksi, nuoreksim sweet tai jotenkin muuten ja paikan päällä on täysi vastakohta, niin kuulostaa erikoiselta jos palautteesta loukkaantuu.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #17 : Heinäkuu 02, 2020, 20:06:42 »
Mä yritän usein muistaa antaa positiivista palautetta. Joskus myös sitä "kehittävääkin" palautetta on tullut annettua, lähinnä sellaisille, joiden olen ajatellut osaavan ottaa sen oikealla asenteella vastaan. Mielestäni siitä vain hyötyvät kumpikin osapuoli sekä myös asiakkaan muut mahdolliset naissuhteet.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #18 : Heinäkuu 02, 2020, 20:09:31 »
Yhtä vinkkiä olen jakanut kaikki nämä vuodet: kuinka hellä sormen ja käden pitää olla iloalueella.

Tästä olen aikoinaan saanut palautetta ja koettanut ottaa opikseni. Jossain vaiheessa tajusin, että tämä hyvä ohje saattaa hetkittäin unohtua kun oikein innostuu, joten palaute (tästä ja muustakin) on tervetullutta edelleen.
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palaute hupakolta asiakkaalle
« Vastaus #19 : Heinäkuu 02, 2020, 20:20:08 »
Kolme vakkarihupsua on kertonut minulle palautteena, että olen paras (toistaiseksi?) pillunnuolija. Koska sitä nuolentaa oikein erikseen pyydetään, ja yliajalla lisää, niin pakkohan se on uskoa. Vaatimattomampi palaute on jäänyt saamatta, mutta eiköhän joku minua huonona nuolijana pidä siitä huolimatta.

Ei muuta kuin kokoonnutaan Tampereen turskat Paapan terassille, tuopit rinkiin ja keinopimpero keskelle ja kurssi alkaa. Gentleman näyttää mallisuorituksen ja jokainen lipsuttelee vuorollaan. Tässä kohtaa se palaute on toivottua. Suostuisko joku paikallinen hupakko ylituomariksi jos kerättäis kolehti?

Kohti Paapan pilluyliopiston kandin tutkintoa :P
#maksuseksionihanaa