Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eka käynti hupakolla  (Luettu 1779 kertaa)

Poissa PikkuJuudas

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Eka käynti hupakolla
« : Heinäkuu 03, 2020, 13:07:37 »
Tervehdys. Olisi pieni kysymys. Jos muistelet aikaa taaksepäin, niin oliko sinulla alussa vaikeuksia saada hupakkoharrastusta käyntiin? Tarkoitan, että jännittikö asia kenties hieman liikaakin? Itsellä juuri nyt sellainen tilanne että olen pari päivää miettinyt uskaltaako ottaa luuria käteen ja soittaa. Sopivalta vaikuttava nainenkin on jo löydetty. Jutusta hankalamman tekee sekin että kysymyksessä olisi elämän ensimmäinen seksuaalinen kokemus. Parin vuoden aikana olen käynyt vain tantrahierojilla, ja sitähän ei oikein seksiksi lasketa kun hieroja lopuksi hieroo tattia loppuun asti.  Ei oikein huvita enää etsiskellä kumppania. Haluaisin vaan nauttia elämästä ja seksistä. Hienoa jos joku jakaisi vähän omia kokemuksia harrastuksen alkuajoilta.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka käynti hupakolla
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2020, 13:24:17 »
Olihan siinä kynnystä. Monta vuotta pohdin, sitten sain valittua sopivan tuntuisen tytön. Rohkeasti yhteyttä ja ajan varaus kolmen päivän päähän. Oli kyllä pisimmät päivät ikinä, pelipäivänä ihan mahdoton jännitys. Ei tullut kuitenkaan mieleenkään perua, päätetty mikä päätetty. Paikalle kun pääsin niin tilanne oli kyllä melko jännittynyt, mutta aika nopeasti siitä selvittiin kun olin osaavissa käsissä :) Tunnin otin että kerkiää, aikaa on hyvä olla, kiire voi vielä pahentaa tilannetta. Oli myös eka kerta kaikenkaikkiaan itsellä. Omien kokemusten perusteella suosittelen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka käynti hupakolla
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2020, 15:37:46 »
Olen itsekin käynyt tähän mennessä vain hierottavana. Vieläkin kynnys tehdä aidosti temput palveluntarjoajan kanssa tuntuu aika suurelta mutta jossain vaiheessa ehkä sen aikakin koittaa. Saa nähdä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka käynti hupakolla
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2020, 15:55:48 »
Ensinmäinen kerta jännittää aina ja voi verrata kesän ensinmäiseen uintireissuun avovedessä;D Vaikka kuinka arkailee, niin parasta on vain mennä. Itse jännitin ensimäistä kertaa ihan helvetisti. Pitkän pohdinnan jälkeen ei auttanu muu kuin tarttua luuriin, kilauttaa sihteerille ja sopia tapaamine. Oman tapaamisen sain sovittua samalle päivälle, ulkomaalaisen neidon kanssa, niin ei jäänyt jännitykselle aikaa. Tästä voisin sen verran sanoa, että kotimainen olisi ollut parempi vaihtoehto, kun ovella unohtui englannin kieli kokonaan ;D Rohkeasti vaan yhteyttä sihteeriin joka osuu omaan silmään. Mainita kannattaa myös ehdottomasti että on ensinmäinen kerta, niin hyvä hupakko osaa ottaa sen huomioon :)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka käynti hupakolla
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2020, 16:56:40 »
Kyllähän tuo jännitti niin maan vietävästi, mutta onneksi palveluntarjoaja oli niin ihana ja upea että harrastushan siitä muodostui ;) :D
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eka käynti hupakolla
« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2020, 20:21:23 »
Kyllähän siinä oli sykkeet taivaissa ja jännitys tapissaan kun luuriin tarttui ja puhelin alkoi hälyttämään. Koitappa siinä sitten vielä lontooksi jotain vääntää.  :o :D Olen myös itse newbie tällä saralla. Alkuvuodesta tuli vasta käytyä ensimmäisen kerran maksullisella. Mukava, mutta kallis harrastus, ja aika hemmetin koukuttavaa.. mutta siis rohkeasti vaan ottamaan yhteyksiä. Varsinkin jos naikkonen on jo saanut hyviä arvioita, niin aika turvallisin mielin voi mennä.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka käynti hupakolla
« Vastaus #6 : Heinäkuu 03, 2020, 20:53:02 »
Jännitti aivan sikana! :o Jälkeen päin kun miettii, vaikea tajua miksi!

Sulla oli jo sopiva katsottuna, mutta siitä huolimatta suosittelen harkitsemaan pari kertaa. Valitse täällä hyväksi kehuttu GFE palveluntarjoaja ja ehdottomasti kerro, että olet ensimmästä kertaa. Nämä ammattilaiset osaavat ottaa sen huomioon ja kokemuksesta tule takuulla helpompi ja miellyttävämpi ja toka kerta ei jännitä enää niin paljon. Mutta jos ekalle osuu tyly liukuhihnatyyppi, niin kynnys mennä uudestaan ei ainakaan helpotu. :-\

Jos siinä panetuksessa himoitset sitä blodia upeimmilla kuvilla, törötisseillä ja kaupungin korkeimmilla korkkareilla, niin sillä ehdit kyllä käymään monet kerrat. Ekalle kerralle parasta on jos saa luotua yhteyden ymmärtävään naiseen.
#maksuseksionihanaa