Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huippudiili Naapurissa  (Luettu 2909 kertaa)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Huippudiili Naapurissa
« : Kesäkuu 30, 2020, 16:46:44 »
Tuli selattua naapurissa Vantaan listaa. Siellä oli tarjolla nainen etsii miestä listalla seuraa "vähän erikoisempaan kuvioon", ilmoituksessa kerrotaan heti alkuun, että seksiä ei ole tarjolla. Naapurissahan on ihmeelliset säännöt siitä mitä saa mainostaa, joten ajattelin, että tässä saattaisi kuitenkin olla normihupakointia tarjolla.

Useamman viestin rumban jälkeen selvisi sitten mitä oikeasti on tarjolla, eli nainen ilmoitti: "just lasken housuja ja rintsikoita", kuulemma ei katsota kelloa, mut 20min olisi ehdoton aikaraja. Tuona aikana asiakkaan tulisi tyydyttää itse itsensä.

20min vilauttelusta ja itsensä runkkaamisesta saisi maksaa 200e.
Hinta on määräytynyt tuohon summaan kun "halukkaita on niin paljon".

Totesin tähän sitten, että ei taida tulla diiliä  8)

Strippipaikoissa taitaa 20min strippi maksaa muutaman kympin ja nainen riisuutuu siinä täysin alasti.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huippudiili Naapurissa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 30, 2020, 17:07:29 »
Tirkistelyfantasian omaavia on oikeasti todella paljon. Useamman kerran kuullut AS:ssä naisilta, että on tarjottu huomattavia summia peekshowsta :o Tyttön kannalta suhteellisen siistiä kun riisuu vaan vaatteet ja pukee ne takaisin päälleen, laskuttaen ton summan. Siinä voi päisävässä helposti tehdä liukuhihnaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huippudiili Naapurissa
« Vastaus #2 : Kesäkuu 30, 2020, 17:25:35 »
^Naapurissa taitaa olla erikseen kategoria striptease, joka on lähempänä totuutta kuin tuo naiset etsii miestä.

Ja tiedänhän minä, että aina löytyy joku, joka maksaa mitä vain mistä vain. Jotenkin silti on vaikea uskoa, että halukkaita on "niin paljon".

Tarjous peekshowsta on eri asia muuten kuin toteutunut diili. Uskon, että tuolla AS puolellakin on kaikkea helppo ehdotella, jos ehdottelun kohde lähtee leikkiin mukaan niin luulen, että moni ehdottelija voi hävitä siinä vaiheessa.

Osittain tässä tapauksessa diiliä "paransi" myös vastapuolen heikko ulosanti meilin puolella.  :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huippudiili Naapurissa
« Vastaus #3 : Kesäkuu 30, 2020, 17:38:10 »
Joten mikä tässä hiertää? Se että ilmoitus on väärässä osiossa? Ilmoita ylläpidolle.

Niin kuin täälläkin on useasti mainittu. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Jokainen on vapaa määrittämään palveluidensa hinnan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huippudiili Naapurissa
« Vastaus #4 : Kesäkuu 30, 2020, 17:51:57 »
^ Eipä tässä mikään hierrä.
Lähinnä huvittaa  8)

Saahan tuota pyytää.

Eikä minua kiinnosta ilmoitella ylläpidolle mitään naapurissa, täällä tai missään muuallakaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huippudiili Naapurissa
« Vastaus #5 : Kesäkuu 30, 2020, 19:06:21 »
Aivan ;D Tuosta oon kyllä samaa mieltä, että aika rouhea hinta tuosta palvelusta tuolla ajalla. Mut kaipa se jos yksikin käy, niin kattaa viikon sapuskat opiskelijalle ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.