Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköinen stimulointi yms  (Luettu 775 kertaa)

Poissa MikkoPee

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Sähköinen stimulointi yms
« : Kesäkuu 02, 2026, 13:09:19 »
Tekeekö joku pt e-stim yms. sessioita jossa pyritään lypsämään spermat pusseista sähköisten laitteiden avulla. Voi olla kombinaatio jossa asetetaan plugi pyllyyn ja sondataan ja nämä laitteet yhdistettynä johonkin e-stim laitteeseen. Tai sitten johonkin panokoneeseen + peniksen lypsäjään.
Onko täällä kellään tarjolla tällaista palvelua?

Poissa Bim44

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköinen stimulointi yms
« Vastaus #1 : Kesäkuu 03, 2026, 12:23:27 »
Mä olisin kanssa kiinostunut tällaisesta sessiosta!

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Kesäkuu 03, 2026, 13:45:42 »
Minä teen domme-sessioissa sekä sähköä että sondausta, mutta tuo plugi pyllyssä aiheuttaa dilemman jos tarkoitus on käyttää minun laitteitani koska sattuneesta syystä kaikissa kakkosluukkuun sujahtavissa jutuissa käytän kondomia suojana, ja kondomihan eristää sähköä joten ymmärtänette yskän.
Mutta siis sondit sekä parikin erilaista sähkölelua löytyvät. 
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️

Poissa remo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 13:46:49 »
Minä teen domme-sessioissa sekä sähköä että sondausta, mutta tuo plugi pyllyssä aiheuttaa dilemman jos tarkoitus on käyttää minun laitteitani koska sattuneesta syystä kaikissa kakkosluukkuun sujahtavissa jutuissa käytän kondomia suojana, ja kondomihan eristää sähköä joten ymmärtänette yskän.

Mitenkäs nännit, voiko sähköä antaa nänneille? Mietin vaan onko siinä sydän liian lähellä tai jotain? Itseäni kovasti kiehtoo kaikenlainen NP ja sähköä en ole kokeillutkaan, mutta on kiehtova ajatus.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : eilen kello 15:32:44 »

Mitenkäs nännit, voiko sähköä antaa nänneille? Mietin vaan onko siinä sydän liian lähellä tai jotain? Itseäni kovasti kiehtoo kaikenlainen NP ja sähköä en ole kokeillutkaan, mutta on kiehtova ajatus.

Jos kyseessä on sellainen sähkönipistin, jossa virta kulkee saman nipistimen eri leukojen välillä, voi (*). Tällöin siis kumpikin nipistin on omalla eristetyllä kanavallaan, eikä sähkö kulje rintakehän yli nipistimestä toiseen.

Toki, sähköleluille yleisenä ohjeena netissä aina annetaan "ei koskaan vyötärön yläpuolelle" ... toisaalta esim turvallisissa e-stim laitteissa (ihan sama juttu) on hartiahierontaohjelmia.

Esim. MyStim Barry Bite on sellainen, jossa kumpikin nipistin on erillinen, eli pitäisi olla turvallinen (tai niin turvallinen kuin voi olla tässä tarkoituksessa (*)). Sen sijaan, jos virta kulkisi rintakehän yli, kuten varmaan jossain halvassa (kiina-)krääsässä, se ei olisi riskitöntä, ei siis pidä kokeillakaan.

(*) Sähköä ei pitäisi käyttää ollenkaan jos esim sydänsairauksia, tahdistin, metallia (lävistykset) kohdealueella, jnejne.