Aloitetaas ketju Tampereen SD (sokerisivu) tytöistä kun banaanisatamallakin on tästä aihe. Onko kokemuksia?
Uutiset:
Hotmale19844
Kelpo kaveri
Hotmale19844
Kelpo kaveri
TreSetä
Kelpo kaveri
Forresteri
Kelpo kaveri
KallioKettu
Kelpo kaveri

Herraspanomies
Kelpo kaveri
. En mennyt. On myös feikkejä AI-kuvin, pyytävät ennakkoa esim Apple gift cardina. Yksikin unohti, missä maassa muka oli, kun sanoi hinnan kruunuina
knaffex
Kelpo kaveri
Hotmale19844
Kelpo kaveri
KallioKettu
Kelpo kaveri
Pay pal on tuttu ja kännykkä menee rikki ja jollet osta uutta niin et saa mitään sovituista jutuista... 24 000 mennyt nyt näihin eli osaan kokemuksesta sanoa että rahalla ei aina saa pillua
Forresteri
Kelpo kaveri
LateHarrastaa
Kelpo kaveri
TreSetä
Kelpo kaveri
Iso läjä valheitaOotko lukenut sähköpostia vähään aikaan? Siellä on sun kaukainen Nigerialainen sukulainen laittanut viestiä että saisit miljoonaperinnön!
knaffex
Kelpo kaveri
Pay pal on tuttu ja kännykkä menee rikki ja jollet osta uutta niin et saa mitään sovituista jutuista... 24 000 mennyt nyt näihin eli osaan kokemuksesta sanoa että rahalla ei aina saa pillua
Jos sä olet pistänyt kusetuksiin 24K niin ehkä on peiliin katsomisen paikka? Oikeasti.
Jos sä olet pistänyt kusetuksiin 24K niin ehkä on peiliin katsomisen paikka? Oikeasti.
Ei ihan samaa asiaa, mutta mulla paloi noin viiden vuoden aikana sellainen 300K€ yhteen naiseen mikä oli siis kuitenkin vain ja ainoastaan asiakassuhde seksillä, toki matkusteltiin ympäri maailmaa ja kaikenlaista muutakin oli tottakai kuin seksiä rahalla (tai niin luulin) mutta loppujen lopuksi se oli kuitenkin vain kylmästi seksiä rahalla tai hänelle rahaa seksillä
jotain lainatakseni, älä herra mun jumalani annan mun enää ikinä olla niin saatanan tyhmä kuin tässä olin
no, kohti uusia seikkailuja ja pilluja

knaffex
Kelpo kaveri
)
KallioKettu
Kelpo kaveri
Mitä pitää naisessa olla että saa vintin noin pimeäksi?
knaffex
Kelpo kaveri
Mitä pitää naisessa olla että saa vintin noin pimeäksi?
Ei vaan oikeasti, aika harva saa pelkkään seksiin kulumaan kummoista määrää rahaa. Mutta sit jos oikeasti viihtyykin toisen seurassa ja tunteet tulee peliin niin sit alkaa rahaa palamaan. Yleensä niin paljon kun on vaan mahdollista.