Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt on paska fiilis  (Luettu 324 kertaa)

Poissa Helmeri79

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Nyt on paska fiilis
« : tänään kello 13:58:33 »
Näkyy täällä olevan kohtalotovereita muitakin, mutta silti tuntuu et maailma loppuu just nyt. Kaksi päivää ollu tuo mulkku herkällä hyppäämään pystyyn, eikä yöllä ole tarvinnut nukkua kun se pirun paskiainen on kankeena. Kuten jo tuolla toisella aiheella kirjoittelinkin, niin pari melkeen onnistunutta oli takanapäin ja yksi suuhoito mikä onnistui hyvin. tästä innostuneena kaavin tänään melkeen viimoset rahat kasaan ja lähdin intoa uhkuen pelipaikalle. MUTTA, ei helvata, ei tapahtunut yhtään mitään. En ole omaa heijaria vielä niin pienenä nähnyt, mitä taas tapahtuu? Vittu nyt on oikeesti paska fiilis, enkä ole mikään luovuttaja tyyppi koskaan ollut, mutta nyt olo on jotain mitä en ole koskaan kohdannut, rahan menetys harmittaa aina, mutta nyt ei ole kyllä siitä kyse. Rintaa puristaa niin ettei henkeä saada piähän alko koskemaan ja sitten se outo tunne mitä en osaa kuvailla. Eihän nämä vuodatukset tänne kuulu, mutta ei minulla ole ketään muutakaan kelle näistä kertoa, kavereitä ei ole, ja ne harvat tututkin laittaa viestiä jos niillä on jokin kulkine mennyt rikki, ei muuten. Nyt en oikeesti tiiä mitä tehdä. jos ei kaweri toimi ni mitä vittua minä tällä pallolla pyörin?
Tyttistäkin koittanu katella, mutta tällä naamalla ei pääse edes jutulle kenenkään kanssa, ja piruako mulla olisi hänelle edes tarjota.
Kiitos ja anteeksi.

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nyt on paska fiilis
« Vastaus #1 : tänään kello 14:24:15 »
Saahan tänne näitä kirjoitella, etkä todellakaan ole ensimmäinen tai ainoa.

Jää fiilis että sulla on nyt henkisesti aika vaikea tilanne, siis siinä mielessä että seuraavallekin yritykselle on paineita mitkä ei varmasti helpota tätä ongelmaa.

Mä en ole paras henkilö auttamaan tunnesäätelyn kanssa, ehkä joku sanaseppo tänne sitäkin kirjoittelee. Ja kannattaa kuunnella jos sieltä jotain tulee mikä resonoi. Mutta puhu nyt itsellesi joka tapauksessa resepti. Ei tarvitse nähdä lääkäriä edes kasvotusten jos ahdistaa. Psyykinen puoli varmaan alkaa aueta onnistumisten kautta, vaikka ne tulisikin lääkkeiden tukemana.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : tänään kello 14:48:57 »
Ymmärrän oikein hyvin sun fiilikset. Se on miehelle kova paikka kun ensimmäisen kerran kokee sen tunnelman että kulli vetää ruususen unta vaikka nainen soittaisi perseellään säkkijärven polkkaa.

Muistaakseni soitin itku kurkussa Letsmenoksille ja sain vertaistukea.

Anyway, olen sopinut tuon minun parasiittini kanssa että elele sinä omaa elämääsi ja minä elelen omaani. Joskus seisoo kuin rautakanki ja joskus nysväät nukkuvaa katkarapua.

Ei se (lähes) impotentin elämä oikeastaan mitään muuta, eikä mun kullin sielunelämä vaikuta muhun enään millään tavalla.

Oikeastaan nuo kultsut ottavat sen asian jostain syystä raskaasti ja alkavat kyselemään että enkö pidä seksikkäänä. Yksi pillahti ihan itkuun.

Mutta ratkaisukeskeisenä ihmisenä tarjosin heti ratkaisun. Multa saa kyrpää klo 04 - 06. Sen jälkeen peli on pelattu.

Aikainen lintu madon nappaa.

Paras puoli tässä kaikessa on se että yökerhoissa nuoret, hyvä perseiset akat istuvat mielellään Lifti papan sylkkyyn kun tietävät että olen vaaraton.... toki joskus sattuu vahinkoja ja rupeaa keulimaan, ovat olleet siitä ihan otettuja.

Yksi neiti ihan häkeltyneenä työnsi käden mun housuin ja huudahti "ethän sä mikään impotentti ole"

Kerroin vakavalla ilmeellä "sinä paransit minut"
« Viimeksi muokattu: tänään kello 14:57:08 kirjoittanut Lifti »
Loistan kuin sateenkaari pimeässä.

Paikalla Avaruusmies

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : tänään kello 15:18:31 »
Näitähän sattuu vähän kaikille ja sitten alkaa sattumaan usein, niin sininen taika pilleri kehiin.

Poissa guuguuman

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : tänään kello 15:27:39 »
Tähän hommaan tuli itsekin tuossa talvella törmättyä erään PT:n kanssa. Ei vaan onnistunut vaikka kuinka yritettiin. Silloin laitoin toimimattomuuden edellisen flunssan piikkiin, mutta tässä keväällä olen huomannut muutenkin halujen hävinnneen. Edes ne kuuluisat kesähameet kaupungilla ei ole herättäneet kuin laimean akateemista kiinnostusta. Ammattilaisten hoidossakin on kokemukset jääneet aina miedoiksi, silloinkin kun peli on ns. toiminut. En sitten tiedä onko tämä kausiluontoista vai iän mukanaan tuomaa?

Eniten nykyään meikäpoikaa kiinnostavat Tex Willerit ja Korkeajännitykset.

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : tänään kello 15:58:24 »
onkohan tämä nyt enemmän pääkopasta kiinni jos kerran kotona seisoo ? ajatukset nyt vaan mukavien puolella  :headbang:

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : tänään kello 16:36:29 »
Lauantaina oli vielä onnen kukkuloilla ja nyt taas kaikki on ihan vituillaan. Jos kotona seisoo ja hupakolla ei, on varmaan jännittämisestä kyse. Olisi helppoa sanoa, että ota lungisti, mutta ihminen ei ole kone jonka jännityksen voi kääntää pois kytkimestä. Kokeile Helmeri kuitenkin asennemuutosta, kutsua hupakko kotiisi tai sovi joku roolileikki hupakon kanssa. Mitä vain mikä laskee kierroksia. Joku Suomihupakoista taitaa olla seksuaaliterapeutti, ota sessio sellaisen kanssa jotta voisit availla korvien välin lukkoja.
do. or do not. there is no try.

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #7 : tänään kello 17:25:55 »
^ Oikein hyvä neuvo tuo viimeinen rivi varsinkin.

Jos on itsetunto ainakin hetken kiinni siitä ylös saamisesta, niin sitten pilleri kehiin. Ei ole mikään häpeä ja sen voimalla aika moni kulkee, eivät vaan kaikille kerro. Ja kuten todettu niin paikanpäälle ei tarvitse mennä avautumaan jos se ei tunnu omalta jutulta. Chattilääkäreitä on varsinkin tällä saralla. (Eri asia kuinka terveellistä se on, mutta melkein kaikkea voi kerran kokeilla.) Pieni varoituksen sana että ne eivät tehoa kaikkiin ja kaikissa tilanteissa, mutta todennäköisyys on kuitenkin puolellasi.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa muna

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : tänään kello 17:37:54 »
Kaikille on joskus käynyt niin ettei seisokkaan vaikka haluttaisi. Rohkeesti vaan lääkärille sanomaan ettei jännityksen takia seiso. Apteekin täti sitten antaa sellaisia sinisiä taikapillereitä joiden kanssa kyllä seisoo välillä vähän liikaakin.