Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: annisuviiii  (Luettu 2923 kertaa)

Poissa Tkkoks

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
annisuviiii
« : Kesäkuu 14, 2026, 08:21:17 »
Ilmoitus naapurissa, piukan näköinen 22v, onko jotain kokemuksia?

Poissa Pefragiles

  • Jr. Member
  • Viestejä: 97
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #1 : Kesäkuu 15, 2026, 06:51:42 »
Kikin kautta viikon tai kahden viikon viive vastauksissa. Vastaus silloinkin tyyliin "joo", eli ei etene. WA kautta ei edes vastaa. Numero löytyy AS puolelta, ST ilmoituksessa on vain kik.

Ilmoitus naapurissa, piukan näköinen 22v, onko jotain kokemuksia?

Poissa Tkkoks

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #2 : Kesäkuu 16, 2026, 00:33:59 »
Kikin kautta viikon tai kahden viikon viive vastauksissa. Vastaus silloinkin tyyliin "joo", eli ei etene. WA kautta ei edes vastaa. Numero löytyy AS puolelta, ST ilmoituksessa on vain kik.

Ilmoitus naapurissa, piukan näköinen 22v, onko jotain kokemuksia?

Niin justiin eli näitä...

Poissa molopää

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1162
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: annisuviiii
« Vastaus #3 : Kesäkuu 16, 2026, 08:16:10 »
Mulle vastaili kikissä saman päivän aikana.
Valitettavasti en mahtunut yläikärajan alle, niin jää testaamatta.

Poissa Tobbe

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #4 : Kesäkuu 16, 2026, 08:35:30 »
Mulle vastaili kikissä saman päivän aikana.
Valitettavasti en mahtunut yläikärajan alle, niin jää testaamatta.

Mikä oli yläikäraja?

Poissa molopää

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1162
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: annisuviiii
« Vastaus #5 : Kesäkuu 16, 2026, 09:32:17 »
Mulle vastaili kikissä saman päivän aikana.
Valitettavasti en mahtunut yläikärajan alle, niin jää testaamatta.

Mikä oli yläikäraja?

50

Poissa Pefragiles

  • Jr. Member
  • Viestejä: 97
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #6 : Kesäkuu 16, 2026, 12:26:37 »
Täytyy feikata ikä, niin ne naisetkin tekee.

Mulle vastaili kikissä saman päivän aikana.
Valitettavasti en mahtunut yläikärajan alle, niin jää testaamatta.

Mikä oli yläikäraja?

50

Poissa lwonw

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #7 : eilen kello 20:21:48 »
Ajan sopiminen oli melkoinen urakka, kun vastailee tosiaan välillä viiveellä. Toki kik myös tuntuu lagaavan. Oli kuvien mukainen oikein miellyttävä nuori nainen. Vähän kokemattomuus näistä hommista näkyy eikä varsinainen gfe-kokemus, mutta saatan hyvinkin käydä uudelleen. Sijainti on hyvä ja auton saa lähelle parkkiin.

Paikalla Maajussipussi

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #8 : eilen kello 20:55:25 »
Ilmoitus naapurissa, piukan näköinen 22v, onko jotain kokemuksia?

Piukan näköinen?

Paikalla Maajussipussi

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #9 : eilen kello 20:56:51 »
Ajan sopiminen oli melkoinen urakka, kun vastailee tosiaan välillä viiveellä. Toki kik myös tuntuu lagaavan. Oli kuvien mukainen oikein miellyttävä nuori nainen. Vähän kokemattomuus näistä hommista näkyy eikä varsinainen gfe-kokemus, mutta saatan hyvinkin käydä uudelleen. Sijainti on hyvä ja auton saa lähelle parkkiin.


Ei varsinainen gfe-kokemus? Eli ei suudellut?

Poissa tiikerikolli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #10 : tänään kello 00:03:00 »
Nuoremmat teini-iän ylittäneet hupakot vois pikkuhiljaa alkaa luopua noista ylä-ikärajoista. Alaikärajan ymmärrän koska siinä on laki takana..Pari kertaa on minultakin täysi-ikäisyys varmistettu vanhempien hupakoiden luona. Pystyy se vanhempikin ukko panemaan monet varmaankin ihan hyvin. Ymmärrettävästi ne yli kuuskymmentävuotiaat miehet haluavat sen hetken nautinnon reilusti vuoskymmeniä nuorempien mimmien seurassa.Joillakin heidän ikäisillään ja vieläkin vanhemmilla naisilla voi jo olla monenlaista iän tuomaa kremppaa eli homma ei niin vain luonnistukkaan enää.Annisuviii ja muutkin nuoret mimmit yläikärajat vaan pois ja toki tietynlainen siisteys miehellä pitää olla menee sitten minkäikäisen hupakon luokse.

Poissa OlderManTku

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: annisuviiii
« Vastaus #11 : tänään kello 21:11:45 »
Annisuvii tapaamassa - siis melkein  :sheep:

Eli eilen sovittiin tapaaminen klo 20:30. Osoite sovittiin toimitettavaksi muutamaa tuntia etukäteen (iltapäivällä), koska olin palaamassa reissulta takaisin Turkuun.

Matkalta laitoin kyssärin 1,5 tuntia ennen. Puolta tuntia ennen tapaamisaikaa tuli pahoitteluviesti, että päivä oli mennyt uusiksi pääkivun vuoksi.

Kysyin, että olisiko ollut kohteliasta ilmoittaa vähän aiemmin ?

Pahoitteli uudestaan ja kertoi olleensa lepäämässä.

Kysyin, että miten ajatteli tämän nyt hoitaa. Kysyi: Minkä siis ?

Tässä oli tällä erää tarpeeksi vastausta allekirjoittaneelle.

Ymmärrän hyvin, että aina voi sattua kaikenlaista yllättävää. Mutta kaino toive olisi, että tällaisen tilanteen osuessa kohdalle siitä myös ilmoitettaisiin hyvissä ajoin - puoli tuntia ei ole mielestäni sellainen  :whipping:

Jotenkin jäi myös sellainen maku, ettei mitään ilmoitusta olisi välttämättä tullut, jos en itse olisi perään kysellyt. Ehkä ja toivottavasti olen väärässä.


Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä, ehkä mulla oli vaan tosi huono tuuri 🤔 Varmaan on ihan mukava tyttö, jos/kun tapaamiseen asti pääsee 😁