xxxAmelia
Täällä kyseltiin joskus kokemuksia xxxAmeliasta. Nyt olen hänet tavannut kahdesti ja tulen tapaamaan uudestaankin jos se minusta riippuu. Välimatkaa vaan on kolme tuntia.
Valintani osui Ameliaan siksi että kun Jyväskylään olin tulossa laitoin kyselyn usealle paikkakunnan palveluksiaan tarjoaville, ja hänen vastauksensa oli nopein – ja tässä ketjussa oli kommentti kiihkeästä naisesta. Ja kiihkeä, se oli jotakin sellaista mitä kaipasin.
Minulle itse asiassa ei tuo naisen kropan muoto ole niin tärkeä näissä tapaamisissa, vaan tärkeämpää on se että miten meillä synkkaa – ja miten nainen luo tunnelman. Pitkä vai lyhyt, laiha tai lihava, sillä ei oikeastaan ole mitenkään suurempaa väliä. Ne teistä jotka haluavat 18 v viimeisen päälle treenatun silikonibimbon, teidän ei kannata lukea tätä pidemmälle. Mutta jo 30 täyttäneet ovat jo elämää nähneet jonkun verran, ja siten sen mitä saattavat menettää ulkonäössä niin kompensoidaan yleensä taidoissa. Ja kokemukseni mukaan myös haluissa. xxxAmelian kuvat vastaavat hyvin totuutta, mutta ei hän enää 18-vuotias ole, vartalossa näkyy myös elämän jälkiä. Itse sanon onneksi. Varmasti tuohon näkökulmaani vaikuttanee sekin että jo viisikymppisenä en ole komea mies vaan lihava. Mutta joo, luonne, yhteys ja naisen kiihkeys on se joka minulle tekee tämän kiinnostavaksi.
Mutta se kiihkeys. Hän antoi minulle jo ekalla tapaamisella elämäni parhaimpiin kuuluvia suihinottoja, ja siksi halusinkin tavata hänet uudestaan. Enkä pettynyt toisellakaan kerralla. Hänen kiihkeytensä sai minutkin unohtamaan hetkeksi elämän muut alueet, vain kiihko jäi. Ei siinä silloin itse asiassa kropan jäljet jää edes mieleen – vaan saatu ja annettu nautinto. Kasvot ovat jotain kauniin ja tavallisen naapurintytön väliltä, kuten lähes kaikki ihmiset. Itse käytän sanan mielenkiintoiset – kyllä ne katsomista hyvin kestää. Oli ihanaa saada leikkiä ajan kanssa, ei ollut kiirettä. Eka tapaaminen oli parituntinen, nyt oli yön yli. Kiihkeä, eläväinen nainen joka todellakin huomioi toiveeni. Se on minulle tärkeämpää kuin se että onko jossakin arpi tai onko selluliittia. Minulle pt on ensisijaisesti ihminen, ja ansaitsee hyvän kohtelun. Ja varmasti moni muukin on täällä huomannut, että usein, joskaan ei aina siellä liukuhihnan ääressä, saa itsekin hyvää kohtelua.
Tuo kommunikaatiopuoli - Niitä väärinkäsityksiä ja muita on tapahtunut joskus minullekin. Ja olen oppinut sen että kun kysyy vaikkapa kolmesta eri palvelusta, että onnistuuko ja mitä maksaa, niin tämän jälkeen on hyvä sitten selkeästi muotoilla jatko. Näissä syntyy helposti ne väärinymmärrykset. Ja voin kuvitella että palveluntarjoajille on hivenen haastavaa kun yrittää järjestää useita eri tapaamisia.
Olivatko nämä tapaamiset rahansa arvoisia? Olivat.