Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaikkien aikojen suosikki hupsukkani tähän päivään mennessä?  (Luettu 43788 kertaa)

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen suosikki hupsukkani tähän päivään mennessä?
« Vastaus #160 : Huhtikuu 27, 2024, 23:30:11 »
Eihän noita voi paremmuusjärjestykseen laittaa, koska jokainen käynti on subjektiivinen kokemus ja jokaisesta hupakosta löytyy erilaisia ominaisuuksia, joiden perusteella voi olla paras. Tässä kuitenkin muutama erikoismaininta:


Ja boonuksena vielä muistoissa ikuisesti, legenda Annatypy.

 :inlove:

Heh, Annatypy oli se hupakko jonka takia minusta tuli turska aikoinaan. Voi mitä muistoja....

Joo hän oli mun toinen. Olipahan ikimuistoinen kokemus hotelli Arthurissa. Olin ajallaan, hän avasi oven mutta pyysi odottamaan vielä käytävällä. No siinä oli pari remppamiestä A-tikkaiden kanssa häsäämässä jotain. Eli tasan tarkkaan tiesivät mistä oli kyse.
Annatypyn hoito oli ihan huippua.
Tämä lienee ollut noin 2002, silloin kun Sihteeriopistossa kokemuksia vaihdettiin suljetulla sivustolla, olikohan 'Tosimiehet'

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen suosikki hupsukkani tähän päivään mennessä?
« Vastaus #161 : Huhtikuu 27, 2024, 23:31:34 »
Minulle tämä on menneiden muisteluketju... Mariela76:sta olisi suurella todennäköisyydellä tullut elämäni toinen vakkari, jos ei olisi lopettanut "uraansa" niin lyhyeen. Syksyllä 2018 toteutuneita tapaamisia muistelen vielä kiikkustuolissakin.

Mariela oli aivan huippunainen, ihan muutenkin kuin seksissä.

Poissa Markku

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen suosikki hupsukkani tähän päivään mennessä?
« Vastaus #162 : Huhtikuu 28, 2024, 09:30:33 »
Vanhat parrat muistavat ehkä tsekittären nimeltä Elizabeth! Itse en tsekkejä muuten oikein hehkuta, mutta Ellussa oli sitä jotain. Timmi ruskettunut pikkuinen vartalo, mallikaunottaren kasvot, äärimmäisen mukava persoona ja oli mukana hommassa täysillä.

Elizabeth (ellu) on minunkin kaikkien aikojen suosikki. Ihana ruskeasilmäinen fitness-blondi. Ellu tuntui todella pitävän panemisesta ja muutenkin tosi hyvää seuraa. Jäänyt mieleen. Missähän menee nykyään...