Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar  (Luettu 3426 kertaa)

Poissa Munat

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Aivan mahtavat muodot tällä naisella ilmoituksissaan naapurisivustolla. Ei vaan suostu vastaamaan, tai kerran: Älä soita!

Kokemuksia teillä?

Poissa Munat

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar
« Vastaus #1 : Kesäkuu 27, 2020, 13:16:09 »
Nyt poistui molemmat ilmoitukset.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar
« Vastaus #2 : Kesäkuu 28, 2020, 17:09:16 »
Nyt poistui molemmat ilmoitukset.

Laittoi ilmoituksen tissihieronnasta. Miehet alkoi soittelemaan. Vastaa puhelimeen: "älä soita". Poisti ilmoituksen. Soittelu loppui. Kaikki tyytyväisiä.

antero pee

You and me, part-time lovers

Poissa PekkaPekka

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar
« Vastaus #3 : Kesäkuu 28, 2020, 21:51:02 »
Yritin saada aikaa sovittua tämän kanssa useammankin kerran hänen edelliseen vastaanttopisteeseensä.

Ensimmäisellä kerralla sovittiin tapaaminen tunnin päähän.
Tyttö kuitenkin kysyi mielestä hieman oudon kysymyksen "onks sulla kortsuja?"
No sovittiin että käyn matkalla hakemassa.

Pihaan päästyäni tämä sulotar ei vastannut enää yhteydenottoihin.
Odottelin puolisen tuntia, tuloksetta.
Ei mitään ilmoitusta. Ei vaan enää vastannut.

Jonkin ajan päästä ilmoitus isorintaisesta nuoresta ja tulisesta naisesta sai kiinnostukseni jälleen heräämään.
Sovittiin treffit puhelimessa.

Osoitteeseen päästyäni huomasin että olenpas ollut täällä ennenkin.

Sama kuvio ohareiden suhteen toistui.


Nyt viimein pari kuukautta sitten onnistuin sopimaan tapaamisen ja pääsin jopa sisään asti.

Tytöllä oli isot ja näyttävät rinnat.
Mutta meillä ei ilmeisesti kemiat kohdanneet.

Hän ei juuri luonut katsekontaktia. Suikkari oli konemaista ja nopeaa.
Ratsaille kun olin hänet pyytänyt, hän totesi ettei oikein yleensä jaksa ratsastaa.

Siinä hän oli oikeassa. N.20sekunnin jälkeen oli pakotettu asennonvaihto edessä.

Puolen minuutin saarnaamisen jälkeen hän kysyi kohteliaasti "etkö voisi jo tulla"
Olin siis viettänyt asunnossa korkeintaan 7 minuuttia sovitusta puolesta tunnista.

Pyysin sitten että voisin laskea lemmennesteet hänen isoille rinnoilleen.
Tämä sopi ja kassit saatiin tyhjennettyä.

Menisinkö uudestaan, todennäköisesti en. Edelliset oharit latistivat loppujen lopuksi niin paljon tunnelmaa.




Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2020, 23:59:36 »
Kaikella rakkaudella ymmärtäväisiä ja pitkämielisiä turskia kohtaan, mutta jotain tolkkua ja suhteellisuutta nyt hei, please!!
 
PekkaPekka oli siis säätänyt kolme tapaamista, on matkustanut joka kerta paikalle, päässyt kerran jopa sisälle kämppään, sitten maksanut kiltisti ja lopulta päässyt sisälle haluttomaan palveluntarjoajaankin, jota panee muutaman minuutin, jolloin alkaa hoputus... jotenkin hän vielä onnistuu laukeamaankin ja yhteenvetona sanoo että "todennäköisesti" en menisi enää?? ei ei ei... ei ymmärrys riitä  >:( :'( :( :-[ Lukekaa nyt tästä tiivistelmä jos ette usko:

Ensimmäisellä kerralla sovittiin tapaaminen tunnin päähän. Pihaan päästyäni tämä sulotar ei vastannut enää yhteydenottoihin. Odottelin puolisen tuntia, tuloksetta.

Jonkin ajan päästä... Osoitteeseen päästyäni huomasin että olenpas ollut täällä ennenkin.
Sama kuvio ohareiden suhteen toistui.

Nyt viimein pari kuukautta sitten onnistuin sopimaan tapaamisen ja pääsin jopa sisään asti.
Hän ei juuri luonut katsekontaktia. Suikkari oli konemaista ja nopeaa. hän kysyi kohteliaasti "etkö voisi jo tulla" Olin siis viettänyt asunnossa korkeintaan 7 minuuttia
Menisinkö uudestaan, todennäköisesti en.

Miten paljon voi kilttiä miestä pompottaa? Vai onko hän kiero masokisti joka saa elämänsä kiksit pahaa-aavistamattomalta hutsulta? Vai onko koko rapsa huumoria? En tajua enää mitään.

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar
« Vastaus #5 : Kesäkuu 30, 2020, 03:18:05 »
Epäilemättä "scenestä" löytyy ihmisiä jotka vaan eivät voi itselleen mitään, kun näkyy joku neitokainen x ominaisuudella ja sitten on pakko päästä testaamaan vaikka todennäköiesti kymmenen red flagia heiluu moneen kertaan naaman edessä ja jostain syystä voi sumentua viimeisetkin aivosolut ja sitten vielä lopputulemana on fine sen kanssa että maksoi todennäköisesti saturaisen 7minuutista, jossa joku on haluton olemaan sinun kanssasi sitäkään.

Kai sitä jotkut neitokaisetkin saattavat ajatella, että kun laittavat huoraus ilmoituksen niin pääsevät rahasta panemaan niitä samoja panopoikia joita ovat tottuneet narraamaan baarista himaan. Kunnes todellisuus lyö vasten kasvoja. Tai en minä tiedä.

Olen aika moneen kertaan erinäisillä foorumeilla kohdannut sen tapaisia kommentteja omaan, ns. varsin kriittiseen ja suoraan lähestymiseen vastaaviin tilanteisiin, kuin minä olisin jotenkin väärässä ja fakehorotkin ovat pyhiä kriittiseltä tarkastelulta ja jokaisen miehen pitäisi vain niellä huono onnituusensa ja maksaa paskasta palvelusta rumalle akalle ja mielellään olla rapsaamattakin.

Ilmeisesti tämä on tätä trendikästä simp kulttuuria.

En ole onneksi itse ollut vielä toistaiseksi kuin kerran lähtiessä sellainen olo että tuli aika kusetetuksi. Tosin tuollakin kerralla neito oli kyllä pääosin kuvien mukainen ja käytös ihan ok. Mutta toiveita ei ollut oikein ymmärretty ja tapaaminen jäi vähän vaisuksi.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sutinaa kalliossa lauantaina ja Uhkea ja kaunis Tissihierojatar
« Vastaus #6 : Kesäkuu 30, 2020, 15:33:52 »
Olen aika moneen kertaan erinäisillä foorumeilla kohdannut sen tapaisia kommentteja omaan, ns. varsin kriittiseen ja suoraan lähestymiseen vastaaviin tilanteisiin, kuin minä olisin jotenkin väärässä ja fakehorotkin ovat pyhiä kriittiseltä tarkastelulta ja jokaisen miehen pitäisi vain niellä huono onnituusensa ja maksaa paskasta palvelusta rumalle akalle ja mielellään olla rapsaamattakin.

Ilmeisesti tämä on tätä trendikästä simp kulttuuria.

Näin minäkin tätä lukisin. Tietysti se, että sovitaan etukäteen mitä saa ja sitä odotetaan, on vain yksi lähestymistapa. Mutta minusta selkein. Ja ohareista joutuu mustalle listalle. Tietysti palveluntarjoajat myös mustalistattavat ja kertovan tinkaajille, että homma ei mene näin. Ainakin täysi oikeus siihen on!

antero pee
You and me, part-time lovers