Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tampereen SD tytöt  (Luettu 3115 kertaa)

Poissa big show

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Tampereen SD tytöt
« : Elokuu 13, 2026, 10:37:24 »
Aloitetaas ketju Tampereen SD (sokerisivu) tytöistä kun banaanisatamallakin on tästä aihe. Onko kokemuksia?
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Hotmale19844

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen SD tytöt
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2026, 18:48:31 »
On kyllä kokemuksia. ihan hirveää paskaa. raha kyllä monelle kelpaa ja kun pitäisi alkaa hommiin niin alkaa selittely että miksei pääse ja ei ymmärretty että paneminen tarkoittaa hänen kanssaan ja naiselle on oikeus kieltäytyä, no niinhän se onkin mutta pitäisi palauttaa sponssi ja niitä valokuvia kyllä myydään missä näkee vähän tissiliiviä. Prismassa näkee tuhmempia kuvia ja sieltä saa bonukset päälle. Tampereella pyörii neljän naisen kopla, kaikki hyvä kroppaisia ja kauniita. Kommunikoivat keskenään mitenkä mieheltä saa parhaiten sponssia, haluavat yleensä tutustua ensin ja dinnerille pääsee parilla sadalla. sen jälkeen halutaan asioiden tapahtuvan luonnollisesti eli suomeksi tarkoittaa sitä että jätkä jätetään roikkumaan varalle ja surullisilla tarinoilla koitetaan saada avustusta. Nimerkkejä ei ole nyt antaa, ei ole pienintäkään aikomusta enään mennä sinne. On se vaan hyvä että tsekeistä saadaan Suomeen oikeita naisia ja tosi eskosta saa mitä hakee.

Poissa Hotmale19844

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Elokuu 14, 2026, 19:01:59 »
niin juu ja monella oma mies kotona. ei vaan tiedä vaimon sivubisneksestä.

Poissa TreSetä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Elokuu 15, 2026, 03:52:34 »
Itsellä kokemusta on pääasiassa muiden kaupunkien tarjonnasta ja ne parhaat SD tytöt joita Tampereelta olen tavannut ei ole sivustolla enää. Omat kokemukset ei ole yhtä karut kuin Hotmalella ja väitän että Tampereeltakin löytyy hyviä tyttöjä, mutta kyllä se tarjonta on todella paljon heikompi kuin pk-seudulla eikä Tampereen tarjonnan takia kannata sivuston jäsenmaksua kovin montaa kuukautta vuodessa maksaa.

Poissa Forresteri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Elokuu 24, 2026, 11:42:07 »
Joo, itsellä hyvin samanlaiset kokemukset kuin Hotmalella. Helposti luvataan kaikenlaista ja vedätetään, ihan oikeasti saa olla tarkkana, niin taidokkaasti tytöt vedätyksiä tekee. Rahaa ei ainakaan kannata lähettää tai antaa ennenkuin on sovitut tehty, ja kuvia näkee netistä miljoona kertaa nopeammin ja paremmin mitä noilta tarjoajilta. Suosittelen, että välttää, usein pelkkää ajan hukkaa ja turhia toiveita. 

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Elokuu 24, 2026, 13:04:08 »
Tampereesta ei ole kokemusta mutta hiukan ihmettelen että miten kokemukseni PK-seudulla eroaa niin valtavasti Tampereen menosta. Olen tavannut vaan 19-25 vuotiaita ja hyvin on toiminut. Yksi huti itsellä mutta muuten erittäin hyvät kokemukset.

Ennen deittiä varmistan vaan että suutelu ja owo ovat ok. Muut itseä kiinnostavat (ja RE:ssä aina lisämaksun takana olevat) asiat ovat onnistuneet kaikkien kanssa joten en niistä edes kysele. Mielestäni tunnelma menee muutenkin vähän pilalle jos aletaan etukäteen ruksimaan jotain listaa halutuista pervoiluista. Paljon mukavampi pervoilla ne ns. luonnollisesti sen mukaan mikä on fiilis ;D

Poissa Herraspanomies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Elokuu 24, 2026, 13:48:40 »
Rahan hukkaa tuo palvelu. Tytöille pitäisi maksaa jopa vain viestittelystä, kuvista tai pelkästä juttelusta. Tai sitten on poskettomat hintapyynnit, esim yksi halusi 500 egee panosta talon roskakatoksessa :D. En mennyt. On myös feikkejä AI-kuvin, pyytävät ennakkoa esim Apple gift cardina. Yksikin unohti, missä maassa muka oli, kun sanoi hinnan kruunuina :D

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Elokuu 24, 2026, 15:13:03 »
Mä olen itse pk-alueelta mutta treffannu vain Tampreen ja Turun SDtyttöjä ja Tamprere vie kyllä voiton, ihania tyttöjä siellä!

Poissa Hotmale19844

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Elokuu 24, 2026, 22:34:02 »
Pakko nyt varoitella veljiä vielä kun paskan maku ei tunnu lähtevän suusta.
Pay pal on tuttu ja kännykkä menee rikki ja jollet osta uutta niin et saa mitään sovituista jutuista, minkä takia se puhelimen pitää aina olla Iphone 17 Pro Max, halvempi ei ikinä käy koska pitää pystyä lähettämään hyviä kuvia ja tallennustilaa pitää olla. Pahimmat on J_C 24, emilia30, lovepatricia ja kaikista pahin on Jenika. 24 000 mennyt nyt näihin eli osaan kokemuksesta sanoa että rahalla ei aina saa pillua, tytöt on todella taitavia ja tarkkana saa olla. Muutaman kanssa tehty rikosilmoitus kun naisella on oikeus kieltäytyä seksistä, harmi että tytöt eivät ymmärrä että silloin pitää siitä maksettu korvaus myös palauttaa.

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 00:27:45 »
Pay pal on tuttu ja kännykkä menee rikki ja jollet osta uutta niin et saa mitään sovituista jutuista... 24 000 mennyt nyt näihin eli osaan kokemuksesta sanoa että rahalla ei aina saa pillua

Jos sä olet pistänyt kusetuksiin 24K niin ehkä on peiliin katsomisen paikka? Oikeasti. En usko sanaakaan. Parin tunnin deitti kustantaa ehkä 250-350€ joten mikä logiikka on ostella jotain iphoneja neidoille? Koko juttu kuulostaa keksityltä.

Noita samoja kusetuksia on joka paikassa. Hyvin todennäköistä että jos joku pyytää ennakkoon jotain niin se on kusetus. Kauan tunnettu vakkari on eri juttu.

Poissa Forresteri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 08:28:18 »
Hurjia juttuja on kyllä ja ei voi korostaa kuinka taitavia tytöt on vedättää. Itsellä on myös kokemusta muista kaupungeista, sanoisin että pääkaupunkiseudulla toiminut parhaiten ja nopeiten, voi melkein edellisenä päivänä katsoa parit ilmoitukset ja pääsee seuraavana päivänä jo panoille, Turussa myös löytynyt sopivasti seuraa, tarjonta tosin pienempää. Tampereella on kyllä oman kokemuksen mukaan vedätysten mestareita. Tutuuja nimiä Hotmalen listasta.

Ajattelin kerran ottaa oikein työn alle tuollaisen vedättäjän, että miten toimii ja kuinka onnistuu vedättämään ja sai kyllä nähdä ihailtava sinnikkyyttä ja taitoa. Meni puhelin rikki, lapsi sairas, lomamatkaa, isä sairas, kaveri yllättäin kylään, lapsi tarvitsee vaatteita, ruokakin taisi olla loppu, ei töitä, auttaa siskoa, mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja vedotaan inhimillisiin tunteisiin. Parit treffitkin sain järjestettyä, mutta ne muuttui aina ruokapaikkaan ja tuli aikatauluja, että ei ehtinytkään syömisen jälkeen enempää. Mutta jos on aikaa, rahaa ja ei haittaa vedätetyksi tuleminen niin matoa koukkuun. Ne ketkä on halukkaita antamaan selviää kyllä parin viestin jälkeen, ei tule mitään selittelyjä ja muuttuvia tekijöitä esille.

Poissa LateHarrastaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : eilen kello 08:37:18 »
Ite oon löytänyt SD kautta todellisia helmiä, mutta tottakai siellä on myös niitä nopean rahan toivossa eläviä huijareita. Sanoisin, että tän harrastuksen parhaat kokemukset on tullut juurikin sen kautta. Pääasiassa selannut Tampereen, Helsingin ja Turun tyttöjä liikkumisteni mukaan. Sanoisin, että Helsingin alueen tarjonta on yksinkertaisesti parempaa ihan silkasta määrästä johtuen, helpompi löytää itseä miellyttävä tyttö, jonka kanssa muutenkin klikkaa.

Parit nyrkkisäännöt: Ei koskaan ennakkomaksuja eikä mitään lahjakortteja. Jos joku sanoo "osta ensiksi kuvia, sitten voidaan miettiä liveä", et tuu koskaan saamaan liveä. Sovi etukäteen treffien sisällöstä. Näitä sääntöjä toteuttamalla ei ole mennyt senttiäkään huijauksiin enkä ole ajelut turhille treffeille.

Poissa TreSetä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : eilen kello 14:38:37 »
Iso läjä valheita
Ootko lukenut sähköpostia vähään aikaan? Siellä on sun kaukainen Nigerialainen sukulainen laittanut viestiä että saisit miljoonaperinnön!

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : eilen kello 18:35:06 »
Pay pal on tuttu ja kännykkä menee rikki ja jollet osta uutta niin et saa mitään sovituista jutuista... 24 000 mennyt nyt näihin eli osaan kokemuksesta sanoa että rahalla ei aina saa pillua

Jos sä olet pistänyt kusetuksiin 24K niin ehkä on peiliin katsomisen paikka? Oikeasti.

Ei ihan samaa asiaa, mutta mulla paloi noin viiden vuoden aikana sellainen 300K€ yhteen naiseen mikä oli siis kuitenkin vain ja ainoastaan asiakassuhde seksillä, toki matkusteltiin ympäri maailmaa ja kaikenlaista muutakin oli tottakai kuin seksiä rahalla (tai niin luulin) mutta loppujen lopuksi se oli kuitenkin vain kylmästi seksiä rahalla tai hänelle rahaa seksillä

jotain lainatakseni, älä herra mun jumalani annan mun enää ikinä olla niin saatanan tyhmä kuin tässä olin

no, kohti uusia seikkailuja ja pilluja

Poissa Opiskelijarakastelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #14 : eilen kello 18:47:29 »

Jos sä olet pistänyt kusetuksiin 24K niin ehkä on peiliin katsomisen paikka? Oikeasti.

Ei ihan samaa asiaa, mutta mulla paloi noin viiden vuoden aikana sellainen 300K€ yhteen naiseen mikä oli siis kuitenkin vain ja ainoastaan asiakassuhde seksillä, toki matkusteltiin ympäri maailmaa ja kaikenlaista muutakin oli tottakai kuin seksiä rahalla (tai niin luulin) mutta loppujen lopuksi se oli kuitenkin vain kylmästi seksiä rahalla tai hänelle rahaa seksillä

jotain lainatakseni, älä herra mun jumalani annan mun enää ikinä olla niin saatanan tyhmä kuin tässä olin

no, kohti uusia seikkailuja ja pilluja

Mitä pitää naisessa olla että saa vintin noin pimeäksi? :behind:
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : eilen kello 20:00:18 »

noniimpä!!

hän vain oli (on) enemmän kuin täydellinen

mutta ei enää ikinä!!
(kunnes taas :inlove: )
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:02:30 kirjoittanut knaffex »

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : eilen kello 20:55:57 »

Oon kuullut että jotkut on jopa muuttaneet yhteen ja ostelleet omakotitalot, volvot sun muut naisen kanssa. Sairasta!

Ei vaan oikeasti, aika harva saa pelkkään seksiin kulumaan kummoista määrää rahaa. Mutta sit jos oikeasti viihtyykin toisen seurassa ja tunteet tulee peliin niin sit alkaa rahaa palamaan. Yleensä niin paljon kun on vaan mahdollista.

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : eilen kello 22:35:30 »

Ei vaan oikeasti, aika harva saa pelkkään seksiin kulumaan kummoista määrää rahaa. Mutta sit jos oikeasti viihtyykin toisen seurassa ja tunteet tulee peliin niin sit alkaa rahaa palamaan. Yleensä niin paljon kun on vaan mahdollista.

Juuri näin, tunteet tulee peliin, niin silloin ei rahalla ole merkitystä.
Omalla kohdalla se että viihtyi seurassa ja tunteet oli pelissä, oli vain yksipuolista ja toiselle ainut merkityksellisyys oli (on) vain raha. Viidessä vuodessa saa palamaan aika paljon ei pelkkään nussimiseen.