Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kätevän emännän kesäleirillä...  (Luettu 9212 kertaa)

Poissa Vieras0157

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Kätevän emännän kesäleirillä...
« : Kesäkuu 18, 2020, 02:26:28 »
No itse emäntä tässä hei! Tämä saitti on suht uusi minulle mutta kirjoitan nyt sanasen "omaan osioon."
Eli Jyväskylän vakkarivosuihin luokittelen itseni ja horolaa ylläpidän keskustassa. Muutamia vuosia tätä elämäntyyliä olen ylläpitänyt enkä päivääkään tai yhtä asiakastakaan vaihtaisi pois. Jokainen mies opettaa tavallaan uutta minulle. Kukaan ei täydellinen ole mutta pyrin antamaan näin asiakaspalveluhommissa vieraalleni mahdollisimman mukavan ja lämpimän kokemuksen. Parasta onkin kun asiakas saapuu toisenkin kerran.

Elämäni viimeiset vuodet ovat olleet jännittäviä juonenkäänteitä täynnä ja lukuisia lukuisia nautinnon huokauksia täynnä. Ne jäävät mieleen itselläni parhaiten. 🤩 Se hetki kun olen saanut sinut nautintosi huipulle ja saan tämän kunnian itselleni viedä sinut hetkiseksi arjen huolista pois ja kuin "record" nappia aivoissani painan ja nauhoitan päähäni näitä  miehekkäitä ähkäisyjä, jumalatonta karjuntaa tai viatonta hiljaista voihketta. Kaikki niin erilaisia ja kaikki yhtä herkkua korvilleni! Välillä kun seinät kaatuu päälle arjen töyssyissä niin palaan niihin ääniin ja jaksan taas paremmin.

Kiitos siitä kuuluu sinulle, muruseni joka olet antautunut näiden reisien vietäviksi ja taitavien käsien hierottaviksi.

Mitä tässä vuosien saatossa lausahduksia olen kuullut niin terveellä itsetunnolla alleviivaisin kulmilta kuiskitun
"Jyväskylän parhaimmat bloukkarit"-sanonnan. 😘

Olen erityisen tarkka siitä että päivitän ilmoitukseeni tuoreita kuvia jotka ovat täysin aitoja, itse otettuja ilman mitään kuvamanipulaatioita tai muita kikkakolmosia käyttäen.

Kuulisinkin mielelläni asiakkailtani palautteita. Niin hyviä kuin huonoja.. ☺️

Missä asioissa minulla olisi petrattavaa ja mikä juttu erityisesti lämmitti mieltäsi? Kaipaisitko minulta palveluntuottajana jotain asiaa joka tekisi deiteistämme sinulle vielä ihanemmat?
Te, hyvät asiakkaat olette elämäni suola ja makea. Vaikken muistakaan äkisti viikonloppua jolloin en olisi reisiäni teille aukonut, en ole jäänyt kaipaamaan "omia hetkiäni" koska ne eivät varmasti voisi sujua yhtä rattoisasti ilman teidän yhteydenottoja.
Nöyrin kiitokseni teille, olette mahtavia!
Oikein nautinnollista kesää kaikille teille! Toivottavasti tapaamme taas.

💋 Josu/ Kätevä emäntä
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 18, 2020, 09:42:23 kirjoittanut VanDamme »

Poissa M50kok

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #1 : Kesäkuu 18, 2020, 12:15:39 »
Pitänee käydä....tutustumassa

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2020, 14:55:27 »
^^ Hienosti olet selvinnyt jos " et yhtäkään asiakasta vaihtaisi pois". ;)

Poissa M50kok

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2021, 18:33:14 »
Oiskohan hänen kesäleiri... Auki näin talvella?

Poissa M50kok

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2021, 10:44:16 »
Onko hänestä kokemuksia?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2021, 10:58:47 »
Luin lukihäiriöisenä - Kätevän emännän keskitysleirillä
Eli ns.perinteistä parisuhdetta.

Huh, ei sentään. Jatkakaa...
Why so fragile?

Poissa m40jkl

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #6 : Huhtikuu 24, 2021, 09:40:14 »
kävin  jokunen aika sitten... en voi suositella palvelua..  ei pidä puheitaan, aikataulut venyy...  rahaa hävisi taskusta  kun kävin peseytymässä..

Poissa hjubert

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2021, 08:56:42 »
kävin  jokunen aika sitten... en voi suositella palvelua..  ei pidä puheitaan, aikataulut venyy...  rahaa hävisi taskusta  kun kävin peseytymässä..

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3413.0.html

Joo vähän mysteeri on tämä. Tuo autoselitystkin kyllä niin silkkaa paskaa tuolta emännältä kuin vaan voi olla.

Älkää oikeasti käyttäkö tämän naisen palveluita ellette ole varmoja, että pärstäkerroin riittää premium-palveluun. Sellaista ilmeisesti jotkut kuitenkin saa, kun noin paljon ilmoitus vihreällä.

Poissa Munkeli

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #8 : Kesäkuu 10, 2021, 08:59:41 »
Minusta kätevä emäntä vaikutti hyvinkin asialliselta ja hyvällä asenteella hommansa hoitavalta. Ei tarvinnut odotella mitään autoja, ja pienestä myöhästymisestä sain ennakkoilmoituksen tekstarina.
Eli uskoisin hyvinkin tuon selityksen, että nyt on ollut liikkeellä ihan joku muu henkilö "lainatulla" ilmoituksella, kun omallaan ei enää asiakkaita saa.

Poissa Perusjannu

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kätevän emännän kesäleirillä...
« Vastaus #9 : Kesäkuu 11, 2021, 11:31:22 »
Pitää varmaan kokeilla...