Ei kantasuomalainen, mutta venytetään nyt suomalaisuuden käsitettä ja pannaan listan jatkoksi Lara itänaapurista. Lara kumminkin asuu Suomessa ja puhuu/ymmärtää suomea täydellisesti ilman minkäänlaista kielimuuria. Venäläinen aksentti puheessa kuuluu, mutta sehän on vaan seksikkään kuuloista. Muistaakseni Lara oli Pietarin suunnalta kotoisin, mutta saattoi olla myös Viipurista, varmaksi en muista. Ilmoitus naapurisivustolla ja toisinaan myös Realissa. Lara taitaa pitää vastaanottoaan pääasiassa Espoon suunnalla, mutta itse olen hänet tavannut kun on ollut maakuntakiertueella pohjolassa. Useita kertoja oon tavannut ja kaikki kerrat olleet huippukokemuksia.
Ikää naisella on arviolta 50-60 väliin. Ikäisekseen todella hyvä kroppa, hoikka ja jäntevä ja silti isot kauniit tissit. Kasvot aika elämää nähneet, tupakoivan viiskymppisen ryppyinen naama. Hiukset pitkät ja punaiset ja tyyli nuorekas. Ulkonäkö matureksi todella hyvä.
Hieronta laadukasta tantrahierontaa kunnon hierontaottein. On opiskellut hierontaa ja koittaa pelkän kullinvatkaamisen sijaan tarjota vähän kattavampaa tantra kokemusta. Tunnelmallinen musiikki soi ja huone on mahdollisuuksien mukaan hämärä ja joku kynttiläkin saattaa olla tunnelmaa luomassa. Hieroo hyvin koko kropan päästä varpaisiin joka puolelta, käyttää hieronnassa lämmintä öljyä ja asianmukaisia otteita. Lopuksi öljyää myös rintansa ja antaa body to body hierontaa. Valitettavasti pikkarit pysyy jalassa koko hieronnan ajan. Lopetus hoidetaan sitten käsipelillä hyvin hitaalla lingamhieronnalla jossa mies lypsetään tyhjäksi viimeistä tippaa myöten ja orgasmi tuntuu koko kehossa.
Vahva suositus Laralle. Hieronta 5/5, ystävällisyys ja luonne 5/5, ulkonäkö yli viiskymppiseksi matureksi 5/5, hintataso 5/5. Suosittelen varaamaan mahdollisimman pitkän hieronnan niin ei tuu kiireen tuntua.