Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Kuumaa Seuraa / Hottis9898  (Luettu 221 kertaa)

Poissa Trevesseli

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Kokemuksia Kuumaa Seuraa / Hottis9898
« : tänään kello 11:53:33 »
St:ssä otsikolla Juhannusseuraa Tampereella.

Onko kokemuksia? Kuvat ehkä tutun oloiset. Onkohan ollut aiemmin toisella nimellä?