Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ehdotus uudelle kategorialle - pois seksin myynnistä  (Luettu 5288 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ehdotus uudelle kategorialle - pois seksin myynnistä
« Vastaus #40 : Heinäkuu 27, 2020, 19:23:54 »
Senkun lopettaa vaan ja heittää huorapuhelimen jorpakkoon. Plus lakkaa roikkumasta alan foorumeilla ihan täysin jos epäilee, ettei pysty täysin irtautumaan.

Kerro tämä mimmille, joka keskeytti peruskoulun, siivosi metroa ja päätyi myymään seksiä. Miten ohjeistaisit häntä elämässä eteenpäin, jos hän haluaa lopettaa seksin myymisen?
Miksi häntä pitäisi ohjeistaa, aikuista ihmistä? Lähtökohtaisesti jokainen on itse vastuussa itsestään. Ja jonkunhan ne metrotkin on siivottava.
Perfektionisti.

Poissa J-R

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ehdotus uudelle kategorialle - pois seksin myynnistä
« Vastaus #41 : Heinäkuu 27, 2020, 19:24:22 »
Pro-tukipisteellä on muutaman vuoden ajan (tai oli ennen koronaa) ollut Prop up toimintaa, missä ovat kiertäneet eri paikkakunnilla Suomessa. Nyt se harmi vain on ollut toistaiseksi tauolla, mutta toivotaan et jatkuisi.
Tukkarin tiedotteita löytyy ketjusta: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,139.0.html

Joo, tuo on tosi hyvä juttu tuo laajennus! Tosiaan sillon kun itse viimeksi otin heihin yhteyttä tähän aihepiiriin liittyen, tuota toimintaa ei vielä ollut.
Mä toivon ja uskon että tuosta Prop upista on nyt ainakin vähän laajemmin apua niille jotka tarvitsee! :)