Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar

<< < (2/2)

antero pee:
Kaikella rakkaudella ymmärtäväisiä ja pitkämielisiä turskia kohtaan, mutta jotain tolkkua ja suhteellisuutta nyt hei, please!!

PekkaPekka oli siis säätänyt kolme tapaamista, on matkustanut joka kerta paikalle, päässyt kerran jopa sisälle kämppään, sitten maksanut kiltisti ja lopulta päässyt sisälle haluttomaan palveluntarjoajaankin, jota panee muutaman minuutin, jolloin alkaa hoputus... jotenkin hän vielä onnistuu laukeamaankin ja yhteenvetona sanoo että "todennäköisesti" en menisi enää?? ei ei ei... ei ymmärrys riitä  >:( :'( :( :-[ Lukekaa nyt tästä tiivistelmä jos ette usko:

--- Lainaus käyttäjältä: PekkaPekka - Kesäkuu 28, 2020, 21:51:02 ---Ensimmäisellä kerralla sovittiin tapaaminen tunnin päähän. Pihaan päästyäni tämä sulotar ei vastannut enää yhteydenottoihin. Odottelin puolisen tuntia, tuloksetta.

Jonkin ajan päästä... Osoitteeseen päästyäni huomasin että olenpas ollut täällä ennenkin.
Sama kuvio ohareiden suhteen toistui.

Nyt viimein pari kuukautta sitten onnistuin sopimaan tapaamisen ja pääsin jopa sisään asti.
Hän ei juuri luonut katsekontaktia. Suikkari oli konemaista ja nopeaa. hän kysyi kohteliaasti "etkö voisi jo tulla" Olin siis viettänyt asunnossa korkeintaan 7 minuuttia
Menisinkö uudestaan, todennäköisesti en.

--- Lainaus päättyy ---

Miten paljon voi kilttiä miestä pompottaa? Vai onko hän kiero masokisti joka saa elämänsä kiksit pahaa-aavistamattomalta hutsulta? Vai onko koko rapsa huumoria? En tajua enää mitään.

antero pee

naut1skelija:
Epäilemättä "scenestä" löytyy ihmisiä jotka vaan eivät voi itselleen mitään, kun näkyy joku neitokainen x ominaisuudella ja sitten on pakko päästä testaamaan vaikka todennäköiesti kymmenen red flagia heiluu moneen kertaan naaman edessä ja jostain syystä voi sumentua viimeisetkin aivosolut ja sitten vielä lopputulemana on fine sen kanssa että maksoi todennäköisesti saturaisen 7minuutista, jossa joku on haluton olemaan sinun kanssasi sitäkään.

Kai sitä jotkut neitokaisetkin saattavat ajatella, että kun laittavat huoraus ilmoituksen niin pääsevät rahasta panemaan niitä samoja panopoikia joita ovat tottuneet narraamaan baarista himaan. Kunnes todellisuus lyö vasten kasvoja. Tai en minä tiedä.

Olen aika moneen kertaan erinäisillä foorumeilla kohdannut sen tapaisia kommentteja omaan, ns. varsin kriittiseen ja suoraan lähestymiseen vastaaviin tilanteisiin, kuin minä olisin jotenkin väärässä ja fakehorotkin ovat pyhiä kriittiseltä tarkastelulta ja jokaisen miehen pitäisi vain niellä huono onnituusensa ja maksaa paskasta palvelusta rumalle akalle ja mielellään olla rapsaamattakin.

Ilmeisesti tämä on tätä trendikästä simp kulttuuria.

En ole onneksi itse ollut vielä toistaiseksi kuin kerran lähtiessä sellainen olo että tuli aika kusetetuksi. Tosin tuollakin kerralla neito oli kyllä pääosin kuvien mukainen ja käytös ihan ok. Mutta toiveita ei ollut oikein ymmärretty ja tapaaminen jäi vähän vaisuksi.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Kesäkuu 30, 2020, 03:18:05 ---Olen aika moneen kertaan erinäisillä foorumeilla kohdannut sen tapaisia kommentteja omaan, ns. varsin kriittiseen ja suoraan lähestymiseen vastaaviin tilanteisiin, kuin minä olisin jotenkin väärässä ja fakehorotkin ovat pyhiä kriittiseltä tarkastelulta ja jokaisen miehen pitäisi vain niellä huono onnituusensa ja maksaa paskasta palvelusta rumalle akalle ja mielellään olla rapsaamattakin.

Ilmeisesti tämä on tätä trendikästä simp kulttuuria.

--- Lainaus päättyy ---

Näin minäkin tätä lukisin. Tietysti se, että sovitaan etukäteen mitä saa ja sitä odotetaan, on vain yksi lähestymistapa. Mutta minusta selkein. Ja ohareista joutuu mustalle listalle. Tietysti palveluntarjoajat myös mustalistattavat ja kertovan tinkaajille, että homma ei mene näin. Ainakin täysi oikeus siihen on!

antero pee

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta