Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun  (Luettu 51117 kertaa)

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #220 : Kesäkuu 24, 2023, 15:45:18 »
Jos joltain mun asiakkaalta löytyy Princess, Sunseeker tai vastaava, niin vaihdetaan kesäveneilyt näppärästi seksiin. Paikkakunnalla ei ole niin merkitystä, autosta löytyy kääntyvät etupyörät.

Ja SectoRallyFinland Harjun vip-lippu (2kpl) vaihtuu myös seksiin.

Tehokas ketju, molemmat löytyi  :headbang: Täytyy ruveta miettimään, mitä seuraavaksi olisi tarve vaihtaa  ;D

Poissa Herra015

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #221 : Kesäkuu 27, 2023, 11:13:22 »
 :) MIten ois Viveca jos vaikka laitat seuraavaksi Auton öljynvaihdon ? Sehän ois hyvä vaihto ;)

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 527
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #222 : Kesäkuu 27, 2023, 13:47:53 »
:) MIten ois Viveca jos vaikka laitat seuraavaksi Auton öljynvaihdon ? Sehän ois hyvä vaihto ;)

Taitaa olla liian "halpa" homma.
Keskihinta liikkeessä n. 100 euroa, olis kyllä hyvä vaihto turskan kannalta 😁

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #223 : Kesäkuu 27, 2023, 14:51:42 »
:) MIten ois Viveca jos vaikka laitat seuraavaksi Auton öljynvaihdon ? Sehän ois hyvä vaihto ;)

Muuten hyvä idea, mutta takuu taitaa vaatia merkkihuollossa käynnin..

Renkaat on tullut vaihdatettua useastikin suikkariin.

Poissa Herra015

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #224 : Kesäkuu 27, 2023, 22:38:38 »
Jospa huolto olisikin ns iso huolto ja merkkiliikkeessä  :)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #225 : Kesäkuu 27, 2023, 23:18:12 »
Muuten hyvä idea, mutta takuu taitaa vaatia merkkihuollossa käynnin..

Urbaani legenda normi takuissa. Ostetut lisätakuut asia erikseen, mutta niissä huollot yleensä kuuluu lisäpalvelun hintaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Raikka

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #226 : Kesäkuu 28, 2023, 02:21:49 »
Muuten hyvä idea, mutta takuu taitaa vaatia merkkihuollossa käynnin..

Urbaani legenda normi takuissa. Ostetut lisätakuut asia erikseen, mutta niissä huollot yleensä kuuluu lisäpalvelun hintaan.

Ei takuun omaavaa autoa kannata huollattaa kuin valtuutetulla korjaamolla. Merkkiliikkeen huoltohistorialla oleva auto jossa takuu on jo mennyt umpeen, saattaa mennä mm. moottorin hajoaminen malko pitkälle valmistajan vastaantuloon. Näitä tapauksia tiedän PSA konsernin vehkeissä olleen kun jakohihna murenee öljypohjaan...
Mutta joo pk seudulla onnistuu monenlaiset huollot ja rempat. Löytyy paikka, työkalut ja ammattitaito.  :)

Poissa Tarno96

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #227 : Kesäkuu 28, 2023, 11:02:41 »
Peuran/kauriin lihaa vaihdetaan naisten lihalompsaan

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #228 : Kesäkuu 28, 2023, 11:15:59 »
Oulun seudulla auto/mp ja huoneisto remontit.... maksu luonnossa   :)

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #229 : Kesäkuu 28, 2023, 12:24:23 »
Muuten hyvä idea, mutta takuu taitaa vaatia merkkihuollossa käynnin..

Urbaani legenda normi takuissa. Ostetut lisätakuut asia erikseen, mutta niissä huollot yleensä kuuluu lisäpalvelun hintaan.

Ei takuun omaavaa autoa kannata huollattaa kuin valtuutetulla korjaamolla. Merkkiliikkeen huoltohistorialla oleva auto jossa takuu on jo mennyt umpeen, saattaa mennä mm. moottorin hajoaminen malko pitkälle valmistajan vastaantuloon. Näitä tapauksia tiedän PSA konsernin vehkeissä olleen kun jakohihna murenee öljypohjaan...
Mutta joo pk seudulla onnistuu monenlaiset huollot ja rempat. Löytyy paikka, työkalut ja ammattitaito.  :)

Tämä autojen huolto pelkästään merkkiliikeessä, jotta ”takuut” säilyy on hyvin vahva tornihuhu. Kokemuksesta voin sanoa, että mm. nokkaketjun vaihto menee kyllä valmistajan takuuseen riippumatta siitä missä huollettu, kunhan huollot on tehty ohjelman mukaan JA ennenkaikkea valmistajan ”hyväksymillä” varaosilla/öljyillä jne.

Lisäksi muistaakseni tästä on ihan EU tasolla päätös, että auton valmistajat eivät saa ”perua” takuita vaikka autoa ei olisi huollettu merkkiliikkeessä

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #230 : Kesäkuu 28, 2023, 12:51:36 »
Mulla on pian taas autonvaihtoaika! Eli vanhasta romusta menee leima, ja tarviin joko tosi lepsun ja ymmärtäväisen katsastajan tai uuden vasta katsastetun rojun nykyisen kiesin tilalle.

Mulla on voimakas, jopa fetissitasoinen mieltymys sellaisiin kulmikkaisiin vanhoihin Volvoihin, mutta en oo kovin nirso autoasioissa. Ottakee yhteyttä automiehet  :inlove:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Justus

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #231 : Kesäkuu 28, 2023, 13:52:42 »
Pleikka 4 pro vitosen alta vaihtoon :)

Läjä ohjaimia ja pari peliä mukaan.

Poissa Raikka

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #232 : Kesäkuu 29, 2023, 06:38:02 »
Mulla on pian taas autonvaihtoaika! Eli vanhasta romusta menee leima, ja tarviin joko tosi lepsun ja ymmärtäväisen katsastajan tai uuden vasta katsastetun rojun nykyisen kiesin tilalle.

Mulla on voimakas, jopa fetissitasoinen mieltymys sellaisiin kulmikkaisiin vanhoihin Volvoihin, mutta en oo kovin nirso autoasioissa. Ottakee yhteyttä automiehet  :inlove:

Voidaan katsoa saadaanko vanha elvytettyä 🙂 Itsellä sama fetissi, 1kpl 240 ja 2kpl 740 Volvoja löytyy. Toinen 740 ois myös menossa pian myyntiin 😉😄

Poissa Raikka

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #233 : Kesäkuu 29, 2023, 06:47:43 »
Muuten hyvä idea, mutta takuu taitaa vaatia merkkihuollossa käynnin..

Urbaani legenda normi takuissa. Ostetut lisätakuut asia erikseen, mutta niissä huollot yleensä kuuluu lisäpalvelun hintaan.

Ei takuun omaavaa autoa kannata huollattaa kuin valtuutetulla korjaamolla. Merkkiliikkeen huoltohistorialla oleva auto jossa takuu on jo mennyt umpeen, saattaa mennä mm. moottorin hajoaminen malko pitkälle valmistajan vastaantuloon. Näitä tapauksia tiedän PSA konsernin vehkeissä olleen kun jakohihna murenee öljypohjaan...
Mutta joo pk seudulla onnistuu monenlaiset huollot ja rempat. Löytyy paikka, työkalut ja ammattitaito.  :)

Tämä autojen huolto pelkästään merkkiliikeessä, jotta ”takuut” säilyy on hyvin vahva tornihuhu. Kokemuksesta voin sanoa, että mm. nokkaketjun vaihto menee kyllä valmistajan takuuseen riippumatta siitä missä huollettu, kunhan huollot on tehty ohjelman mukaan JA ennenkaikkea valmistajan ”hyväksymillä” varaosilla/öljyillä jne.

Lisäksi muistaakseni tästä on ihan EU tasolla päätös, että auton valmistajat eivät saa ”perua” takuita vaikka autoa ei olisi huollettu merkkiliikkeessä

Joo ei merkkiliikkeessä mutta mun mielestä olis syytä olla merkkiliikkeen hyväksymä mesta. Eli Sepon romussa kaarihallissa kun teettää niin voi jotkut hommat mennä vääntämiseksi. Mut esim. Atoy taitaa kelvata todella monelle valmistajalle.
Itse ajan niin vanhoilla (yli 30v vanhoilla) ettei tarvitse huolehtia kun itse tekee 😄. Olen töissä vain merkkiliikkeessä.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #234 : Kesäkuu 29, 2023, 07:30:07 »
Tämä autojen huolto pelkästään merkkiliikeessä, jotta ”takuut” säilyy on hyvin vahva tornihuhu. Kokemuksesta voin sanoa, että mm. nokkaketjun vaihto menee kyllä valmistajan takuuseen riippumatta siitä missä huollettu, kunhan huollot on tehty ohjelman mukaan JA ennenkaikkea valmistajan ”hyväksymillä” varaosilla/öljyillä jne.

Lisäksi muistaakseni tästä on ihan EU tasolla päätös, että auton valmistajat eivät saa ”perua” takuita vaikka autoa ei olisi huollettu merkkiliikkeessä

Kyse taisi olla takuun jälkeisistä korjauksista, korjauttaako maahantuoja sen omaan piikkiin good willinä vai joutuneeko asiakas sen maksamaan itse. Takuuhan on voimassa kunhan auto on huollettu takuuohjelman mukaisesti ja siitä on jotain näyttöä.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #235 : Kesäkuu 29, 2023, 07:55:30 »
Mä nyt oon sen verran merkkipelle joka asiassa, että Hedin Automotiven leimat huoltokirjassa miellyttää mun silmää  8)

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #236 : Kesäkuu 29, 2023, 08:47:59 »
Tämä autojen huolto pelkästään merkkiliikeessä, jotta ”takuut” säilyy on hyvin vahva tornihuhu. Kokemuksesta voin sanoa, että mm. nokkaketjun vaihto menee kyllä valmistajan takuuseen riippumatta siitä missä huollettu, kunhan huollot on tehty ohjelman mukaan JA ennenkaikkea valmistajan ”hyväksymillä” varaosilla/öljyillä jne.

Lisäksi muistaakseni tästä on ihan EU tasolla päätös, että auton valmistajat eivät saa ”perua” takuita vaikka autoa ei olisi huollettu merkkiliikkeessä

Kyse taisi olla takuun jälkeisistä korjauksista, korjauttaako maahantuoja sen omaan piikkiin good willinä vai joutuneeko asiakas sen maksamaan itse. Takuuhan on voimassa kunhan auto on huollettu takuuohjelman mukaisesti ja siitä on jotain näyttöä.

Tätä tarkoitin. En vain osannut muotoilla oikein.

Poissa VMTolonen

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #237 : Heinäkuu 07, 2023, 23:21:32 »
Kokeillaas kepillä jäätä. Jos joku lapin hupakoista tai keikalla olevista haluaisi käydä motskarin kyydissä pienen sight seeingin, niin mitähän kuski saisi sellaisesta?
Mukava seurakin on toki jo jotain, mutta luonnonhelmassahan voi muutakin  :kiss:

Poissa Justus

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #238 : Heinäkuu 24, 2023, 17:11:52 »
Lisää turhaa tavaraa kiertoon:

2 vuotta vanha sähkömopo, kontio kruiser.

Mökillä seissyt käyttämättömänä. Sopii paremmin kaupunkiin.

Kunto hyvä.

Poissa Ainokainen

  • Newbie
  • Galleria (34)
  • Viestejä: 26
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #239 : Heinäkuu 30, 2023, 20:40:39 »
Löytyisiköhän Tampereen suunnalta ketään innokasta Ikea kalusteiden kasaajaa? 😊 Mä en tunnetusti inhoa mitään niin paljon kuin tätä puuhaa. Mun hermojen ja naapureiden korvien säästämiseks olisikin kiva saada tää homma ulkoistettua. 😄 Kyse on siis kahdesta ihan simppelistä hyllyköstä, joista toinen on puoliksi kasattu. Eli siis miehet, joilla pysyy meisseli kädessä muuallakin kuin makuuhuoneen puolella: ottakaapa yhteyttä, niin sovitaan vaihtokaupasta!  ;D