Hei kaikille turskaveljille,
täältä kirjoitellaan varoittava tarina kanssa kävijöille meille niin uusille kuin vanhoille turskille. Meitä löytyy kaikenlaisia ja jotkut tykkäävät asioista mitkä toisille ei kelpaa mistään nimessä.
Tämä on minun oma tapahtuma ja haluan kaikkia infota taas vaarallisista kohtauksista.
Törmäsin punaisilla sivuilla ilmoitukseen mikä herätti mielenkiintoa Satakunnan postauksissa ja päätin vastata. Nuori nainen etsimässä BDSM
partneria eduilla ja näin sähk.postiin lähettelin ja ei kuulunut mitään 2vk. Sitten tuli sähköpostia uudesta osoitteesta, joka heti ilmaisi mielenkiintoa ja pahoitteli vastauksen kestoa. Uusi sähk.posti oli koska vanhassa yli 400 viestiä niin oli helpompi tehdä uudella postilla vastaus ketju. Ymmärrettävää minun mielestä vielä. Innokkaana molemmat vähän siinä sovittiinkin samalle illalle tapaamista, "ohos turskaveljet kummasta päästä ajateltiin
" No saavuin pelipaikalle myöhäseen 22:00 Harjavallassa kadulle, joka vastaa hyvin tätä tarinaa. Siinä sitten kerrostalon läheisyydessä oikea pää rupesi ajattelemaan "mitäs vittua näin myöhään meinaat jätkä kuolla vai". Alaovelle tuli nätti likka huutelemaan ja kävelin kylmästi suuntaan likasta ohi "tyttö tokasi, että etsinkö minä häntä" nopeasti onneksi hukkasin tytölle, että menossa kotia toiselle puolelle katua oikasen vain. 5 minuutin päästä rupesi tyttö pommittaa viestiä, teinkö oharit ja kaikkea muuta. Vastasin rehellisesti, jep minä kävelin ohi kun niskakarvat nousi pystyyn ja en kyllä ole tulossa ylös kun ei tässä vielä tunneta. Tyttö ei vaikuttanu mitenkään päihteiden alaiselta alustavasti. Skippaan tässä nyt tarinaa sain sovittua uuden tapaamisen seuraavaan iltapäivään. Saavuin pihaan ja juteltiin siinä hetki, että saisin luettua tyttöä vähän ennen mitään muuta. Siinä alhaalla sanoin, että huumehommat on mulle täysi no go. Tyttö kertoi hänellä on ADHD lääkitys, että käytännössä huumausaine komiikkaa heitti. Tyttö sentään tuli ulos juttelemaan alueen naapurit oli alueella kanssa ettei hänellä mitään häpeää ollut näyttäytyä. Tässä kohtaan minun niskakarvat laskenut alas ja positiivisia enemmän kuin negatiivisia. Let's go! Mentiin tytön kämpälle siinä ja me kaikki tiedämme sen kämpän missä pitäs kääntyä ovelta jo pois. Tyttö sanoi taloudellisesti opiskelijana huonossa jamassa. Tähän ilmoitan nyt ei ollut roskat levällä, eikä haissut, muutenkaan ei näyttänyt perus narkkarin asunnolta. Tyttö antoi minun siinä katsella kämppää kun en ollut täysin myyty. Mun ensimmäinen karva nousi kun mentiin rapusta sisään ja ovi ei ollut lukossa. No tyttö sitten rupes saamaan viestejä/puheluita "veljeltä" tytön puhelut veljelle ei mennyt läpi olenkaan. Mutta selvää viestintää tapahtui siinä "haloo en kuule sua just" whatsappilla pisti viestin "moikka veli, oon just nyt kaverin kanssa ulkoilemassa niin katsellaan myöhemmin" tämän jälkeen tyttö sponssille, hän "hän menee vessaan vielä pesaseen itsensä" olis siinä vielä ok. Noniin vesi juoksee ja puhelin käy. Kuulostaako tutulta? Pari vuotta sitten muistin lukeneeni Huittisissa kik tyttö teki samaa temppua. Rahat > suihkuun/vessaan lukittumaan. Nyt mun hälytys kellot löi, ei mitään narkkiin viittavaa kämpässä esillä. Mun uteliaisuus pisti etsinnän nopeaan päälle kun vessassa meni liian kauan itsensä pesuun. Hyllyköt läpi, jääkaappi (vieressä pillerin kuori ja luottokortti(debit) ei ollut tytön nimi, sitten tiski kaappi ja lopuksi astia kaappi BINGO! Ylähyllyllä Riku Rinne KK Kuolemankauppias ja alahyllyllä piikki vieressä mukissa piikki. Kuvat piti ottaa itselle ja äkkiä vittuun asunnosta. Pääsin ulos niin kaksi mannee siinä kessulla alaovella. Kävelin kylmästi ohitse ja manneista toinen kysy toiselt et kukas toi on toine oli vaa en mä tie. No toinen manne siinä sitten rupes mulle kyseleen kaikkea kuka oon yms. Pää kylmänä kävelin vastaamatta, no lähtihän se siitä seuraamaan jatkuvalla asenteella kyseleen mitä teen hänen rapussaan yms. En vastannut mitään ja rupesin vain hölkkää heittään siinä. Manne ei siitä tykänny ja läks perään, liian lähelle päästyään mulla meni pinna. Sanoin " mitäs hittoa sä täällä jahtailet ihmisiä, eikö saa lenkkellä enään rauhassa." Ei siinä auttanu ku juosta vaan aina vastaan tulijoita häiritseen, että sai todistajia näkemään. Sanoin aina jokaselle vastaan tulijalle kylmästi vaan, soittakaa poliisi en tiedä mikä tämän ongelma on kun juoksee perässä syyttä. Mannehan siitä ei tykänny ja rupes aina vastaantulijalle selitteleen. Lopuksi loppu siltä mielenkiintokin jahdata kun jokaselle vastaantulijalle häpäsi itsensä ja minä vain jatkoin juoksemista. Juoksin autolle kun mannella loppu kunto ja helevettiin painuin.
Että, sellainen tapahtuma vaihteeksi. Toivottavasti, joku lukaisee vakka pitkä olikin ja vähän oikaistu tarina.
Tässä tippejä
-Älä jätä autoasi halutulle paikalle jos et ole varma tapaamisesta. ( Itse jätin autoni 2km päähän tapaamispaikasta juuri tästä syystä. ) näillä narkeilla ei ole mitään menetettävää niin eivät voi tuhota omaisuuttasi katkeruuttaan.
-Usko ensimmäiseen vaistoosi, itselle tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menen näin pitkälle mukaan jos vaisto sanoo narkkari niin suosiolla jätä väliin.
-Älä mene tapaamispaikalle illalla/yöllä juurikin tästä syystä ei ole silminnäkijöitä, aina päivällä.
-Jätä kaikki ylimääräinen autoosi ennen tapaamista lompakko, avaimet yms. tämä auttaa itseäsi, jos jostain syystä jäät narkille kiinni mottiin niin sinulla ei ole mitään rahan arvoista mukana enempää. (tässä minun tapahtumassa mitä olisi tapahtunut: Menin sisään, tyttö lukittuu vessaan viestittää poppoon paikalle ja itse olet housut kintuissa kun he painavat sisälle kun ovi oli tarkoituksella jätetty auki ilman takalukkoa. Itse vedin oven varmuudeksi säppiin kun tyttö oli vessassa jos mannet aikaistaa suunnitelmaa.)
Maksoin oppirahat ekaa kertaa, mutta ottakaa turkat minulta opiksi ja säästäkää itseltänne.
Kiitos vanhan tarinan likasta joka lukittuu vessaan ja sen lukeminen täällä pelisti mut tänään.
Minulla kävi tuuri ajoituksessa, kylmäpää, suunnittelu pahimman varalle ja ennen kaikkea hyvä kuntoni pelasti ennen kaikkea.
Haluan myös pyytää anteeksi kaikkia vastaantulijoita aiheuttamastani häiriöstä, minä en jää kiinni.
Kaikkea hyvää teidän kesään turskat.
täältä kirjoitellaan varoittava tarina kanssa kävijöille meille niin uusille kuin vanhoille turskille. Meitä löytyy kaikenlaisia ja jotkut tykkäävät asioista mitkä toisille ei kelpaa mistään nimessä.
Tämä on minun oma tapahtuma ja haluan kaikkia infota taas vaarallisista kohtauksista.
Törmäsin punaisilla sivuilla ilmoitukseen mikä herätti mielenkiintoa Satakunnan postauksissa ja päätin vastata. Nuori nainen etsimässä BDSM
partneria eduilla ja näin sähk.postiin lähettelin ja ei kuulunut mitään 2vk. Sitten tuli sähköpostia uudesta osoitteesta, joka heti ilmaisi mielenkiintoa ja pahoitteli vastauksen kestoa. Uusi sähk.posti oli koska vanhassa yli 400 viestiä niin oli helpompi tehdä uudella postilla vastaus ketju. Ymmärrettävää minun mielestä vielä. Innokkaana molemmat vähän siinä sovittiinkin samalle illalle tapaamista, "ohos turskaveljet kummasta päästä ajateltiin
" No saavuin pelipaikalle myöhäseen 22:00 Harjavallassa kadulle, joka vastaa hyvin tätä tarinaa. Siinä sitten kerrostalon läheisyydessä oikea pää rupesi ajattelemaan "mitäs vittua näin myöhään meinaat jätkä kuolla vai". Alaovelle tuli nätti likka huutelemaan ja kävelin kylmästi suuntaan likasta ohi "tyttö tokasi, että etsinkö minä häntä" nopeasti onneksi hukkasin tytölle, että menossa kotia toiselle puolelle katua oikasen vain. 5 minuutin päästä rupesi tyttö pommittaa viestiä, teinkö oharit ja kaikkea muuta. Vastasin rehellisesti, jep minä kävelin ohi kun niskakarvat nousi pystyyn ja en kyllä ole tulossa ylös kun ei tässä vielä tunneta. Tyttö ei vaikuttanu mitenkään päihteiden alaiselta alustavasti. Skippaan tässä nyt tarinaa sain sovittua uuden tapaamisen seuraavaan iltapäivään. Saavuin pihaan ja juteltiin siinä hetki, että saisin luettua tyttöä vähän ennen mitään muuta. Siinä alhaalla sanoin, että huumehommat on mulle täysi no go. Tyttö kertoi hänellä on ADHD lääkitys, että käytännössä huumausaine komiikkaa heitti. Tyttö sentään tuli ulos juttelemaan alueen naapurit oli alueella kanssa ettei hänellä mitään häpeää ollut näyttäytyä. Tässä kohtaan minun niskakarvat laskenut alas ja positiivisia enemmän kuin negatiivisia. Let's go! Mentiin tytön kämpälle siinä ja me kaikki tiedämme sen kämpän missä pitäs kääntyä ovelta jo pois. Tyttö sanoi taloudellisesti opiskelijana huonossa jamassa. Tähän ilmoitan nyt ei ollut roskat levällä, eikä haissut, muutenkaan ei näyttänyt perus narkkarin asunnolta. Tyttö antoi minun siinä katsella kämppää kun en ollut täysin myyty. Mun ensimmäinen karva nousi kun mentiin rapusta sisään ja ovi ei ollut lukossa. No tyttö sitten rupes saamaan viestejä/puheluita "veljeltä" tytön puhelut veljelle ei mennyt läpi olenkaan. Mutta selvää viestintää tapahtui siinä "haloo en kuule sua just" whatsappilla pisti viestin "moikka veli, oon just nyt kaverin kanssa ulkoilemassa niin katsellaan myöhemmin" tämän jälkeen tyttö sponssille, hän "hän menee vessaan vielä pesaseen itsensä" olis siinä vielä ok. Noniin vesi juoksee ja puhelin käy. Kuulostaako tutulta? Pari vuotta sitten muistin lukeneeni Huittisissa kik tyttö teki samaa temppua. Rahat > suihkuun/vessaan lukittumaan. Nyt mun hälytys kellot löi, ei mitään narkkiin viittavaa kämpässä esillä. Mun uteliaisuus pisti etsinnän nopeaan päälle kun vessassa meni liian kauan itsensä pesuun. Hyllyköt läpi, jääkaappi (vieressä pillerin kuori ja luottokortti(debit) ei ollut tytön nimi, sitten tiski kaappi ja lopuksi astia kaappi BINGO! Ylähyllyllä Riku Rinne KK Kuolemankauppias ja alahyllyllä piikki vieressä mukissa piikki. Kuvat piti ottaa itselle ja äkkiä vittuun asunnosta. Pääsin ulos niin kaksi mannee siinä kessulla alaovella. Kävelin kylmästi ohitse ja manneista toinen kysy toiselt et kukas toi on toine oli vaa en mä tie. No toinen manne siinä sitten rupes mulle kyseleen kaikkea kuka oon yms. Pää kylmänä kävelin vastaamatta, no lähtihän se siitä seuraamaan jatkuvalla asenteella kyseleen mitä teen hänen rapussaan yms. En vastannut mitään ja rupesin vain hölkkää heittään siinä. Manne ei siitä tykänny ja läks perään, liian lähelle päästyään mulla meni pinna. Sanoin " mitäs hittoa sä täällä jahtailet ihmisiä, eikö saa lenkkellä enään rauhassa." Ei siinä auttanu ku juosta vaan aina vastaan tulijoita häiritseen, että sai todistajia näkemään. Sanoin aina jokaselle vastaan tulijalle kylmästi vaan, soittakaa poliisi en tiedä mikä tämän ongelma on kun juoksee perässä syyttä. Mannehan siitä ei tykänny ja rupes aina vastaantulijalle selitteleen. Lopuksi loppu siltä mielenkiintokin jahdata kun jokaselle vastaantulijalle häpäsi itsensä ja minä vain jatkoin juoksemista. Juoksin autolle kun mannella loppu kunto ja helevettiin painuin.Että, sellainen tapahtuma vaihteeksi. Toivottavasti, joku lukaisee vakka pitkä olikin ja vähän oikaistu tarina.
Tässä tippejä
-Älä jätä autoasi halutulle paikalle jos et ole varma tapaamisesta. ( Itse jätin autoni 2km päähän tapaamispaikasta juuri tästä syystä. ) näillä narkeilla ei ole mitään menetettävää niin eivät voi tuhota omaisuuttasi katkeruuttaan.
-Usko ensimmäiseen vaistoosi, itselle tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menen näin pitkälle mukaan jos vaisto sanoo narkkari niin suosiolla jätä väliin.
-Älä mene tapaamispaikalle illalla/yöllä juurikin tästä syystä ei ole silminnäkijöitä, aina päivällä.
-Jätä kaikki ylimääräinen autoosi ennen tapaamista lompakko, avaimet yms. tämä auttaa itseäsi, jos jostain syystä jäät narkille kiinni mottiin niin sinulla ei ole mitään rahan arvoista mukana enempää. (tässä minun tapahtumassa mitä olisi tapahtunut: Menin sisään, tyttö lukittuu vessaan viestittää poppoon paikalle ja itse olet housut kintuissa kun he painavat sisälle kun ovi oli tarkoituksella jätetty auki ilman takalukkoa. Itse vedin oven varmuudeksi säppiin kun tyttö oli vessassa jos mannet aikaistaa suunnitelmaa.)
Maksoin oppirahat ekaa kertaa, mutta ottakaa turkat minulta opiksi ja säästäkää itseltänne.
Kiitos vanhan tarinan likasta joka lukittuu vessaan ja sen lukeminen täällä pelisti mut tänään.
Minulla kävi tuuri ajoituksessa, kylmäpää, suunnittelu pahimman varalle ja ennen kaikkea hyvä kuntoni pelasti ennen kaikkea.
Haluan myös pyytää anteeksi kaikkia vastaantulijoita aiheuttamastani häiriöstä, minä en jää kiinni.

Kaikkea hyvää teidän kesään turskat.
Jos itse menisin johonkin epämääräisen lähiön epämääräiseen kämppään klo 22 tai vaikka päivälläkin, ei mulla varmaan seisois kahteen tuntiin, kun stressitaso olis niin kohollaan ja 30-40 v. sitten hommatut kamppailutaidot odottaisivat aktivointiaan