Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Imurifetissi  (Luettu 7023 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #40 : Heinäkuu 05, 2020, 10:13:06 »
Minulla on täällä tällainen Mummon vanha roikale (ei moderaattori-Mummon, vaan oman mummoni, jonka nimi on tietystikin Mummo). Letkun pehmeä osa on katki, mutta hyvin teipattuna pystyy imuroimaan normaalisti. Imurin pyllyn päällä oleva ritilä ja muovivaahto pomppaavat koko ajan irti ja koko härveli pitää ihan vitunmoista meteliä. Ja ai niin, jos ostamaan tulet, niin saat tuoda tullessasi uuden pölypussin, koska minulla on jäljellä ainoastaan tämä sisällä jo oleva, enkä tietenkään voi myydä sitä kun sinne on saattanut mennä jotain tärkeää.

Jos kaupat syntyvät, niin käytän rahat uuden imurin ostamiseen.

EDIT: Ja moderaattoreille tiedoksi, että tässähän kaupitellaan tietysti ainoastaan imuria, eikä mainosteta seksipalveluita :)
Eläkkeellä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #41 : Heinäkuu 05, 2020, 13:18:50 »
Mulla on iRobotin robotti-imuri. Kutsun sitä Ronjaksi. Osaisikohan Ronja hoitaa myös seksihommat?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #42 : Heinäkuu 06, 2020, 16:18:55 »
Mulla on iRobotin robotti-imuri. Kutsun sitä Ronjaksi. Osaisikohan Ronja hoitaa myös seksihommat?
Voisihan se osatakkin, jos sinulla on tarpeeksi mielikuvitusta :D

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Imurifetissi
« Vastaus #43 : Heinäkuu 06, 2020, 17:23:05 »
Minulla on täällä tällainen Mummon vanha roikale (ei moderaattori-Mummon, vaan oman mummoni, jonka nimi on tietystikin Mummo). Letkun pehmeä osa on katki, mutta hyvin teipattuna pystyy imuroimaan normaalisti. Imurin pyllyn päällä oleva ritilä ja muovivaahto pomppaavat koko ajan irti ja koko härveli pitää ihan vitunmoista meteliä. Ja ai niin, jos ostamaan tulet, niin saat tuoda tullessasi uuden pölypussin, koska minulla on jäljellä ainoastaan tämä sisällä jo oleva, enkä tietenkään voi myydä sitä kun sinne on saattanut mennä jotain tärkeää.

Jos kaupat syntyvät, niin käytän rahat uuden imurin ostamiseen.

EDIT: Ja moderaattoreille tiedoksi, että tässähän kaupitellaan tietysti ainoastaan imuria, eikä mainosteta seksipalveluita :)
Kuulostaa juurikin sellaselta imurilta, minkä käyttötarkoitusta vois vaihtaa tähän mun käyttöön 😁