Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vastauksen saamisen mahdottomuus  (Luettu 1857 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vastauksen saamisen mahdottomuus
« Vastaus #20 : Kesäkuu 19, 2026, 13:49:55 »
Ulkkareiden kanssa ei ole tätäkään ongelmaa.

Poissa guuguuman

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Kesäkuu 19, 2026, 16:53:52 »
En kyllä minäkään tunnista tätä ongelmaa. Lähes tulkoon aina on sopiva aika löytynyt, tosin suositumpien kanssa saa olla varausaikeissa liikkeellä hyvissä ajoin. Hinnoista ei ole koskaan tullut mieleen alkaa vääntämään, se ei näissä hommissa kuulu tyylini.

Poissa VelvetySweetie

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Kesäkuu 19, 2026, 18:39:44 »
En kyllä minäkään tunnista tätä ongelmaa. Lähes tulkoon aina on sopiva aika löytynyt, tosin suositumpien kanssa saa olla varausaikeissa liikkeellä hyvissä ajoin. Hinnoista ei ole koskaan tullut mieleen alkaa vääntämään, se ei näissä hommissa kuulu tyylini.
Pari tinkaajaa on sattunut vastaan. Toisesta olis voinu jo loukkaantua ja kunhan toinen heittää asiallisen ehdotuksen, niin vastaan sit seuraavan kerran.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa sn62634

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Kesäkuu 23, 2026, 07:35:55 »
Taitaa olla parasta siirtyä ulkomaalaisiin vain. Yritin varata aikaa neljältä suomalaiselta ja kaikilta sain vastauksen, mutten päässyt sen pidemmälle kuin kertomaan mitä tahtoisin ja 45 min aikaa. Kolmen kanssa olin yhteydessä sähköpostitse ja yhden Whatsappilla. Vastaukset tyrehtyivät kaikilta. Asiakaspalvelu kyllä nolla.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Kesäkuu 23, 2026, 08:18:05 »
^ Hinta-laatusuhde on ulkkareilla älyttömästi parempi.

Poissa Opiskelijarakastelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : Kesäkuu 23, 2026, 08:20:11 »
Onko tämä yleinenkin ilmiö, että palveluntarjoajat eivät mielellään tee varauksia pitkälle eteenpäin, siis mahdollisesti jopa niin, että ainoastaan samana päivänä voi sopia ajan, mutta kun tuo päivä koittaa, niin heitä on aivan mahdotonta saada kiinni? Tästä on melkeinpä tullut isoin kynnys hupakoinnin harrastamiselle itselleni, koska kun löytää jonkun kiinnostavan naisen jonka kanssa päästäisiin yhteisymmärrykseen hinnasta ja palveluista, niin sitä aikaa ei vaan saa, kun ei sinä päivänä saa enää mitään vastausta. Tätä on nyt sattunut todella monen kanssa, joten pakko tulla ihmettelemään ilmiötä nyt tänne.

Ja kyllä, aina voi valita toisen, mutta on tämä vähän jännää, että jos haluaisi päästä ns. hommiin, niin varuiksi pitää pistää kyselyä viidelle hupakolle joista yhden kanssa saadaan asiat natsaamaan.
Hyvin tyypillistä, joskus jopa toivoisi että suomessa toimisi bordellit ja katuhuorat
Sen kerran kun on omia kiireitä ettei kerkeä mutta panettaa niin eikös sitten laiteta viestiä perään että haluaisitko tulla tänään?
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa sn62634

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Kesäkuu 23, 2026, 08:31:20 »
^ Hinta-laatusuhde on ulkkareilla älyttömästi parempi.

Kyllä. Ja naisellisempia. Meikkaavat ja käyttävät korkokenkiä. Suomalaisilta olen usein saanut vastauksen, ettei omista/ole sellaisia, kun pyytää korkkarit.Meikkauksesta kysyessä ei esim ymmärrä kysymystä tai kertoo ettei juurikaan käytä meikkiä tai ainoastaan ripsiväriä. En kyllä tahtoisi maksaa sellaisesta seurasta, joka ei ilmaiseksikaan kiinnostaisi.

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : eilen kello 11:27:53 »
" en käytä seksikkäitä alusvaatteita, en meikkaa, en ole ehtinyt laittautua, täällä on vähän sekaista ym.  vastailen silloin vain ja ainoastaan  kun  minä itse tarvin rahaa, ei aikataulusi kiinnosta, ei käy se , ei käy  tämä, ei tuo, ja jos kysyt mitä vaan lisää  ingooraan sinut heti , jos et tee mitä minä, siis minä sanon,  listaa vois jatkaa lopun päivää.
Kuitenkin hinta on korkeampi kuin muilla , jää aina kertaluontoiseksi kaupaksi kohdallani.

Vertaus;
varaan hotellin jossa uima-allas, huippu ravintola, kuntosali, sauna huoneessa ja huippusänky , vastaava hinta joka hökkelissä katutasossa melun keskellä, rähjäisellä sisustuksella ja likaisella sängyllä, kumman ota kun eka on halvempi+

Tai,  auto kaupan , kaikki varusteet, väri mieluinen, sisusta nahkaa , hierovilla penkeillä ja vähäiset kilometrit, juuri katsastettu,  ja vastaan hintainen lommoinen kolaroitu, katsastamatta,
rähjäinen  paskoilla renkailla , kumman otat?

Ymmärrän että kaikkia on kaikille, vaikken ymmärräkkään...........

Poissa VelvetySweetie

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : eilen kello 12:10:12 »
^ No siis sehän on vain järkevää ja loogista käyttää rahansa sellaiseen, mitä hakee sen sijaan, että tuhlaa aikaa ja rahaa johonkin mikä ei niin miellytä. Tuota alussa kuvailemaasi tyyliä en ymmärrä. "En ole ehtinyt laittautua." Jos on aika sovittuna, niin ei voi tulla yllätyksenä, että ennen sitä kannattaa varata riittävästi aikaa valmistautumiseen tai yllättävän tilanteen sattuessa kysyä, onnistuisiko hieman myöhemmin.

Itse vastaan monesti samalla energialla, mitä kyselijä tarjoaa. Jos sieltä tulee yksi kysymys kerrallaan muutaman tunnin välein, niin vastaan mahdollisimman lyhyesti ja selkeästi, enkä tarjoa mitään ylimääräistä tietoa tai sitten kyllästyn siihen kyselyyn ja laitan kerralla kaikki olennaisimmat. Jos taas kertoo myös itsestään, niin itsekin saatan antaa ihan jo huomaamattani sellaistakin tietoa, mitä ei välttämättä huomaisi edes kysyä.
Jos olen tavoitettavissa, vastaan mahdollisimman pian ja jos taas on jokin homma kesken tai olen väsynyt tms, niin katson paremmaksi joko sanoa, että vastailen myöhemmin tai en edes avaa viestejä eli otan taukoa sen verran kuin tarvitsen, pääasiassa viimeistään seuraavana päivänä pyrin vastaamaan. Mieluummin hyväntuulisena ja levänneenä vastailee, ettei sitten tule turhautumista ja sitä kautta töksäytettyä jotain ilkeää.

Mutta jokaisella on oma tyylinsä ja asiakaskuntansa, itselläkin on monenlaista asiakasta. Joku haluaa tapaamisen olevan mahdollisimman tiivis visiitti ja toinen käydä esim kiertämässä jonkun muutaman kilometrin luontoreitin ja jutella samalla. Nämäkin molemmat ihmistyypit löytyy mun vakkarilistalta ja molempien yhteydenottoa osaa aina alkaa odottamaan tietyn ajan kuluttua.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa sn62634

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : eilen kello 12:59:00 »
Valkeakoskella nytkin ilmoitteleva eräs palveluntarjoaja olisi vaatinut kolminumeroisen hintaisen etukäteismaksun siitä, että meikkaa ja laittaa korkokengät. Mitä ihmettä. Luulin, että tällainen on ihan arkipäivää tällaisten palvelujen tarjoajille, kun se on arkipäivää hyvännäköisille naisille ylipäätään. Sinänsä ei ole ongelma maksaa 1,5-kertaistakaan summaa kotimaiselle, mutta en tiedä miksi Mossestakin pitäisi maksaa Mersun hinta. Pääsääntöisesti ulkomaalaiset ovat hinnoitelleet palvelunsa edullisemmaksi ja omaan naismakuun esim. 170/55/F70 on parempi kuin 160/100/F90.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #30 : eilen kello 13:50:42 »
Nyt on taas kaikenmaailman flunssia menossa, että välttämättä ei pystytä hoitaan niitä työasioita mitä on sovittu. Ja elämässä tulee varsin muutakin kuin flunssia.

Toki tämän takia ite otan mielummin just samalle päivälle lähtökohtasesti varauksia, kroonisesti sairaanakin mun on tosi vaikea ennustaa tulevien päivien vointeja.

Kannattaa kokeilla samalle päivälle tai edelliselle varausta, ellei kyseessä ole joku gfe harvinaisuus, jolle joutuu tosiaan varailemaan pitkältä ajalta. Sillon tosiaan vaan pakko harmitella.

Lisäksi työssä voi sattua ja tapahtua kanssa vaikka ja mitä, mikä siirtää varauksista huomion muualle.
◾ Metsälä, Helsinki 📍 keikat kalenterissa

Poissa VelvetySweetie

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : eilen kello 14:14:16 »
^ Tämäpä. Ei mekään sentään mitään yli-ihmisiä olla, jotka ovat aina terveenä ja jokaisella on muukin elämä. Itselläkin viime vuonna oli neljä kertaa viikon flunssa kuukauden välein (kai täällä etelässä on sit sen verran erilainen bakteeri kanta kuin pohjoisessa 🤭), niin ihan pikkasen oli haasteita.

^^ Jokaisella on oma makunsa. Toinen tykkää hoikasta ja toinen tahtoo isompaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:17:44 kirjoittanut VelvetySweetie »
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : eilen kello 14:17:10 »
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14

Poissa nullinkuppi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : eilen kello 17:28:52 »
Varaan ajan yleensä aina vähintään päivää aikaisemmin ja en ole havainnut tässä mitään ongelmaa. Muutama pt vastaa etukäteisvaraukseen, että pitäisi onnistua mutta kehoittavat varmistamaan saman päivän aamuna (tai edellisenä iltana jos aikainen aamuvaraus) mutta näidenkään kanssa ei ole etukäteen sopimisessa ollut mitään ongelmaa. Kaikki myös ilmoittelevat erittäin kiitettävästi, jos tulee jotain muutos tarpeita sovittuun tapaamiseen. Tämä kokemus ulkomaisten palveluntarjoajien kanssa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:33:32 kirjoittanut nullinkuppi »

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : eilen kello 18:48:34 »
Mulla on tapana tiedustella aikaa max parin tunnin päähän (enkä mieltäni pahoita jos/kun ei sovi), koska enhän mä voi tietää tekeekö mun mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14

😱

Kun katson kalenteriani, niin ei tee mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14.

Mutta, tekee mieli ensi viikon perjantaina klo 18-19.

Olenko omituinen? 😳

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #35 : eilen kello 21:43:04 »
^ Kaikki me ollaan omituisia omalla tavallamme. Mulla on sillai jännästi, että voin varata ajan aika huoletta pidemmällekin. Sopivassa seurassa alkaa varmuudella panettamaan 🤭

Poissa Klikklak

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : eilen kello 22:01:48 »
^ kummasti se vaan rupeaa panettaa oikeassa seurassa niin ei oo tarkkaa minuutilleen tietää eikä kyllä päivällekään voi huoletta varailla pitemmällekin ajan nytkin elokuun alkuun sovittuna  :behind:

Poissa Pataässä

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #37 : eilen kello 23:47:44 »

😱

Kun katson kalenteriani, niin ei tee mieli ensi keskiviikkona klo 12.30-14.

Mutta, tekee mieli ensi viikon perjantaina klo 18-19.

Olenko omituinen? 😳

Minulla ajanvaraaminen pidemmän ajan päähän toimii jopa pienenä esileikkinä. Ja aina ovat aivot/kulli pitäneen huolen, että himot ovat nousseet kyseisen päivän koittaessa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa uusimaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : tänään kello 00:04:27 »
Ani harva minusta nihkeilee ennakkoon varaamista. Varsinkin sellaisten harvemmin tarjolla olevien neitien tanssikortit tuntuvat täyttyvän suurin piirtein saman tien kun ilmoitus tulee aktiiviseksi, eli odottelemalla jää vain ilman.