Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsakiellot  (Luettu 13365 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rapsakiellot
« Vastaus #40 : Elokuu 04, 2019, 13:34:58 »
Voi olla, mutta vuodesta 2011 kun aloitin, niin pahanhajuisiin tai -makuisiin miehiin en ole törmännyt. Jos asiakas vaikka tulee töistä suoraan, niin ihan oma-aloitteisesti menee suihkuun ensin. Aina on kummastuttanut minua tuo keskustelu kakkaraidoista, juustoista kikkelissä tai hienhajusta. Ehkä minä olen niin iso ja pelottava, ettei ne uskalla tulla sänkyyn kuin putipuhtaana.
Se on varmaan vain pääkaupunkiseudun ongelma. Täällä näitä haisuleita kuulemma piisaa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rapsakiellot
« Vastaus #41 : Elokuu 04, 2019, 13:44:51 »
Mutta kyllä näkisin, että esimerkiksi täällä anonymiteetin säilyttäviä rapsoja vakavampi on se, että täällä voi näköjään laittaa viestiin tietoja, jotka johdattavat lukijat sivulle, jolta löytyy mm. palveluntarjoajan oikea nimi.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rapsakiellot
« Vastaus #42 : Elokuu 04, 2019, 13:47:53 »
Mutta kyllä näkisin, että esimerkiksi täällä anonymiteetin säilyttäviä rapsoja vakavampi on se, että täällä voi näköjään laittaa viestiin tietoja, jotka johdattavat lukijat sivulle, jolta löytyy mm. palveluntarjoajan oikea nimi.

Siis anonymiteetin säilyttäviä rapsoja vakavampi ongelma on se, että täällä voi näköjään laittaa postaukseen tietoja, jotka johdattavat lukijat sivullr, jolta löytyy mm. palveluntarjoajan oikea nimi.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsakiellot
« Vastaus #43 : Elokuu 04, 2019, 14:09:14 »
Mä kannatan ja tuen täysillä hupakon oikeutta valita asiakkaansa, mutta jos rahat on otettu vastaan, niin silloin pitäis homman hoitua ilman nenän nyrpistelyitä.


Siis anonymiteetin säilyttäviä rapsoja vakavampi ongelma on se, että täällä voi näköjään laittaa postaukseen tietoja, jotka johdattavat lukijat sivullr, jolta löytyy mm. palveluntarjoajan oikea nimi.
Tällaisia varten moderoinnin täälläkin pitäis olla abt 24/7 jollain tavalla kartalla bad post reportteja (miten niitä ny kutsutaankaan) varten. Edes kännykällä.

Jos joku kilari haluaa tarkoituksella ja vahingoittamismielessä julkaista yksityistietoja, tämän foorumin rapsakiellot eivät niitä estä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rapsakiellot
« Vastaus #44 : Elokuu 04, 2019, 14:12:31 »
Mä kannatan ja tuen täysillä hupakon oikeutta valita asiakkaansa, mutta jos rahat on otettu vastaan, niin silloin pitäis homman hoitua ilman nenän nyrpistelyitä.


Siis anonymiteetin säilyttäviä rapsoja vakavampi ongelma on se, että täällä voi näköjään laittaa postaukseen tietoja, jotka johdattavat lukijat sivullr, jolta löytyy mm. palveluntarjoajan oikea nimi.
Tällaisia varten moderoinnin täälläkin pitäis olla abt 24/7 jollain tavalla kartalla bad post reportteja (miten niitä ny kutsutaankaan) varten. Edes kännykällä.

Jos joku kilari haluaa tarkoituksella ja vahingoittamismielessä julkaista yksityistietoja, tämän foorumin rapsakiellot eivät niitä estä.

Olen tuostakin tehnyt bad post reportin yli vuorokausi sitten, mutta ei näköjään johda mihinkään.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsakiellot
« Vastaus #45 : Toukokuu 14, 2020, 13:12:01 »
Ja mulla just se tilanne että mahtoiko siellä olla 5 positiivista rapsaa ja 1 negatiivinen - ja tää negatiivinen ei ollut koskaan mua tavannut, vaan valitti kun olin blokannut sen. Mikä täysin totta. Koska hän oli tainnut unohtaa että oli tehnyt mulle oharit jo aikaisemmin :D

Eli rapsat mielettömän hyvä väline oikein käytettynä, mutta valitettavasti niitä käytetään myös vain mustamaalaamiseenkin. Voin vaan kuvitella millainen show se on koittaa sitten selvitellä kun on sana vastaan sana. Usein kuitenkin olisi varsin helppo tarkistaa ainakin se onko mitään tapaamista oikeasti ollutkaan. Mutta se tietysti vie aikaa. Saa nähdä kuinka täällä tuo tullaan toteuttamaan.

Mutta se että rapsaamisen kieltää kokonaan täysin ymmärrettävää ja silloin sitä tulisi kunnioittaa. Syyt kieltojen takana eivät ihan aina ole niinkään ihania kuin että tyttö vain ei halua uusia asiakkaita, vaan taustalla voi olla oikeasti paljon painavampiakin syitä. Pahimmillaan rapsat voivat aktivoida tai auttaa tytön stalkkereita/uhkailijoita pääsemään tytön jäljille.

Sanottuani tämän, niin mua saa siis täällä ihan vapaasti rapsata kunhan totuudessa pysytään. En mitään opistoltakaan yrittänyt poistattaa koskaan, joten tuskin siihen täytyy täälläkään lähteä  :-*

Minuakin saa rapsata. Toki feikkirapsojen tunnistamisen varalta toimin, jos se on tarpeen eli jos joskus tulee sellainen tilanne, että joku on tyyliin kirjoittanut negatiivisen rapsan, mutta ei ole minua tavannut. Tietäisin silloin, että kyse olisi mustamaalaamisesta, eikä sekään tässä maailmassa ole näköjään eri ihmisiä tarkasteltaessa mikään harvinaisuus, josta ei saisi ääneen puhua. Jos samaan aikaan tiedän, että raporttia ei ole tehty antamillani ohjeistuksilla, niin se ei todellakaan ole silloin aito. Omasta toimintatavastani johtuen siis tiedän jatkossa aina, kenen kaikkien ja mitkä raportit ovat aitoja rapsoja, jotka kuvaavat aitoa tapaamistilannetta, kun joku on käynyt luonani. Valerapsoista voi ilmoittaa halutessaan ylläpidolle, joka voi tarvittaessa sellaiset poistaa.