Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Syväkurkutuksen taitajat  (Luettu 7334 kertaa)

Poissa Ace62

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syväkurkutuksen taitajat
« Vastaus #20 : Elokuu 09, 2026, 07:55:30 »
Pk seudulle kun jaksaa: Pearlie syväkurkku käärmekielellä, ottaa pohjaan asti
Täytyypä pitää mielessä kun poikkean Helsingissä. Kävin lukemassa ilmoituksen. Pearlie ottaa siis suihin paljaaltaan ja nielee lastin? Panossa kumi käytössä? Anaalista ei ollut mainintaa.

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Elokuu 09, 2026, 12:50:55 »
Täytyypä pitää mielessä kun poikkean Helsingissä. Kävin lukemassa ilmoituksen. Pearlie ottaa siis suihin paljaaltaan ja nielee lastin? Panossa kumi käytössä? Anaalista ei ollut mainintaa.

Suikkari kumilla
Tissit 😍

Poissa Donna

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Elokuu 24, 2026, 12:08:47 »
Minä 😁👋🏻 Olen tavattavissa outcallina piakkoin.

Paikalla Jouni

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : Elokuu 24, 2026, 12:23:11 »
Loja, Espoossa.
Nielee hyvin ja näyttää ja tuntuu nauttivan siitä🫟
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Messerchmitt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Elokuu 27, 2026, 07:57:12 »

Hienoa, sinusta en ole ennen kuullutkaan, vaikkabolen syväkurkutuksen suuuuri ystävä.  :blowjob:
Meidän oitää ehdottomasti tavata

Poissa Pezku

• Full Member
« Vastaus #25 : Elokuu 27, 2026, 12:27:10 »

Tervetuloa  :inlove:

Poissa Pezku

• Full Member
« Vastaus #26 : Elokuu 27, 2026, 12:34:46 »

Ei koko tekstistä sellaista käsitystä saa edes  8). Aina on kumi ollut kaikessa Pearlien kanssa

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #27 : Elokuu 28, 2026, 18:14:54 »
Onko joku jo ehtinyt testata Donna Dalian kun ilmoituksessa oli plussia ?

Poissa Messerchmitt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Elokuu 30, 2026, 21:38:34 »

Testattu. Ei pohjannut minun kalua, ei siis ole minun mielestäni syväkurkku. Kyllä hän syvälle yrittää ottaa, mutta kun terska on nielun suulla, niin siitä syvemmälle ei enää mene. Enkä nyt ole mikään jättiläinen minäkään.

Poissa Msalo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Elokuu 31, 2026, 06:40:38 »

Testattu. Ei pohjannut minun kalua, ei siis ole minun mielestäni syväkurkku. Kyllä hän syvälle yrittää ottaa, mutta kun terska on nielun suulla, niin siitä syvemmälle ei enää mene. Enkä nyt ole mikään jättiläinen minäkään.

Okei, hyvä tietää. Miten suihinotto muuten sujui? Tässä vähän vielä pohdin, et testaisko Donnan taitoja.

Poissa Messerchmitt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Elokuu 31, 2026, 08:35:00 »
Suikkari meni muuten ihan hyvin, mutta ei siinä mitään maata järisyttävää ollut.

Poissa Pilipali200

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Elokuu 31, 2026, 19:22:19 »
Donna testattu ja kyllä kannatti!
Kyllä ihan kurkussa itsellä kolisi ja muutenkin palveluasenne kohdillaan. Ehdottomasti jatkoon :headbang:

Poissa Yaguzzi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : eilen kello 17:59:14 »
Pari kertaa koittanut saada kiinni, mutta taitaa olla kalenteri sen verran täynnä, kun ei mitään vastausta saa 🤷😅

Poissa Messerchmitt

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : eilen kello 22:55:47 »
No en olisi liian murheellinen, mikäli et tavoita. Sanotaanko että hinta/laatusuhde ei tässä mielestäni kohtaa. Monella pt:lla tunti on edullisempi kuin hänen puolikas.

Syvä"kurkku" ehkä onnistuu heille, joilla mittaa ei ole sitä vertaa, että se menisi nieluun asti. Sitä tässä ketjussa nimenomaan haetaan, että ketkä pystyvät ottamaan letkua ihan kunnolla syvälle nieluun.

Poissa Donna

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : tänään kello 00:42:30 »
No en olisi liian murheellinen, mikäli et tavoita. Sanotaanko että hinta/laatusuhde ei tässä mielestäni kohtaa. Monella pt:lla tunti on edullisempi kuin hänen puolikas.

Syvä"kurkku" ehkä onnistuu heille, joilla mittaa ei ole sitä vertaa, että se menisi nieluun asti. Sitä tässä ketjussa nimenomaan haetaan, että ketkä pystyvät ottamaan letkua ihan kunnolla syvälle nieluun.

Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi ja kokemukseesi, mutta valehtelua ja mustamaalaamista en kyllä siedä yhtään.
Hinnat ovat aivan samaa luokkaa sekä puolen tunnin että tunnin osalta, kuin muillakin suomalaisilla outcallia tekevillä pt:illä.

Poissa moniottelija

• Full Member
« Vastaus #35 : tänään kello 06:34:33 »
Normihinta on kyllä hiukan huono hinta määritelmä itselle on tunti hinta osunut aika laajaan haarukkaan. 3 ruskeasta 6 ruskeaan. Ja tästä on ääripäät leikattu jo pois. Eli mikään ihme ei olisi vaikka joku lähtisi 2 ruskealla kylään. Tai että jonkun mielestä 12 ruskeaa on ihan kohtuus. (12 ruskean typy sanoi niin osuvasti laatu maksaa) 😅🤣 mitäköhän sekin olisi ollut. Kuvissa sitä ei ainakaan näkynyt. 😃 entäs sitten tuo syväkurkku. Jos pystyt laittamaan 18cm tekokalun suuhusi ja suusi kiinni niin mielestäni täyttät syväkurkun vaatimukset. 🤩😇 jos taas ei tuo suu enää kiinni mene, niin ilmoitukseen voi selvyyden vuoksi lisätä että voin (yrittää) syväkurkutusta.
Moniottelija of sisällöntuottaja pillunnuolenan kruunaamaton piirinmestari.

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #36 : tänään kello 07:40:14 »
Huomaa että Donna uusi yrittäjä heti älähtää kun asiakas kertoo mielipiteensä mikä ei mielestäni ollut mitenkään paha. Jos myyt tuotetta/palvelua se jakaa mielipiteitä laadun ja hinnan suhteen on se sitten auto tai pillu.

Poissa Donna

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : tänään kello 09:29:24 »
Normihinta on kyllä hiukan huono hinta määritelmä itselle on tunti hinta osunut aika laajaan haarukkaan. 3 ruskeasta 6 ruskeaan. Ja tästä on ääripäät leikattu jo pois. Eli mikään ihme ei olisi vaikka joku lähtisi 2 ruskealla kylään. Tai että jonkun mielestä 12 ruskeaa on ihan kohtuus. (12 ruskean typy sanoi niin osuvasti laatu maksaa) 😅🤣 mitäköhän sekin olisi ollut. Kuvissa sitä ei ainakaan näkynyt. 😃 entäs sitten tuo syväkurkku. Jos pystyt laittamaan 18cm tekokalun suuhusi ja suusi kiinni niin mielestäni täyttät syväkurkun vaatimukset. 🤩😇 jos taas ei tuo suu enää kiinni mene, niin ilmoitukseen voi selvyyden vuoksi lisätä että voin (yrittää) syväkurkutusta.

Joo, no jokainen tietysti hinnoittelee palvelunsa miten itse haluaa. Omat hinnat ovat kuitenkin 3-alle 5 "ruskean" välillä, eli mistään tähtitieteellisistä summista ei ole kyse.  :inlove:

Poissa moniottelija

• Full Member
« Vastaus #38 : tänään kello 09:44:59 »
Messerchmitt ei mielestäni mustamaalaa tai valehtele. Samaa luokkaa on asia mikä on hyvin kyseenalainen kun kuitenkaan toistenne hintoja ette varmasti tiedä. Olen törmännyt monern hauskahkoon juttuun vuodien varrella kun tuosta hinnoittelusta on kyse. Eräs kokeneempi pt sanoi pokkana ettei nuoren kannata antaa alennusta edes kivoille asiakkaille 😉 itse hän kuitenkin antaa. Miksi ihmeessä nuorempi ei saisi pikku alella varmistaa että tämä mukava kaveri tulee uudestaan juuri hänelle. Eikä vie rahojaan sille alennusta antavalle kokeneemmalle kilpasiskolle? Tietysti on myös hyvä muistaa että valtaosa miehistä valitsee naisen tämän käytöksen pohjalta. Kunhan hinta on jossain kohtuudessa. Donna uteliaisuuttani kysäsen saatko suusi kiinni 18cm jelly dildo suussa, jos saat rauhassa totutella. 
Moniottelija of sisällöntuottaja pillunnuolenan kruunaamaton piirinmestari.

Poissa Donna

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : tänään kello 09:54:35 »
Olen ollut alalla epäsäännöllisen säännöllisesti vuodesta 2012, matkan varrella myös tutustunut useaan kollegaan, joten sanoisin hinnoittelun olevan aika hyvin tiedossa noin yleisesti.