Aivan loistava "dokumentti" euroopan kovimmasta nyrkkeilijästä Marcel Cerdan "Marokon pommittaja"
https://youtu.be/c5tdE2Pv0rg?is=3O8P_5Y5K2Ousz0e
https://youtu.be/c5tdE2Pv0rg?is=3O8P_5Y5K2Ousz0e
Uutiset:
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia

Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
^ Kyllä ja Susijengin mukana itse Lauri Markkanen!
Ai että.. 🏀 koripallo, tuo pallopelien kuninkuuslaji, aivan muuta kuin joku höpöhöpö pallon potkinta.
Ai että.. 🏀 koripallo, tuo pallopelien kuninkuuslaji, aivan muuta kuin joku höpöhöpö pallon potkinta.
Ilo katsoa lajia jossa tapahtuu jatkuvasti.

Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Kuninkuuslajin FRA-FIN MM-karsinta alkamassa ja tietysti seurataan🏀

Entto

Foorumihierarkian huipulla
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.Katselin eilen telkusta vähän aikaa Kalevan kisoja, mutta eipä niissä juuri mitään katsottavaa ollut. Tulostaso oli niin heikko, ja ne ykköskorin urheilijat eivät Jyväskylän kekkereihin syystä tai toisesta osallistuneet. Mutta onneksi Suomella on kuitenkin kourallinen niitä naisurheilijoita joilta voi odottaa menestystä yleisurheilun EM-kisoissa Birminghamissa parin viikon kuluttua. Alisa Vainion pitäisi olla oikeastaan ylivoimainen naisten maratonilla ainakin tilastoaikojen perusteella. Nyt on kyllä jo kumma, jos ei Krista Kiurulle tai Silja Kososelle lävähdä vihdoinkin se mitali kaulaan, kun Euroopan taso naisten moukarissa on sitä mitä se on. Tilastojen valossa ei olisi mikään ihme vaikka suomalaiset saisivat kaksoisvoiton. Wilma Heltelä on yllättäen noussut naisten seiväshypyn mitalisuosikiksi, ja kultamitalikin on täysin mahdollinen, koska naisten seiväshypyn Euroopan taso ei tällä hetkellä juuri häikäise. Ilona Mononen on naisten 3000m esteiden Euroopan tilastossa neljäntenä, mutta ne kärkisijatkaan eivät ole kuin muutaman sekunnin päässä. Ja arvokisoissahan nämä juoksut eivät ole yleensä mitään kovavauhtisia, vaan enempi sellaisia taktiikkajuoksuja. Epätyypilliseen suomalaiseen tapaan Ilona Mononen puhkuu itseluottamusta ja on kertonut tavoitteekseen mitalin, jopa Euroopan mestaruuden. Yleensähän suomalaiset lähtevät tekemään vaan sitä omaa parasta suoritustaan, ja tulostavoitteista ei puhuta mitään. Ilona on kyllä mukava poikkeus tästä. Miesten tilanne on kyllä aika karu. Suomalaiset miehet urheilevat Birminghamissa lähinnä osallistumisen ilosta. Ja onhan se muutenkin mukava päästä vähän tuulettumaan ulkomaille. Minä en kyllä keksi suomalaisista miehistä yhtään mitalikandidaattia. Oliver Helanderilla kerrottiin eilen tv:ssa olevan jopa mahdollisuus kahden vuoden takaisen pronssimitalinsa puolustamiseen, jos heittää EM-kisoissa kesän parhaan tuloksensa. Kuulemma Euroopan taso miesten keihäänheitossa on tänä vuonna niin umpisurkea, että Oliverillakin on mahdollisuutensa. En sitten tiedä, mutta hyvä jos näin on.
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.