Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lihavuus  (Luettu 675 kertaa)

Poissa Opiskelijarakastelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lihavuus
« Vastaus #20 : tänään kello 12:55:57 »

Ja ehkä se tässä onkin se suurin blockeri omalla kohdalla? En halua vaatia pt:ltä mitä en itse voi "kuin haaveilla". Karrikoidusti joku erittäin petite pikkulikka vs. vaikeasti ylipainoinen, niin kyllä minua pistää lihavana hieman mietityttämään että mitäköhän tuo nyt miettii? xD

Eikös siinä olla juuri maksupalveluiden ytimessä? Tuo jos joku olisi asia mistä ainakin itse olisin valmis maksamaan jos lihoisin syystä tai toisesta 200kg läskiksi. Katsoa kun 50kg petite opiskelijatyttö pomppii isukin masun päällä kun itse ei enää pippeliäkään näe kuin peilin kautta.  :drinking:
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #21 : tänään kello 13:31:14 »

Karrikoidusti joku erittäin petite pikkulikka vs. vaikeasti ylipainoinen, niin kyllä minua pistää lihavana hieman mietityttämään että mitäköhän tuo nyt miettii? xD

En kuulu petite-kohderyhmään. Enkä ole pikkulikka enää.
Mutta mitä palveluntarjoaja ajattelee kun ovesta astuu kaikella tavalla isokokoinen mies.

Ensimmäisenä vilkaistaan sänkyyn ja mietitään kestääkö pohjalaudat rikkoontumatta.
Sitten ajatuksiin tulee se, mikä asento on paras jos penis piiloutuu vatsapeitteen alle.
Mikä riittää asiakkaalle.
Haluaako asiakas peniksen ehdottomasti sisälle. Vai riittääkö käsillä koskettelu ja hierominen happy endiin.
Ja kyllä, mielessä käy myös ajatus riitänkö minä hänelle. Kun sitä selluliittia on jo alkanut muodostumaan pakaroille ja reisille.
Muistinko hymyillä kun otin asiakkaan vastaan. Kun kotona tapahtunut kaikenlaista ja ne oli liikaa mielessä asiakkaan astuessa sisälle.

Eniten varmaan ajatuksissa se millä tavalla voin olla juuri tälle asiakkaalle iloksi. Olkoon ikä, koko, sairaudet, muut taustatekijät mitä tahansa.

ps. Yhden kerran sängyn tukipalkki petti. Asiakas putosi kahden patjan väliseen kuoppaan. Siinä hoidettiin hommat loppuun ja ihan hyvin toimi.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Paikalla BigOnePlus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 14:08:27 »

Ja ehkä se tässä onkin se suurin blockeri omalla kohdalla? En halua vaatia pt:ltä mitä en itse voi "kuin haaveilla". Karrikoidusti joku erittäin petite pikkulikka vs. vaikeasti ylipainoinen, niin kyllä minua pistää lihavana hieman mietityttämään että mitäköhän tuo nyt miettii? xD

Eikös siinä olla juuri maksupalveluiden ytimessä? Tuo jos joku olisi asia mistä ainakin itse olisin valmis maksamaan jos lihoisin syystä tai toisesta 200kg läskiksi. Katsoa kun 50kg petite opiskelijatyttö pomppii isukin masun päällä kun itse ei enää pippeliäkään näe kuin peilin kautta.  :drinking:

Näin itekkin suurimman osan ajasta olen asian nähnyt ja ajatellut. Tiedä sitten onko se ikä vai lihavuus tai mahdollisesti molemmat joka tuon ajatusmaailman käänsi sitten päälaelleen?

Nyt kun asiaa oikeen pohtii, niin ehkä se tuli tuossa pari vuotta sitten itselleni vastaan kun tosiaan yhtä tai kahtakin petiteä veteli ja siinä ehkä havahtuikin omaan kokoonsa hieman eri tavalla, että ehkä vois tehdä asialle jotain :D
Mukavaa pohdintaa ja ehkä olen ajatusteni kanssa yksin.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23 : tänään kello 14:16:58 »
^ Ei ne vartaloaan myy, vaan palveluitaan.
Jos näin on, niin miksi niissä ilmoituksissa on sitten yleensä myös kuvia?
Jos vartalo ei miellytä silmiäni, en osta sitä enkä sen palveluita.

Jos vartalo ei olisi keskiössä, lukisin ilmoituksia ilman kuvia.

Mulla on vuosien saatossa ollut pitkiäkin aikoja ilmoituksessa pelkkä korkkarien kuva. Syystä että haluan, että asiakkaat tulee mun luokse palveluasenteen takia, eikä ulkoisten ihanteiden. Tämä toki lukee nykyään ilmoituksessakin. En halua, että kuvista luodaan joku tietty mielikuva, joka romuttuukin pettymykseksi oven avatessa.

Ja mitä tulee otsikon aiheeseen, niin siitä lähtien, kun tuli 50v mittariin, niin elämästä tuli yhtä painon tarkkailua. Koska aineenvaihdunta & naishormonit (ts. vtun vaihdevuodet!). Yhtään mitään ylimääräistä ei pysty syömään, paino nousee jo pelkästä ajatuksesta.  Ja painonpudotuksen eteen joutuu tekemään ihan hlvetillisen duunin, ei onnistu enää yhtä helposti, kuin alle 5-kymppisenä.

Itse haluan pysyä normaalipainoisena ihan terveydellisistäkin syistä, en kaipaa ylipainon aiheuttamia sairauksia, kun ne yleensä on estettävissä terveellisillä elämäntavoilla. Plus että mun sysi pska itsetunto on suoraan riippuvainen vaa’an lukemasta.
Vältä hytikoita..