Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SHER  (Luettu 224 kertaa)

Poissa Uolevi123

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
SHER
« : tänään kello 10:31:26 »
Onko joku käynyt testaamassa tätä muodokasta Panamalaista ? :stiletto: Sen verran viestittelin että pian kuulemma tulossa Tampereelle ja aion käydä silloin visiitillä, mutta jos jollain sattuisi olemaan jo kokemusta.