Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sweet Alice  (Luettu 162 kertaa)

Poissa KallioKettu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Sweet Alice
« : tänään kello 17:39:52 »
Löytyy RE:stä. Ajan sai sovittua parilla viestillä whatsapissa. Paikalle oli helppo löytää. Vastassa oli kuvien mukainen mukava nainen. Sadesuihku löytyi.

RE:n kuvaus sanoo "kissing" mutta palvelulistassa sitä ei ole. Listasin omassa viestissä ne mitä haluan joten olin pettynyt että syljen vaihtoon ei päästy. Olin etukäteen toivoinut GFE-henkistä menoa ja rauhallista tahtia. Näinhän se alkoi ihan vaan kevyellä jutustelulla ja PT kiehnäsi sylissä. Siitä sitten suuhommiin ja tahti oli rauhallinen kuten olin toivonut. Sylkeä oli mukavasti mukana eikä tuntunut siltä että koitetaan saada homma nopeasti ohi.

Asennoista tuli kokeiltua vain lähetyssaarnaaja ja doggyssä maaliin. Katsoin että sänky on sen verran korkea että voin itse seistä lattialla ja PT sitten kontilleen sängyn laidalle. No rookie mistake koska sängyn laita oli umpinainen. Hakkasin siinä sitten samalla omia sääriä sänkyä vasten jonkun aikaa. Itsehän tykkään pienistä kiinteistä perseistä joten doggy oli erittäin nautinnollinen. Pienemmällä katkaravulla varustettu tuntee olevansa viidakon kuningas.

Suorituksen jälkeen rupateltiin ja lontoo sujui oikein hyvin. Muutenkin oli mukava jutella eikä tuntunut väkinäiseltä. Mukava nainen.

Menisinkö uudestaan? Kyllä mutta lähinnä vain koska näin aloittelijana oma jännitys vaikutti eniten negatiivisesti suoritukseen. Eli omasta jännityksestä johtuen en varmasti saanut parasta palvelua joka ei ollut PT:n vika. No taas on opittu vähän ja kohti uusia kokemuksia.

Hellettä oli sen verran että piti kävellä varjoista puolta takaisin ydinkeskustaan.