Onko joku käynyt testaamassa tätä muodokasta Panamalaista ?
Sen verran viestittelin että pian kuulemma tulossa Tampereelle ja aion käydä silloin visiitillä, mutta jos jollain sattuisi olemaan jo kokemusta.
Sen verran viestittelin että pian kuulemma tulossa Tampereelle ja aion käydä silloin visiitillä, mutta jos jollain sattuisi olemaan jo kokemusta.