Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: CFNM clothed female naked man  (Luettu 1964 kertaa)

Poissa Pohjoismies

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
CFNM clothed female naked man
« : Kesäkuu 23, 2020, 23:36:03 »
Tuollaiseen törmäsin joskus. En niinkään ole aktiivinen seksuaalusesti, mutta fantasiat, ja kiihoittuminen ilman lumouksen särkymistä on jotain, millä joskus viihteilen. Pääasiassa olen aika sub, ei kuitenkaan kiinnosta sitominen/ruoskiminen, mutta alastomana oleminen naisen edessä olisi tietyssä tilanteessa huikea kokea. Täysin tuntemattoman, joka ei minusta ole kiinnostunut. Esim. baari-iilan jälkeen puistosaa. Sen pitäisi olla naiselle huumorikokemus, enhalua tyrkyttää... pyytäisin rehellistä arviota, miten saisin tämän kiinnostamaan? On yksi temppu, jonka osaan tehdä, laueta ajatuksen voimalla. Vähän kerrallaan tai kokonaan.Tai sitten vaan pyytää sitä arviota esim. Rappukäytävässä tai kahvilassa, varovasti, ettei kukaan muu nää. Minulle kiihottuminen on tärkeintä, ja pitää yllä sitä mielentilaa. Seksi ei sinänsä ole niin tärkeää tässä fantasiassa. Omien videoiden lähettely julkisiin portaaleihin ei niinkään inspiroi. Olen aika ujo, mutta esim. jos joku haluaisi suoritukseni kännykälle jolle sitten hekottaa kavereiden kanssa, se olisi o.k.