Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen  (Luettu 9201 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #40 : Huhtikuu 12, 2021, 11:14:40 »
Onko se muuten laiton uhkaus, jos etukäteen sanoo jollekin, että vittu minä sulle mitään pillua anna ;D
Ei, eikä sekään jos sanot että kohta saat pillua mutta se voi olla jos sanon " kohta tungen kyrvän sun suuhun "

Ei oo taaskaan tasajako  :laught:
Why so fragile?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #41 : Huhtikuu 12, 2021, 11:59:46 »
Onko se muuten laiton uhkaus, jos etukäteen sanoo jollekin, että vittu minä sulle mitään pillua anna ;D

On, koska syrjintää:((
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #42 : Huhtikuu 12, 2021, 12:57:24 »
Eli olen syyllistynyt rikokseen. Jos saa pyytää, niin mieluummin sellainen pitkätukkainen parrakas isohabainen polliisisetä saa tulla pidättämään.

Poissa Vieras0181

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #43 : Huhtikuu 12, 2021, 13:50:27 »
Eli olen syyllistynyt rikokseen. Jos saa pyytää, niin mieluummin sellainen pitkätukkainen parrakas isohabainen polliisisetä saa tulla pidättämään.

Aurora Mature tulee sinut pidättämään - Sen jälkeen on kyyti kylmää 😂😂

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #44 : Huhtikuu 13, 2021, 17:43:41 »
[quote author=Lasihelmi link=topic=3894.msg138323#msg138323 date=161807533 Mutta ilmeisesti kollegojen kertoman perusteella on paljon niitäkin, jotka panevat ja käyttävät koko ajan ja jälkikäteen vaativat kuitenkin rahojansa takaisin. Tai toteavat kesken hommien että ei nyt nappaakaan ja vaativat rahoja takaisin. Se ei musta ole ok. Horokin on varannut aikaansa tälle asiakkaalle ja olisi sen ajan voinut potentiaalisti bookata jollekin toiselle.

Oliko se nyt vartin vai puolentunnin aika mikä tapahtui joskus Seinäjoella. Otin asiakkaalta suihin ja jossain välissä kysyin haluaisiko pannakin. No ei halunnut ja suikkarilla maaliin. Aika alkoi olla lopussa ja asiakas alkoi riehumaan, että rahat takaisin kun ei pantu lainkaan. Minä siihen selitin miksi ei nyt oikein osu ja kaveri karjuu, että hän pääsi juuri linnasta kahden miehen taposta. Joo kiva, minulla on tuolla takapihalla kaksi kaukkaria. Laittoi sadatellen vaatteet päällensä ja paiskasi mennessään oven niin kovaa kiinni, että ikkunatkin helisivät. Kuulet minusta vielä, hän huusi. En ole kuullut, tai mistä sitä tuotakaan tietää ;D



Nämä on justiin näitä Pohjalaisia tyhjänhuutajia joista lähtee paljon meteliä tehostettuna dramaattisilla elkeillä mutta ei sitten mitään mùuta. Tiedän tämän kun olen itsekin Pohjanmaalta. Nuorempana hypättiin paljon Seinäjoella ja tutuksi tuli joka viikonloppuiset kahinat Nurmon puolella olevan grillin nakkijonossa ja vähän muuallakin.
 Voi sitä uhoa ja voi niitä aikoja🙂...Taas meni vähän off topiciksi.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2021, 17:53:12 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #45 : Huhtikuu 13, 2021, 18:47:33 »
^ ja välillä annettiin turpiin, vai saiko?

takaisin raiteille: ei mulla lisättävää tähän keskusteluun.
Shikita ga nai

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #46 : Huhtikuu 13, 2021, 20:57:34 »
Ai hittolainen, omien kokemusten mukaan pohjalaisia muijia saa helposti mukaan avion ulkopuolisiin leikkeihin, siis reilusti keskimääräistä enemmän kuin muista maakunnista, ja tässä korostuu vielä erikoisesti etelä-Pohjanmaa. Upeita naisia kertakaikkiaan.

Mutta tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä minkään kanssa, kaikkein vähiten kuuluu tähän ketjuun.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #47 : Huhtikuu 17, 2021, 10:02:37 »
Mua kyllä potuttaa aikojen peuruminen, mutta mielummin otan jopa sen hetkeä ennen tulevan ilmoituksen, että sori en pääsekään kuin sen, että odottelen täydessä tällingissä josko poka kuitenkin olisi tulossa, mutta vain vähän myöhässä.

Eli pliis ilmoittakaa, parhaimmassa tapauksessa ehdin ottamaan jonkun toisen pikana tilalle. Lupaan, etten ikinä suutu kenellekään, joka ilmoittaa perumisesta!  :inlove:
Oulu 22.8.2023

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #48 : Huhtikuu 17, 2021, 10:05:25 »
Mua kyllä potuttaa aikojen peuruminen, mutta mielummin otan jopa sen hetkeä ennen tulevan ilmoituksen, että sori en pääsekään kuin sen, että odottelen täydessä tällingissä josko poka kuitenkin olisi tulossa, mutta vain vähän myöhässä.

Eli pliis ilmoittakaa, parhaimmassa tapauksessa ehdin ottamaan jonkun toisen pikana tilalle. Lupaan, etten ikinä suutu kenellekään, joka ilmoittaa perumisesta!  :inlove:

Joo, jos tekee oharit niin turha toivo että saisi enää uutta aikaa. Jos asiallisesti ilmoittaa esteestä heti kun sen tietää niin eri asia. Joskus tietysti voi olla, että esim. on kamala ruuhka tai muuta vastaavaa, minkä vuoksi ei pääsekään ajoissa/ollenkaan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #49 : Huhtikuu 17, 2021, 10:15:38 »
Mua kyllä potuttaa aikojen peuruminen, mutta mielummin otan jopa sen hetkeä ennen tulevan ilmoituksen, että sori en pääsekään kuin sen, että odottelen täydessä tällingissä josko poka kuitenkin olisi tulossa, mutta vain vähän myöhässä.

Eli pliis ilmoittakaa, parhaimmassa tapauksessa ehdin ottamaan jonkun toisen pikana tilalle. Lupaan, etten ikinä suutu kenellekään, joka ilmoittaa perumisesta!  :inlove:

Nyt kyllä narraat, ei ne mitään ilmoita. Oletuksena sinulla on että osoitteessa on heppuja jonossa vuoronumero kädessä ja tulee kolmen minsan päästä. Muuten aika meni haaskuun, kun pää-Pentti on tulossa jo puolen tunnin päästä.
Ja jos peruminen on hetkeä ennen ja on stay-upit jalassa, emäntä ja pillu valmiina, niin kyllähän se vituttaa.
Miettii... antaisko noin aikoja monelle ja laittaisi ne tonne pyörävarastoon odottamaan. Tiistaisin ei käy, kun siivoaja nuohoaa silloin siellä.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #50 : Huhtikuu 17, 2021, 10:31:12 »
Mua kyllä potuttaa aikojen peuruminen, mutta mielummin otan jopa sen hetkeä ennen tulevan ilmoituksen, että sori en pääsekään kuin sen, että odottelen täydessä tällingissä josko poka kuitenkin olisi tulossa, mutta vain vähän myöhässä.

Eli pliis ilmoittakaa, parhaimmassa tapauksessa ehdin ottamaan jonkun toisen pikana tilalle. Lupaan, etten ikinä suutu kenellekään, joka ilmoittaa perumisesta!  :inlove:

Nyt kyllä narraat, ei ne mitään ilmoita. Oletuksena sinulla on että osoitteessa on heppuja jonossa vuoronumero kädessä ja tulee kolmen minsan päästä. Muuten aika meni haaskuun, kun pää-Pentti on tulossa jo puolen tunnin päästä.
Ja jos peruminen on hetkeä ennen ja on stay-upit jalassa, emäntä ja pillu valmiina, niin kyllähän se vituttaa.
Miettii... antaisko noin aikoja monelle ja laittaisi ne tonne pyörävarastoon odottamaan. Tiistaisin ei käy, kun siivoaja nuohoaa silloin siellä.


Jos peruu muutama tunti ennen varattua aikaa, niin sitten voi olla mahis saada uus tilalle.

Mutta ai että, tollanen ohariollikorvikevarasto olis kyllä varsin näppärä! Mulla olis häkkivarastossa tilaakin ja siellä yks vanha patja niin heillähän olis ihan lokoisat olot odotella siellä että millon pääsee!  :laught:
Oulu 22.8.2023

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #51 : Huhtikuu 17, 2021, 11:41:39 »

Mä voin olla tuollainen paikkaaja oharien varalle Treen alueella. 3minsaa on kyl aika tiukka SLA, mut tuun vartin sisällä soitosta. Ja lupaan takuun että jos en kerkee niin panen kahdesti. 😁

Amator

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #52 : Huhtikuu 17, 2021, 11:50:16 »

Mä voin olla tuollainen paikkaaja oharien varalle Treen alueella. 3minsaa on kyl aika tiukka SLA, mut tuun vartin sisällä soitosta. Ja lupaan takuun että jos en kerkee niin panen kahdesti. 😁
Tuohan oli hyvä! Valmiudessa kuin palokunta ikään ja kaahata paikalle siniset hälytysvalot vilkkuen...😄
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #53 : Huhtikuu 17, 2021, 12:01:01 »
^ ja ^^ Tuollainen olisi kyllä ajatustasolla aika kiihottava ajatus. Tutulta hupakolta tulisi viestiä, että ohariolleja liikkeellä ja täällä joutuu nyt tuskailemaan yksin täydessä valmiudessa, tule auttamaan neitiä hädässä :)

Käytännössä toki aika mahdotonta kun omat menot ja matka-ajat tulee vastaan.

Poissa Timppa-T

  • Hero Member
  • Viestejä: 899
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #54 : Huhtikuu 09, 2024, 17:25:03 »
Kehtaako kukaan pyytää rahaa takas tai edes osittain jos aivan farssi kokemus?
Kenen vika että kokemus on farssi? Tässä on aina kaksi ihmistä. Millä nää määritellään? Rahoja ei missään nimessä voi pyytää takaisin jos olet jo ajan käyttänyt ja pillua saanut. Joku roti saatana!

Tai esimerkiks jos sovitaan että x hinta ja parikertaa voi tulla, mutta kun tulet kerran niin ilmoittaa ei enempää?
Neiti C:tä saarnasin 45min niin että taivas löi tulta yläpuolellamme. Viel olisi ollut 15min aikaa saarnata toinen orkku, käydä pesulla, pukea päälle ja poistua ovesta. Että miten nää nyt ottaa.

Samaan aiheeseen vielä, miksi jos asiakas peruu tapaamisen esim viestillä tms hetkeä ennen tapaamista se on iso ongelma? Mutta kun palveluntarjoaja peruaa esimerkiksi kun olet jo matkalla paikalle tai muuta niin se ei ole ongelma?
Toinen menettää tässä rahaa ja toinen säästää. Et onhan siinä helvetillinen ero. Lasken kyllä tuollaisen ohariksi, ihan sama kumpi osapuoli sen tekee. Annan kyllä heti anteeksi jos toinen yhtään pahoittelee, pillulla minut kuitenkin on yleensä hurmattu.

Oon kerran kaksi perunut tapaamisen tuntia kahta ennen ja sain haukkumiset viestillä. Itse olen mennyt jopa ovelle asti kun on välillä tullut viestiä että "sori pitää perua" tai muuta.
Kumpakin tapaus on enemmistön mukaan ohari. Siis näistä on - USKO POIS, väännetty pallit ja pillut hiessä MONTA SAATANAN KERTAA.

Nuole haavat, kiroa kaikki huorat ja laita kansallisuus boikottiin tai nusase seuraavaa kahden rahan edestä hullun lailla.
Aamen! Nussi saatana niin jotta sata salamaa iskee tulta ja koko maailma räjähtää!

Siinähän ne tärkeimmät.  :headbang:
#freepalestine