Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhde thaimaalaisen kanssa  (Luettu 364 kertaa)

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Parisuhde thaimaalaisen kanssa
« : tänään kello 09:58:25 »
Onko täällä ketään, jolla pidempi suhde takana?
Tapahtuuko suomettuminen vai vieläkö sitä esim. 20 vuoden jälkeenkin peitot heiluu?

Ja siis tiedän ettei kyseinen asia ole noin yksinkertainen, mutta noin yleisesti ajatellen.

Pienten yksityiskohtien rakastaja.

Poissa Terttumarica

• Full Member
Vs: Parisuhde thaimaalaisen kanssa
« Vastaus #1 : tänään kello 10:11:51 »
^ Sulla on yleistäkin, että naiset eivät hetken kuluttua halua enää harrastaa seksiä kanssasi? Ja epäilet, että kyseessä on jokin kansallisuuteen liittyvä asia?

Poissa Morjens

• Sr. Member
« Vastaus #2 : tänään kello 10:34:53 »
^ Sulla on yleistäkin, että naiset eivät hetken kuluttua halua enää harrastaa seksiä kanssasi? Ja epäilet, että kyseessä on jokin kansallisuuteen liittyvä asia?

Puhuin pitkistä suhteista, enkä mistään hetken huumasta.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : tänään kello 14:24:16 »
Kun kukaan ei tunnusta, enkä minäkään voi tunnustaa että kokemusta olisi (mutta tulee olemaan ystäväni innoittamana) niin kerron vain yhden esimerkin. Juttelin viimeviikon torstaina vanhemman ystävän kanssa jolla on thaimaalainen akka. Ovat olleet saman katon alla kymmenen vuotta.

Olin asiasta kiinnostunut koska hän on aika perinteinen ukko eli haluaa että koti on siisti, ruokaa tarjolla ja pallit tyhjänä. Kaikki rakkausliipalaapa on jäänyt teinivuosille ja pitää vaan todeta realismi.

Kysyin että vieläkö persettä antaa hymyillen. Kaveri sanoi että heidän suhde on business liitto. Hän teki nämä kolme asiaa selväksi että niin kauan kun nämä kolme kohtaa toteutuu niin tulee x määrä rahaa.

Eli persettä antaa edelleen hymyillen.

Itse ehkä jaksan tuohon 60v asti vääntää ja sitten otan saman kuvion.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa MySweetMystery

• Full Member
  • Galleria (10)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 16:20:45 »
Yksi asiakas kerran avautui mulle thaivaimostaan (pitkä liitto). Kuulemma peitto heiluu aktiivisesti, mutta mitään tavallisesta poikkeavaa ei parane pyytää. Siksi tuli mun luo.

Saunan yhteydessä vaimo tarjoaa aina koko vartalolle harjapesun! Tuo kuulosti sen verran suloiselta, että panin korvan taakse siltä varalta, että joskus vielä päädyn suhteeseen 😅
💦💦  Squirt Queen Kokkolassa 3.-4.8.  💦💦

Poissa Morjens

• Sr. Member
« Vastaus #5 : tänään kello 18:29:19 »
Kun kukaan ei tunnusta, enkä minäkään voi tunnustaa että kokemusta olisi (mutta tulee olemaan ystäväni innoittamana) niin kerron vain yhden esimerkin. Juttelin viimeviikon torstaina vanhemman ystävän kanssa jolla on thaimaalainen akka. Ovat olleet saman katon alla kymmenen vuotta.

Olin asiasta kiinnostunut koska hän on aika perinteinen ukko eli haluaa että koti on siisti, ruokaa tarjolla ja pallit tyhjänä. Kaikki rakkausliipalaapa on jäänyt teinivuosille ja pitää vaan todeta realismi.

Kysyin että vieläkö persettä antaa hymyillen. Kaveri sanoi että heidän suhde on business liitto. Hän teki nämä kolme asiaa selväksi että niin kauan kun nämä kolme kohtaa toteutuu niin tulee x määrä rahaa.

Eli persettä antaa edelleen hymyillen.

Itse ehkä jaksan tuohon 60v asti vääntää ja sitten otan saman kuvion.

Niinpä, ystäväsi on ymmärtänyt oikein. Elämä on loppujen lopuksi melko yksinkertaista. Vaikka erilaisia asioita tapahtuu, niin perus asiat on oltava kunnossa.

Mullakin pari tuttua ja ihan lähisuvussakin löytyy thaivaimo, mutta en ole tuota seksiasiaa kehdannut udella🙂

Yksi asiakas kerran avautui mulle thaivaimostaan (pitkä liitto). Kuulemma peitto heiluu aktiivisesti, mutta mitään tavallisesta poikkeavaa ei parane pyytää. Siksi tuli mun luo.

Saunan yhteydessä vaimo tarjoaa aina koko vartalolle harjapesun! Tuo kuulosti sen verran suloiselta, että panin korvan taakse siltä varalta, että joskus vielä päädyn suhteeseen 😅

😄 Sen verran tullut pelattua noiden thaimaalaisten Kanssa, että allekirjoitan tuon "ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa" kohdan.
Muttei millään pahalla siis.

Onnekas on se mies, joka sinun harjapesuun pääsee❤️