Näkyy täällä olevan kohtalotovereita muitakin, mutta silti tuntuu et maailma loppuu just nyt. Kaksi päivää ollu tuo mulkku herkällä hyppäämään pystyyn, eikä yöllä ole tarvinnut nukkua kun se pirun paskiainen on kankeena. Kuten jo tuolla toisella aiheella kirjoittelinkin, niin pari melkeen onnistunutta oli takanapäin ja yksi suuhoito mikä onnistui hyvin. tästä innostuneena kaavin tänään melkeen viimoset rahat kasaan ja lähdin intoa uhkuen pelipaikalle. MUTTA, ei helvata, ei tapahtunut yhtään mitään. En ole omaa heijaria vielä niin pienenä nähnyt, mitä taas tapahtuu? Vittu nyt on oikeesti paska fiilis, enkä ole mikään luovuttaja tyyppi koskaan ollut, mutta nyt olo on jotain mitä en ole koskaan kohdannut, rahan menetys harmittaa aina, mutta nyt ei ole kyllä siitä kyse. Rintaa puristaa niin ettei henkeä saada piähän alko koskemaan ja sitten se outo tunne mitä en osaa kuvailla. Eihän nämä vuodatukset tänne kuulu, mutta ei minulla ole ketään muutakaan kelle näistä kertoa, kavereitä ei ole, ja ne harvat tututkin laittaa viestiä jos niillä on jokin kulkine mennyt rikki, ei muuten. Nyt en oikeesti tiiä mitä tehdä. jos ei kaweri toimi ni mitä vittua minä tällä pallolla pyörin?
Tyttistäkin koittanu katella, mutta tällä naamalla ei pääse edes jutulle kenenkään kanssa, ja piruako mulla olisi hänelle edes tarjota.
Kiitos ja anteeksi.
Tyttistäkin koittanu katella, mutta tällä naamalla ei pääse edes jutulle kenenkään kanssa, ja piruako mulla olisi hänelle edes tarjota.
Kiitos ja anteeksi.