Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lihavuus  (Luettu 214 kertaa)

Poissa BigOnePlus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Lihavuus
« : tänään kello 14:04:37 »
Morota päivää, arvon turskat.

En tiedä minne tätä keskustelua aloittaisin, mutta kokeillaan nyt vaikka tänne.

Vuosia on mittariin kertynyt kouran verran alle 40 ja paino meinasi nousta pilviin. Taisin käydä 132kg vuoden alussa. Nyt on painoa hieman saatu tiputettua, 115 huitteille ja ei vielä todellakaan valmista, vaan haluan ihan ns. Normi painoon edes kerran elämässä.

Lupasin myös itselleni, että en aio käydä hupakoissa enää ennen kuin pääsen alle 100  ;D

Paino ei varsinaisesti ole ollut mikään suurempi ongelma ja se tässä minua ehkä eniten huolestuttaakin. Kuinka ns. "Sinut" sitä olikin noin isona ja näin pienemmällä kylällä hieman avarakatseisemmin ihmismassaa katsoessa oli huolestuttava nähdä kuinka vähän näitä normaalipainoisia olikaan liikkeellä. Uskaltaisin väittää että alle 10%.

Poissa Hupi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lihavuus
« Vastaus #1 : tänään kello 15:08:59 »
Hyvä, hienosti oot sanut tiputettua.

Paino on mielestäni toisinaan hieman hassu määre lihavuudelle.

Esimerkiksi itse olen 180 senttinen, vyötärönympärys 92 senttiä ja painoa 110kg.
Myönnän että tiputettavaa on mutta vartalon malliltani en ole atleetti, enkä myöskään gotletti.

Siksipä helposti jätän esimerkiksi treffi-ilmoitukseen laittamatta painon että ei tule heti väärää mielikuvaa kuvaa.
 :whipping:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa Sex princess

• Full Member
  • Galleria (38)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : tänään kello 18:45:23 »
No huorillako ei ole ylipainoa ja sitten siitä ei millään foorumeilla saa edes kommentoida, kun mitä ilmeisemmin itse ovat lihavat huorat hakeutuneet pyörittämään/hallitsemaan prostituutio aiheisia sivustoja... Eli mitä sitä asiakkaatkaan täällä itseään anteeksi pyytelemään, vielä vähemmän ne lihavat huorat sitä tekee, vaikka he vartaloaan myy, ettekä te asiakkaat.

Itse en tosin ole yhtään ylipainoon kallellaan ja ajattelen paljon asiakkaita siinä, että pidän kroppaani niin kivana, kuten voi galleriastani käydä ihailemassa.
Turussa urheilullisella ja naisellisella kaunottarella on vielä jonkin aikaa hyvin aikaa fuselle, mutta tulevaisuudessa työtehtävät ovat vaihtumassa!

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #3 : tänään kello 19:47:53 »
^ Ei ne vartaloaan myy, vaan palveluitaan.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 20:00:03 »
^ & ^^

Vaikka oma preferenssini onkin "..., hoikka, ..., ..." olen varsin onnistuneesti pystynyt panemaan myös muunkin tyyppisiä pt:itä (JEE! Harjoittelu!). Mukaanlukien sellaisia, joilla mikään noista ei toteutunut.